נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

7 עזרים להלבשה קלה בגיל הזהב

קשיים גופניים אינם צריכים לגרום לכאבים מיותרים ולפגוע ביכולת להתלבש בפרטיות ובדיסקרטיות  • הנה שבעה אביזרים שיעזרו לכם להתלבש בקלות ובאופן עצמאי גם בגיל השלישי 

אם בעבר, כשאתם או הוריכם הייתם מעט יותר צעירים, העיכוב בזמן ההתארגנות לקראת יציאה מהבית היה מתמקד בהתאמת הבגדים לנעליים ובסידור התסרוקת, בגיל הזהב תהליך הלבוש וההכנה נעשים מעט יותר מסובכים ואיטיים.

עם הגיל, באופן טבעי, הגוף הופך נוקשה יותר. פעולות שבעבר היו טריוויאליות, התכופפות לנעילת נעליים, שריכת שרוכים וכפתור כפתורי החולצה, הופכות בגיל זה לקשות ומסורבלות.

קשיים גופניים אינם צריכים להביא לפגיעה ביכולות העצמאיות או לגרום לכם וליקיריכם לכאבים מיותרים, ולהימנעות מפעולות יומיומיות. בנוח תמצאו מבחר עזרים ומוצרים משלימים שנוצרו במיוחד כדי להקל על הפעולות הנחוצות הללו ולאפשר שמירה על יכולת להתלבש באופן עצמאי.

הנה שבעה עזרים שכאלה שכדאי להכיר:

  1. יד עזר עם נעילה
    צבט על מוט עזר עם מנגנון נעילה ייחודי לאחיזה חזקה לאחר תפיסת החפץ אותו רציתם. יד עזר זו מתאימה במיוחד לבעלי ידיים חלשות, ומאפשרת להרים ולהזיז חפצים ואביזרים ממקום למקום ללא מאמץ בכיפוף הגפיים.
     
  2. גורב גרביים
    מוצר עזר המאפשר גריבת גרביים באופן פשוט ועצמאי וללא מאמץ וכיפוף מיותר של הגוף. ניתן למצוא את הגורב גם במידה גדולה המתאימה לאנשים במידות גדולות ולמקרים של התנפחות הרגליים, לאנשים סוכרתיים ולנשים בהריון.
     
  3. מקל הלבשה
    מקל עזר להלבשה עם תופסנים בשתי קצותיו המאפשרים עזרה במגוון פעילויות הלבשה, כגון: לבישה של חולצה או מעיל, משיכה של גרביים, ואפילו עזרה ברכיסת רוכסן.
     
  4. מכפתר כפתורים
    מוצר עזר אידיאלי למתקשים במוטוריקה העדינה, לסובלים מרעד בידיים או בעלי יכולת פעולה עם יד אחת בלבד. למכפתר הכפתורים יש ידית עבה עם חספוס לאחיזה נוחה ומונעת החלקה.
     
  5. כף נעליים
    כף ארוכה במיוחד מאפשרת לנעול נעליים בקלות וללא צורך להתכופף. בקצה הכף לולאה המאפשרת את תלייה על וו כדי לאפשר מיקום קבוע לשימוש מידי בעת הצורך.
     
  6. שרוכים גמישים
    שרוכים אלסטיים הנראים כשרוכים רגילים ומאפשרים לשרוך מראש את הנעל, ובעת הנעלה להחליק הרגל פנימה לנעל ללא בעיה וללא צורך לשרוך שוב ושוב. 
     
  7. שלייקעס
    שלייקעס איכותי, אלגנטי ומהודר במיוחד מבית Best Bretelles הצרפתי בעל רצועות עם אריגה כפולה חזקה במיוחד לתמיכה מלאה ויציבה במכנסיים.

יכולת להתלבש לבד, גם כאשר ישנם קשיים, מאפשרת את תחושת עצמאות מוגברת ואורך חיים פעיל וחיוני.
אנו בנוח יודעים את החשיבות של עזרים אלו בחיי המתקשים בפעולות המוטוריות, ועל כן אנו בוחרים את העזרים המתקדמים והאיכותיים ביותר, אשר הופכים את החיים לקלים ולנעימים יותר.

צריכים עזרה בבחירת העזרים המתאימים למצבכם?
אנו ממליצים לבוא ולבקר בחנות נוח ולהתרשם מהתצוגה ואביזרי העזר הרבים, וכמו כן לפנות אלינו טלפונית.

התקשרו אלינו לנוח בטלפון 077-9109025 והיוועצו עם צוות מקצועי, מיומן וותיק שיענה על כל שאלותיכם ויתאים במיוחד עבורכם את עזרי המלבוש שיסייעו לכם וליקירכם. 

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים