נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

תחתוני ספיגה למבוגרים - כיצד לבחור את המתאימים ביותר

קיימים סוגים שונים של מוצרי ספיגה המתאימים למבוגרים, ובעיקר לבני הגיל השלישי. בין אם בשל בעיות של אי שליטה על הסוגרים או בריחת שתן, נאלצים מבוגרים רבים להיעזר בפתרונות ספיגה שונים, לצורך התנהלות רגילה ככל האפשר. ישנם לא מעט מוצרי ספיגה לקשישים, המוצעים כיום בחנויות השונות, ומספקים מענה מצוין בגילאים המתקדמים. אולם, במקרים בהם מדובר בבריחת שתן קלה או בינונית, אפשר גם לבחור בתחתוני ספיגה במקום בחיתולים למבוגרים. כיצד בוחרים באפשרות המתאימה ביותר למה חשוב לשים לב? על כך, במאמר הבא.

מוצרים נבחרים

תחתון סופג טנה SMALL

תחתון סופג טנה SMALL

לפרטים נוספים

תחתון סופג טנה MEDIUM

תחתון סופג טנה MEDIUM

לפרטים נוספים

תחתון סופג טנה LARGE

תחתון סופג טנה LARGE

לפרטים נוספים

תחתון סופג טנה XLARGE

תחתון סופג טנה XLARGE

לפרטים נוספים

התייחסות למידת הספיגה

קיימים סוגים שונים של פתרונות ספיגה, המתאימה לכל אלה, הסובלים מבעיות של אי שליטה על הסוגרים או בריחת שתן. אפשר למצוא כיום מוצרי ספיגה לקשישים, כמו למשל חיתולים למבוגרים וגם תחתוני ספיגה למבוגרים. אולם, כל אחד מהם מוצע בדרגות ספיגה שונות. כשמחפשים תחתוני ספיגה למבוגרים חשוב לבחון מהי מידת הספיגה של המוצר ולמי הוא מתאים. ישנם מבוגרים הזקוקים למוצרי ספיגה בעוצמה רבה או כאלה בעוצמה בינונית. ישנם מבוגרים שזקוקים לפתרון במקרים של בריחת שתן קלה ואינם זקוקים בהכרח למוצרים בעלי עוצמת ספיגה גבוהה. ולכן, יש להתייחס לפרמטר זה על מנת להבטיח התאמה מלאה.

בחינת הנוחות המוצעת ומידת התאמתו

אפשר למצוא מבחר של פתרונות, כאמור. ישנם חיתולים למבוגרים שקמה המאפשרים התנהלות רגילה, ככל האפשר, והשתתפות בפעילויות שונות. כשבוחרים חיתולים למבוגרים או מוצרי ספיגה לקשישים, חשוב להתייחס למידת הנוחות שהם מציעים למבוגר. מכיוון שפעמים רבות יש ללבוש אותם שעות רבות, ולאורך כל היום, יש לוודא שאכן הם נוחים ונעימים על הגוף. חשוב לבדוק את החומר שממנו הם עשויים, לוודא שאיננו גורם לגרד או לתחושת חוסר נוחות וחשוב גם להתייחס אל המידה המוצעת. חיתולים למבוגרים שקמה מוצעים במידות שונות, בדומה לתחתוני ספיגה. רגע לפני בחירתם, חשוב למדוד את היקף מותניו של המשתמש כדי להתאים לו את הפתרון הטוב ביותר, בהתאם למידותיו.

איזו חברה מייצרת את מוצרי הספיגה

רגע לפני בחירת חיתולים למבוגרים או תחתוני ספיגה למבוגרים, כדאי לבדוק מי היא החברה המייצרת אותם. בדומה לבחירת כל מוצר עזר או אפילו מוצרי בריאות מסוגים שונים, גם כאן ישנה חשיבות רבה לחברה המציעה אותם. מכיוון שחשוב לבחור בתחתוני ספיגה או חיתולים באיכות גבוהה כדי שיציעו הן את הנוחות המרבית והן את עוצמת הספיגה הנדרשת, יש לוודא שהחברה המייצרת אותם הינה חברה המתמחה בתחום. כדאי לבחון במקביל אילו מוצרים נוספים היא מציעה וגם האם ישנו מגוון רחב של פתרונות ולא רק אפשרות אחת. מומלץ להיעזר באחד מנציגיה של החברה המייצרת או המשווקת כדי לקבל מענה על שאלות בנושא ובעיקר כדי לקבל סיוע בבחירת פתרון הספיגה הטוב והמתאים ביותר.

בברכת בריאות ואיכות חיים,

סמדר פורשפן

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

עלבר טעם החיים בע"מ

יהודה המכבי 65

תל אביב  

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים