מרכז הפוליגרף הישראלי

מכוני פוליגרף בחיפה

מהלך בדיקת פוליגרף

במהלך בדיקת הפוליגרף מוצמדים לחזה הנבדק גלאי נשימת חזה (טורסו), גלאי נשימת סרעפת (אבדומינל), ליד ימין שרוול למדידת שינויים בלחץ הדם והדופק, לשתי אצבעות יד שמאל גלאי מוליכות חשמלית של העור (הזעה). אלו הם הגלאים הבסיסיים,...

במהלך בדיקת הפוליגרף מוצמדים לחזה הנבדק גלאי נשימת חזה (טורסו), גלאי נשימת סרעפת (אבדומינל), ליד ימין שרוול למדידת שינויים בלחץ הדם והדופק, לשתי אצבעות יד שמאל גלאי מוליכות חשמלית של העור (הזעה). אלו הם הגלאים הבסיסיים, (כיום קיימים במרכז הפוליגרף הישראלי עד כ- 14 גלאים / חיישנים נוספים שונים הבנויים להבחין בכל סוגי הניסיונות השונים להטיית תוצאות הבדיקה, ולכן כבר לא ניתן "לעבוד" על המכשיר).


מכשיר הפוליגרף (מכונת האמת) פועל על עקרון של זיקה ישירה בין אמירה שקרית של הנבדק לבין תגובה אמוציונאלית ( אוטומטית של המערכת *הסימפתטית) הגוררת שינויים בפעילויות הפיזיולוגיות של הגוף. השינויים המתחוללים בגוף הנבדק בעקבות היגד שיקרי מתבטאים בברור בפוליגרף.


(* מערכת סימפתטית הנה מערכת ההגנה האוטומטית הפועלת בעת שאדם נקלע למצוקה, היא מפנה את כל המשאבים של הגוף לצורך, הימלטות מהמצב / לחימה עם המצב / הקפאה של המצב)
 

עודד גוזלן

מרכז הפוליגרף הישראלי

משרד- 0775-444-784, עודד- 052-407-2020,

אתר- www.polygraph-center.com

מרכז הפוליגרף הישראלי

במרכז הפוליגרף הישראלי אנו מבצעים בדיקות פוליגרף מקצועיות מכל הסוגים, אנו מצויידים במכשירי הפוליגרף המתקדמים ביותר בעולם.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: עודד גוזלן

סיווגים