מרכז הפוליגרף הישראלי

מכוני פוליגרף בחיפה

פוליגרף – הגדרה

~~פוליגרף (בכתיב לטיני: Polygraph) הוא מכשיר אשר נועד לקלוט את תגובותיו הבלתי רצוניות של בן אדם כדי לבדוק אם הוא משקר.

פוליגרף (בכתיב לטיני: Polygraph) הוא מכשיר אשר נועד לקלוט את תגובותיו הבלתי רצוניות של בן אדם כדי לבדוק אם הוא משקר. שם נפוץ נוסף למכשיר הוא "מכונת אמת". הפוליגרף משמש בעיקר בחקירה פלילית, אך משמש גם במבדקי תעסוקה, בגידה בין בני זוג, זיוף, הונאה, אמינות, נאמנות, סכסוכים, גישור, בוררות, תביעות ביטוח, גילוי נכסים מוסתרים, אבטחה ועוד....


מקור השם פוליגרף בא מיוונית ומשמעו רב (פולי) רישום (גרף). מדובר במכשיר שהומצא בשנות ה-20 של המאה ה-20 בארצות הברית לצורך אבחון אמת או שקר. הפוליגרף מבוסס על ההנחה שכאשר אדם משקר, מתרחשים בגופו שינויים פיזיולוגיים בלתי נשלטים כגון: עלייה בלחץ דם, שינוי בקצב הדופק ושינוי במוליכות החשמלית של העור.


מכשירי הפוליגרף שיש לנו היום במרכז הפוליגרף הישראלי, הם מכשירים מתקדמים הכוללים עד 14 גלאים / חיישנים ייחודיים המסוגלים לתת תמונה חדה וברורה על כל ניסיון להטיה וחבלה בתוצאות הבדיקות ומאפשרים להגיע לחקר האמת ברמת הדיוק הגבוהה ביותר, גם ביחס למכשירי פוליגרף אחרים (מכשירים מיושנים, בעלי 4-5 חיישנים) הנמצאים בשימוש בארץ.
 

עודד גוזלן

מרכז הפוליגרף הישראלי

משרד- 0775-444-784, עודד- 052-407-2020,

אתר- www.polygraph-center.com

מרכז הפוליגרף הישראלי

במרכז הפוליגרף הישראלי אנו מבצעים בדיקות פוליגרף מקצועיות מכל הסוגים, אנו מצויידים במכשירי הפוליגרף המתקדמים ביותר בעולם.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: עודד גוזלן

סיווגים