נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

מתי וכיצד רוכשים כסא רחצה למקלחת או לאמבטיה?

אם אתם מבחינים שקשיי התנועה משפיעים עליכם או על יקיריכם, אתם זקוקים לפתרון שיאפשר תחושה של בטחון, יציבות ועצמאות, בעיקר במקומות חלקים בהם הנטייה לנפילות ולתאונות גדולה במיוחד ומסוכנת.

זה קורה לכולנו. אנחנו נהנים מחיים מלאים ופעילים, ובשלב מסוים, אולי כחלק מגילנו המתקדם או מהאירועים אותם עברנו, אנו מתחילים לחוש בהאטה. ההליכה נעשית קשה יותר, המפרקים כבר אינם גמישים כבעבר והאיזון העדין של שיווי המשקל נראה לפתע יותר ויותר מאתגר.

אם אתם מבחינים שקשיי התנועה משפיעים עליכם או על יקיריכם, אתם זקוקים לפתרון שיאפשר תחושה של בטחון, יציבות ועצמאות, בעיקר במקומות חלקים בהם הנטייה לנפילות ולתאונות גדולה במיוחד ומסוכנת.

כסא רחצה למקלחת, לאמבטיה או לחדר השירותים הוא אביזר נפוץ ביותר המאפשר רחצה בטוחה, מהנה ונוחה בישיבה, הן בקרב קהל מבוגר והן בקרב משתמשים בעלי צרכים מיוחדים.
כיום תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי כסאות רחצה למבוגרים, אולם הבחירה לעיתים מורכבת משנדמה בתחילה ובירור שטחי עלול לסכן את בטיחותנו.

כצרכנים חכמים, חשוב שנדע להיעזר ביועץ מנוסה, שילווה אותנו בשלבי התאמת התכונות והמאפיינים הנדרשים בכסא אמבטיה לרצונותינו ולצרכינו האישיים. בנוח אנו מתאימים את המושבים למאפיינים האישיים של כל אחד ואחת, על פי משקל, גובה, הקשיים והמגבלות השונים ועוד.
 

כסא ישיבה ורחצה בחדר האמבטיה


בעמידה בתוך אגנית האמבט אנו נוטים לאבד את שיווי המשקל ועל כן הרחצה עשויה להיות מאתגרת ומסוכנת. מושב לישיבה אמבטיה משתלב עם אגנית האמבטיה ומאפשר לאדם לשבת בבטחה בזמן הרחצה העצמית או בעת שמטפל סועד אותו. מושבי האמבט הרבים, שונים זה מזה בתכונותיהם.

שרפרף אמבטיה המיוצב בבטיחות על תחתית אגנית האמבט
מושב שלבים לאמבטיה עם ידית אחיזה הנשען על דפנות האמבט
מושב אמבטיה מחוספס עם וויסות גובה לנוחות לרחצה ולקימה
כיסא אמבטיה מסתובב לכניסה פשוטה לאמבטיה
ואפילו מעלון אמבטיה - אביזר מכני המונע באמצעות שלט חשמלי ההופך את פעולת הכניסה והשהייה באמבטיה לפשוטה ונוחה
 

כסאות לחדר המקלחת וכסאות משולבים לחדר השירותים


גם בחדר המקלחת חשוב שנאתר מושב מתאים ובטוח שיעניק לנו ביטחון ועצמאות ככל הניתן.  כיום ישנם גם מושבים רבים המשלבים תמיכה מרבית גם בחדר הנוחיות, עם אחיזה והישענות בטוחה ויציבה, אשר מאפשרים גישה מהירה לשירותים.

כיסא מקלחת מתקפל עם רגליים
מושב מתקפל צמוד קיר בעל משענת וידיות תומכות לידיים
כיסא מקלחת מתקפל עם פתח U
כיסא רחצה גבוה המקל על פעולות הישיבה והקימה
מסגרת לשירותים ורחצה PRIMA - אביזר עזר רב תכליתי, על בסיס המסגרת ניתן להוסיף משענות זרוע, מושב לשירותים או לרחצה
 

אנו בנוח מתחדשים בפתרונות עדכניים כל העת ומייבאים מבחר רב של אביזרים, אולם רק חלק קטן מהם מופיע בכתבה זו. צרו עמנו קשר או הגיעו אלינו לחנות בתל אביב ואנו נלווה אתכם במציאת הפתרון המיטבי עבורכם.

 

בברכת בריאות ואיכות חיים,

סמדר פורשפן

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

עלבר טעם החיים בע"מ

יהודה המכבי 65

תל אביב  

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים