גלריה

  • הזדמנות שנייה לילדים מבית הרוס
  • כתבת תדמית אחים פולק
  • פירות שיעזרו לכם להישאר בריאים
  • כתבה על תדיראן - קולקציית מזגנים 2018
  • איך לחיות עם איידס
  • כתבת תדמית ל"קרן דניאלי"
+ הצג גלריה

הרשת שלי

שימוש בבעיות רגשיות ליצירת הזדהות בקרב הגולשים

מכירים מישהו שאין לו בעיות והנו חסר דאגה? אין חיה כזאת ולכן אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת הזדהות בקרב הגולשים באתר שלכם היא באמצעות העלאת בעיות רגשיות עימם הם מתמודדים. אנשים נמשכים באופן טבעי למישהו שמתאר בעיה או קושי אותם הם חווים, ואז קל יותר לשכנע אותם לרכוש את הפתרון שהנכם מציעים.

נסו להשתמש ככל הניתן באמפתיה בתיאור הבעיות של הלקוחות הפוטנציאליים והפתרונות שלכם. היטיב להגדיר זאת נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה שאמר "כולנו סובלים ממחסור באמפתיה ולכן היא הכלי הטוב ביותר כדי להניע אנשים לפעולה"!


תגובות


IBuumerang
חזק ביותר ומאוד חשוב- תודה אבי!
06 אוגוסט 2019 20:8

המרכז לייעוץ, אימון והעצמה
אוו מעולה! ממש נכון
07 אוגוסט 2019 8:42

מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
תודה רבה על התגובות החמות
20 אוגוסט 2019 17:12

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים
תמונת כיסוי של מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן

מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן

אבי אובליגנהרץ מומחה בכתיבת תכנים שיווקיים, כתבות תדמית ומיתוג, כתבות אינפורמטיביות, כתיבה וניסוח הודעות לעיתונות, כתיבת תכנים ותוכן שיווקי לאתר, עריכה לשונית ושכתובים, תרגום מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית

שם איש קשר: אבי אובליגנהרץ

קבוצות נטוורקינג

סיווגים