ירימי משה - מע' שליטה לכספים

איתנו, כספים לא דולפים

כיצד הצליח עובד למעול ב 157 מליון דולר?

אך טבעי הוא, ש- שערורייה הזו מציפה שאלות קשות נוספות, במיוחד לאור מאסת הכסף העצומה שוות ערך ל-91.8% מההון העצמי של החברה?

ואמנם המשקיעים נותרו זועמים, והאשימו את החברה ואת הרשויות  בכך שלא הצליחו לזהות סימנים לאי-סדרים מראש באמצעות ביקורת פנימית וניטור רגולטורי.
למידע נוסף מצורף הקישור לכתבה: bit.ly/3LObMtm

 

ואכן המשקיעים צודקים שהרי לא עבור זה השקיעו בחברה והם סמכו על החברה שיש בידיה את כל הכלים להגן על כספם. כך כנראה סברו בחברה, ולמרות זאת אם היו כלים שכאלה הרי הם לא עמדו במבחן. כנראה שהיה חוסר במנגנוני התרעה 'חכמים' בנוסף לבקרות המקובלות. 

ומה אתכם, למה אתם ממתינים? האם אתם בטוחים שלכם זה לא יכול לקרות? ואולי אתם חושבים שבצעתם את כל הפעולות הנדרשות ע'מ למנוע את הסיכונים ולכן אתם 'לוקחים סיכונים'? אם כך, אתם לא לבד, כך חשבו בעלי חברות ועסקים שונים כמו גם חב' האשראי הנ'ל.

ומי יערוב לכם שתוכלו לעמוד בהיקף הנזקים הכלכליים וכאבי הראש שיגרמו לכם ע"י ארוע של דליפת מזומנים? וחלילה אם יקרוס העסק שלכם כתוצאה מהארוע המכאיב הזה, איך תעמדו בפני הלקוחות, הספקים ואפילו העובדים שלכם שהלכו אתכם יד ביד כל הדרך להצמחת העסק שלכם?

שלום, שמי משה ירימי הבעלים של 'מערכות שליטה לכספים' – מומחה למניעת מעילות בעסקים. במשך למעלה מ-20 שנה סייעתי לעשרות חברות להגן על הון שמוערך במאות מליוני שקלים.

אני מתמחה בעיקר במתן פתרונות יצירתיים למניעת תרחישי מעילות בארגונים במגזרים שונים בתחומי עיסוק שונים, כמו: סופרפארם, עיריית ראשל'צ, חב' הראל ביטוח, חב' דלתא גליל ועוד. 

מנכלי'ם ובעלי עסקים רבים שאימצו את הפתרונות שלני מציינים שהם זוכים לשקט נפשי בעסקים, המאפשר להם להפנות משאבים כספיים הן לצמיחה עסקית והן לרווחתם הכלכלית.

אשמח לקבוע עמך פגישה ללא עלות, כדי שנוכל להציג בפניך את הרעיונות שלי לעזור לארגון שלך.

לפגישה ללא עלות, מוזמנים להקיש על הקישור: https://syscon4u.ravpage.co.il/meeting2

מאמרים נוספים

ירימי משה - מע' שליטה לכספים

עבדתם קשה להשיג ביושר את כספכם - האם עשיתם הכל לשמור אותו בידכם?

כהאקר פיננסי, אספק לכם הפתרונות הנאותים למניעת תרחישי מעילה במערך התשלומים בעסקכם,
כפי שעשיתי בארגונים שונים, כמו: סופרפארם, עיריית חולון, דניה-סיבוס ועוד

מדוע לבצע זאת עם מע' שליטה לכספים?
1. אם לא יתגלו פרצות במערך התשלומים, תקבלו את דוח הבדיקה בחינם!
2. אינו כרוך בעלויות נוספות והשקעות בשינויים ולא משפיע על תהליך העבודה השוטף בעסק


5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ירימי משה - רו'ח / מנמ'מ

סיווגים

וידאו: