ירימי משה - מע' שליטה לכספים

איתנו, כספים לא דולפים

החתול ששמר על החלב

כיצד גניבת כספים בסדר גודל של עשרות מיליונים מתבצעת לאורך תקופה ללא התרעות מוקדמות?

האם יש קדושה במושג 'חשבון נאמנות' עד כדי כך שמייתר את הצורך בפיקוח ובקרה על תנועות הכספים באותו חשבון?

16 מליון ש"ח? כונס הנכסים? גנב? - לא! לא יכול להיות! כך עולה, לכאורה, במחשבה ראשונה. אבל במחשבה שניה אולי עלול לקרות גם אצל כל עסק שנותן לחתול לשמור על השמנת. בעלי עסקים! האם בדקתם שאכן בידכם כלי פיקוח על תשלומים לגורמים #פיקטיביים? האם נתקלתם במצב של #מצוקתמזומנים שמקורה לא ברור? האם חשתם שהמערכת החשבונאית עליכם כנטל ולא כנכס שמייצר מנגנוני בקרה על #נאותותהתשלומים? ועוד ועוד הרהורים המדירים שינה מעיניכם, שהרי מי מבטיח שחלילה וחס תגיעו לכותרות לאחר תרחיש #מעילה ע'י #עובדבכיר בעסק?
אז, הפעם, יש לי בשורה בשבילכם! שמי משה ירימי הבעלים של 'מערכות #שליטה לכספים' ומומחה למניעת מעילות כספים. מתמחה למעלה מ 20 שנה במתן #פתרונותיצירתיים למניעת מעילות בארגונים בתחומי עיסוק מגוונים, כמו: #סופרפארם, עיריית ראשל'צ, חב' #הראלביטוח ועוד ועוד. יכול אני להבטיח לכם את כלי הפיקוח ומנגנוני הבקרה שיספקו לכם שליטה מלאה בעסק. ויתרה מזו, שכבת האבטחה המוצעת תדאג להפחית בצורה דרסטית הסיכון לתרחיש מעילה תוך ניטרול #האמביציות של עובד כלשהו לגנוב מכספי העסק.
וחוץ מזה, יש לי עבורכם *בונוס* בשווי 20 אלף ש"ח שאותו תקבלו ממני *בחינם*! כן, כן! אם לא תמצאינה #פרצות בתהליך התשלומים בעסק שלכם, אזי תקבלו ממני את סט '#נהלים חכמים' לתפעול אמין ובטוח של מערך התשלומים בעסק. אשמח מאד לשוחח עם כל אחד מכם 5 דקות בטלפון (מס' טל' שלי: 052-4625590), כדי שאוכל להציג בפניו את הרעיונות שלי. האם תהיו זמינים מחר בשעה 10.00?
אני מאד מעריך את תגובתכם

מאמרים נוספים

ירימי משה - מע' שליטה לכספים

עבדתם קשה להשיג ביושר את כספכם - האם עשיתם הכל לשמור אותו בידכם?

כהאקר פיננסי, אספק לכם הפתרונות הנאותים למניעת תרחישי מעילה במערך התשלומים בעסקכם,
כפי שעשיתי בארגונים שונים, כמו: סופרפארם, עיריית חולון, דניה-סיבוס ועוד

מדוע לבצע זאת עם מע' שליטה לכספים?
1. אם לא יתגלו פרצות במערך התשלומים, תקבלו את דוח הבדיקה בחינם!
2. אינו כרוך בעלויות נוספות והשקעות בשינויים ולא משפיע על תהליך העבודה השוטף בעסק


5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: ירימי משה - רו'ח / מנמ'מ

סיווגים

וידאו: