נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

היגיינה בגיל השלישי – 5 עזרים שישמרו אתכם מטופחים

בגיל השלישי, כאשר מתמודדים עם קשיים ביכולת התנועה, שמירה על היגיינה גבוהה עשויה להפוך לאתגר של ממש • הנה כמה עזרים ומוצרים שיקלו לכם על מלאכת הניקיון האישי

רבים בגיל הזהב סובלים מקשיים בתנועה ומיכולת יציבה מוגבלת, מגבלות העשויות להקשות עליהם את מלאכת שמירת ההיגיינה הגופנית. ההתמודדות עם המגבלות הפיזיות הנוצרות בגיל זה, מביאה רבים לתלות גבוהה בסיוע של אדם נוסף כחלק מריטואל הטיפוח והניקיון היומי. לחלופין המגבלות הפיזיות והמבוכה מקבלת עזרה עלולה להביא להזנחת הרגלי הניקיון, לריחות גוף לא נעימים ולעיתים אף לגרום להתפתחות של מזהמים ומחלות.

דווקא בגיל השלישי, חשוב לשמור על כוח רצון פנימי ולא להיכנע לאתגרים אותם מציב הגוף. על מנת לשמור על שליטה והתנהלות עצמית, ובכדי להפחית את התלות בעזרה חיצונית, ניתן להשתמש באביזרים ומוצרים משלימים רבים אשר יקלו עליכם את משימת שמירת ההיגיינה.

הנה חמישה עזרים איכותיים ומועילים אשר מהווים פתרונות נהדרים כאשר קיימת מוגבלות ביכולת הגופנית.
1.מברשת שיניים תלת ראשית
מברשת השיניים של Superbrush מאפשרת הגיינית פה גבוהה ושיניים נקיות, בצחצוח יעיל אחיד ורציף של שלושת משטחי השן בו בעת ובמספר תנועות בודדות.
 
2.מוט לניגוב הישבן
מנגב הישבן של Buckingham הינו אביזר נוח לשימוש לחדר השירותים המאפשר ניגוב היגייני ללא מגע יד בנייר טואלט או מגבון לח. המוט הארוך וצורתו העגולה והרכה מתאימים לכל מבנה גוף.
 
3.ספוג רחצה עם ידית ארוכה
הידית הארוכה המחוברת לספוג מאפשרת הגעה קלה ונוחה לכל האזורים בגוף, ללא צורך בכיפוף ומאמץ בזמן הרחצה.
 
4.מסרק ומברשת לשיער עם ידית ארוכה
מבוגרים הסובלים מכאבים או אי נוחות באזור הכתפיים מתקשים בסירוק השיער ועל כן מפחיתים את שכיחות חפיפת השיער. מסרק ומברשת בעלות ידית פלסטיק ארוכה ומתקפלת, מאפשרת זוויות אחיזה שונות ההופכות את פעולת הסירוק לקלה ונטולת מאמץ.
 
5.מגבונים לחים גדולים במיוחד
מגבונים לחים בגודל של 24x29 ס"מ מבית סנו-מדיק, עבים ורכים במיוחד אשר מאפשרים ניקיון אינטימי יסודי בקלות וללא מגע ישיר.

ההיגיינה שלכם חשובה לבריאותכם, לאסתטיקה שלכם וגם לקשר אותו אתם שומרים עם הסביבה. גם כאשר מתגלים קשיים גופניים חשוב להמשיך ולשמור על היגיינה גבוהה, וניתן לעשות זאת ביתר קלות בשימוש באביזרי עזר מתאימים. אנו בנוח מקפידים לבחור את העזרים המתקדמים והאיכותיים ביותר, ונשמח לסייע לכם בבחירה בהתאם לצורך.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולבקר בחנות נוח, להתרשם מהתצוגה וממגוון העזרים, וכמובן, גם לפנות אלינו טלפונית. התקשרו אלינו לנוח 052-970-97-63 והיוועצו עם צוות מקצועי, מיומן וותיק שיענה על כל שאלותיכם. 

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים