נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

איך לשכנע הורה מבוגר לרכוש חיתולים למבוגרים?

לא פשוט לשוחח עם הורה מבוגר על נושא אישי ואינטימי כל כך כמו הצורך להתחיל ולהשתמש במוצרי ספיגה למבוגרים • כדי לעשות זאת מבלי לפגוע בכבודו, הנה הטיפ הראשון: הפסיקו להשתמש במילה חיתול • עצות נוספות בכתבה שלפניכם

פעמים אתם מרגישים שפשוט לא תוכלו להבין את הוריכם. שיחה עם הורה מבוגר על נושא אינטימי כל כך כמו הצורך להתחיל ולהשתמש בחיתולי מבוגרים היא עניין לא פשוט לשני הצדדים, אך גם לאחר שכבר אזרתם את הרצון והכוחות ליזום שיחה, פעמים רבות תמצאו את עצמכם עומדים אל מול חומה בצורה. כאשר הורה מבוגר ישמע מילה כמו "חיתול", הוא עלול להיאטם ולסרב להמשיך בשיחה.
 
הסיבה לכך היא אנושית ומובנת, אך אין זה אומר שכאן מאמציכם מגיעים אל סופם. יש מספר דרכים בהן ניתן לפנות אל אדם מבוגר ולהציע את עזרתכם ברכישת מוצרי ספיגה מתוך כבוד ואכפתיות.
השלב הראשון בו כדאי שתתחילו – אל תשתמשו במילה חיתול.
                                               
שנו את אוצר המילים
בריחת שתן היא נושא רגיש ומבוגרים מוחים כנגד המילה "חיתול" ובצדק. המילה "חיתול" היא מילה המתארת פיסת בד המשמשת תינוקות ועוללים אשר אינם מיומנים בעשיית צרכיהם בבית השימוש. שום מבוגר, ללא קשר למגבלותיו, אינו ראוי ליחס של תינוק.
בכדי להגיע לאזנם של הוריכם, השתמשו במילים בעלות קונוטציה בוגרת כגון אמצעי ספיגה היגייניים, מכנסי ספיגה או תחבושות. עשו זאת לא רק עבור הוריכם אלא גם עבורכם. שימוש נכון בשפה יזכיר לכם שאתם עוזרים לאדם מבוגר אשר ראוי להתייחסות התואמת את גילו.
 
דברו על הפחדים
אם הוריכם המבוגרים מעדיפים להתכחש לשינויים במצבם הבריאותי, הנתפס מביך בעיניהם, נסו לדבר איתם על הפחדים והחששות הנובעים ממצבם. שכנעו אותם בעצמכם או יחד עם גורם שלישי, שהאלטרנטיבה של התמודדות עם בריחת שתן בפומבי מביכה אף יותר מאשר להשתמש בהגנה לבישה הניתנת להחלפה בכל עת.
 
היפגשו לשיחה עם רופא
שיחה עם גורם שלישי שאינו מעורב, ובוודאי עם רופא המנוסה בתחום, עשויה להקל ולהפיג פחדים בקרב בני הגיל השלישי. שיחה שכזו תהא עניינית, עם מעורבת רגשית פחותה ותבהיר להורה המבוגר שהוא אינו היחיד המתמודד עם אותה הבעיה.
 
כאשר מדברים עם הורים על צרכי הגיל השלישי, חשוב לשמור על כבודם ולכבד את רצונותיהם. זכרו כי בגיל זה הם נאלצים להתמודד עם סיטואציות, רגשות ותחושות עמם לא התמודדו בעבר. חשוב שתהיו שם בשבילם, תקשיבו להם ותספקו את התמיכה לה הם זקוקים.

אתם מזהים צורך במוצרי ספיגה להוריכם ומעוניינים להתייעץ?
אנחנו כאן עבורכם – התקשרו אלינו לנוח בטלפון 052-970-97-63 והתייעצו עם צוות מקצועי, מיומן וותיק שיענה על כל שאלותיכם ויתאים במיוחד עבורכם את הפתרונות אותם אתם צריכים.

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים