נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

רולטור או הליכון – באיזו אפשרות כדאי לבחור?

רולטור או הליכון, באיזו אפשרות כדאי לבחור? כנסו וקראו על ההבדלים בין רולטור והליכון. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בכל שאלה נוספת.

 

 

רולטור או הליכון – באיזו אפשרות כדאי לבחור?

הגיל השלישי מביא איתו לא מעט אתגרים חדשים, שאיתם צריך להתמודד. בעיות בריאות חדשות צצות בגיל זה, ואחרות, הקיימות, מחמירות לעיתים. ובכל זאת, לצד כל זה, ובעיקר - למרות כל זה, יש לגיל הזה את הקסם שלו ואת היופי שלו. המודעות הרבה לצרכים המיוחדים של בני הגיל השלישי הולידה, בעקבותיה, פתרונות רבים מאד המשמשים להם מענה מתאים ועוזרים להתמודד עם אתגרים שונים. עזרי ההליכה, כמו רולטור או הליכון לקשישים, הוא אחד הפתרונות, המתאים לכל אלה, הסובלים מבעיות ניידות, בין אם בשל הגיל או בעקבות מחלות שונות. מה ההבדל בין רולטור להליכון ובאיזו אפשרות כדאי לבחור? על כך, במאמר הבא.

מוצרים נבחרים

רולטור 4 גלגלים DAYS

רולטור 4 גלגלים DAYS

לפרטים נוספים

רולטור 4 גלגלים משוכלל

רולטור 4 גלגלים משוכלל

לפרטים נוספים

רולטור עם כסא העברה

רולטור עם כסא העברה

לפרטים נוספים

רולטור 3 גלגלים DAYS

לפרטים נוספים

עזרי הליכה מתקדמים בהתאם לכל צורך

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו להתמודד עם בעיות שונות ולמצוא פתרונות מגוונים מאד, שלא עמדו לרשותנו בעבר. כשמדובר בגיל השלישי, הצורך למציאת פתרונות מדויקים ויעילים, הוא רב מאד. קיימים בשוק מבחר של עזרי הליכה מסוגים שונים. חלקם נחשבים לעתיקים מאד, כמו למשל מקל הליכה, ואילו אחרים חדשניים יותר, כמו, רולטור או אפילו הליכון לקשישים משוכלל. רולטור הינו, למעשה, סוג של הליכון מתקדם מאד, הכולל גלגלים וגם בלמים והוא מציע את התמיכה המתאימה לקשיש, העוזרת לו לשמור על שיווי משקלו ובו זמנית גם להתנייד בקלות רבה יותר. הרולטור מאפשר שליטה מלאה על תפעולו ולכן יכול להתאים לקשישים, המתקשים מצד אחד בניידות, אך מצד שני מסוגלים לתפעלו בכוחות עצמם. כל זאת, ממש כמו הליכון לנכים, המאפשר להם לתפעל אותו בעצמם, ובעזרת עזרים שונים הנלווים לו.

הליכון לקשישים גם הוא מספק מענה מצוין בתוך הבית או כשמדובר במרחקים קצרים, והוא כולל גלגלים ומאפשר ניידות קלה. הליכון זה הוא מציע ביטחון מרבי לקשיש, המשתמש בו, וגם קלות שימוש רבה. ישנם קשישים החוששים מפתרונות משוכללים ומסורבלים, ולכן הליכון מסוג זה יכול להיות אפשרות מתאימה. אפשר לקפל אותו בקלות ולהשתמש בו בכל מקום שבו מעוניינים.

באיזו אפשרות כדאי לבחור

בין אם זה רולטור, המזכיר מעט הליכון לנכים, ובין אם זה הליכון לקשישים, ניתן לראות כי לכל אחת מהאפשרויות ישנם לא מעט יתרונות. קשישים, הסובלים מבעית ניידות קלה עד בינונית ואינם זקוקים לכיסא גלגלים, יכולים למצוא בשני עזרי הליכה אלה מענה מצוין לבעיית הניידות. אולם, הרולטור מאפשר תנועה טובה יותר וגם התמודדות עם מצבים שונים באופן מוצלח יותר, (כמו למשל לעלות או לרדת מדרגות או מדרכות), אך מצד שני, מחירו של הרולטור יקר יותר ממחירו של ההליכון. ולכן, חשוב לבחון את כל הפרמטרים, ובהתאם להחליט על האפשרות הטובה והמתאימה ביותר. מומלץ כמובן להתנסות בשתי האפשרויות ולבדוק גם איזו מהן נוחה יותר.

בברכת בריאות ואיכות חיים,

סמדר פורשפן

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

עלבר טעם החיים בע"מ

יהודה המכבי 65

תל אביב  

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים