גלריה

  • הזדמנות שנייה לילדים מבית הרוס
  • כתבת תדמית אחים פולק
  • פירות שיעזרו לכם להישאר בריאים
  • כתבה על תדיראן - קולקציית מזגנים 2018
  • איך לחיות עם איידס
  • כתבת תדמית ל"קרן דניאלי"
+ הצג גלריה

הרשת שלי

תמונת כיסוי של מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן

מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן

אבי אובליגנהרץ מומחה בכתיבת תכנים שיווקיים, כתבות תדמית ומיתוג, כתבות אינפורמטיביות, כתיבה וניסוח הודעות לעיתונות, כתיבת תכנים ותוכן שיווקי לאתר, עריכה לשונית ושכתובים, תרגום מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית

שם איש קשר: אבי אובליגנהרץ

קבוצות נטוורקינג

סיווגים

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

לוח עדכונים

לוח עדכונים
כתיבה שיווקית שמוכרת
מהי כתיבה שיווקית, כיצד היא מסייעת לבעלי עסקים לבלוט מעל המתחרים ולהגדיל את החשיפה למוצר ו/או לשירות שהם משווקים באינטרנט?


האם ידעתם שבכל דקה נוצרים כ-200 אתרים חדשים ונכון לכתיבת שורות אלה רשת האינטרנט מונה קרוב ל-2 מיליארד אתרים?
אז עם כזאת כמות עצומה של אתרים ותחרות הולכת ומחריפה על תשומת לבם של הגולשים, האם ניתן בכלל לבלוט ולהיות באחד המקומות הראשונים בגוגל גם אם תקציב השיווק שלכם צנוע יחסית? הפתרון טמון ביצירת תנועה בלתי פוסקת באתר שלכם באמצעות שיווק ממוקד, מסקרן, מניע לפעולה ובעל ערך, בקיצור כתיבה שיווקית.
כדי לשרוד כל בעל עסק חייב להקדיש משאבים לשיווק ואחד הנדבכים המרכזיים של השיווק הינה כתיבה שיווקית. תופתעו בוודאי לשמוע כי למרות שהרשת היא דבר חדש יחסית, כתיבה שיווקית החלה הרבה לפני: מעמד הר סיני. מאז עשרת הדברות התפתחה הכתיבה השיווקית והחליפה צורות ופורמטים: ספרים, עיתונים וחוברות הדרכה, ניוזלטרים, עלוני מידע ועוד.

אפס סבלנות למידע המוגש באופן משעמם ובנלי
כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה המספקת לגולשים מידע חיוני, רלוונטי, מהימן ובשורה התחתונה כזה שלא יוכלו להישאר אדישים אליו, ויגרום להם להתעניין ואף לרצות לרכוש את המוצר ו/או השירות שהנכם משווקים.
אם בעבר הלא רחוק רק השחקנים המובילים בענף וחברות גדולות יכלו להרשות לעצמם קמפיין פרסום בתקשורת האלקטרונית ו/או הכתובה, רשת האינטרנט מאפשרת בפועל לכל עסק לפרסם ולקדם את עצמו בהתאם ליכולתו.
בעידן הרב ערוצי הכולל בין השאר פודקסטים, פוסטים, בלוגים, מאמרים, סרטוני וידאו, ניוזלטרים ואימיילים, כתיבה שיווקית מנצחת מצריכה תכנון, כתיבה ועריכה. הגולשים מעוניינים במידע אינפורמטיבי ו/או מבדר, אולם יש להם אפס סבלנות למידע המוגש באופן משעמם ובנלי, מהווה עלבון לאינטליגנציה, שגוי, טרחני, וכזה שמבזבז את זמנם היקר.

מלאכת הכתיבה דורשת מיומנות והתמקצעות
60% מהצרכנים נוטים לחשוב באופן חיובי על עסקים שהתוכן באתר שלהם דיבר אל לבם. לעומת זאת 97% מהגולשים הצהירו שתוכן גרוע אליו נחשפו גרם להם לתחושות שליליות וחוסר אמון כלפי אותה חברה. כמובן שתחושת אמון והזדהות של הצרכנים באו לידי ביטוי בלייקים, שיתופים ולבסוף במכירות של אותו עסק. זוהי כמובן הסיבה המרכזית לכך שעסקים מוכנים להשקיע את מיטב כספם בתוכן שיווקי איכותי.
כמו כל סוגי האומנות, גם מלאכת הכתיבה דורשת מיומנות והתמקצעות, ולכן מוטב להפקידה בידי מי שמתפרנס מכך: כותב תוכן. לא בכדי הביקוש לכותבי תוכן נמצא בעלייה בד בבד עם הזינוק במניותיו של השיווק הדיגיטלי. סקר שנערך בשנת 2019 על ידי SEMRush , קבע כי 40 אחוז מהעסקים מעדיפים להוציא את תחום יצירת התוכן למיקור חוץ. יתר על כן, 53% מהנשאלים הודו שהם מוציאים החוצה בנוסף לכתיבה שיווקית, גם את העיצוב הגרפי והווידאו.
המאמר הבא יעסוק בטיפים חשובים לכתיבה שיווקית מנצחת. מוזמנים לשאול שאלות, להתייעץ וכדומה'': אבי אובליגנהרץ "מעבדת המילים"
0526343993/avi@obligen.com

Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט
אכן - כתיבה שיווקית מוכרת מצריכה מיומנות ומקצוענות. אם זה לא מעניין - נוטשים את הדף אחרי כמה שניות בלי לקרוא אותו! תודה אבי - אני יכול להעיד על כך שאתה מקצוען בכתיבה שלך!
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
תודה איש יקר וגם אתה מקצוען על בתחומך
Wine & Tales - יין, הרצאות ומה שביניהם
אבי יקר תודה על המידע החשוב ועל נקודות חשובות לכתיבה באתרים השונים. בהחלט שמתי לב בכתיבה שלי שכאשר הכתיבה שלי היא מעבירה מסר חיובי או בעל ערך לקוראים יש הרבה יותר תגובות והתיחסויות
Wine & Tales - יין, הרצאות ומה שביניהם
מחכה לכתיבה הבאה ולטיפים הבאים
סטודיו אגוז
בעולם התוכן שלנו כצלמים אומרים תמונה שווה אלף מילים, אבל שמתייחסים לעסקים חייבים גם להעביר מסר שיווקי ביחד עם התמונה. תובנות נהדרות אבי, אין עליך.
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
תודה עופר "סטודיו אגוז". מה שנכון נכון אבל התמונה אינה יכולה לעמוד בפני עצמה ללא (האלף) מילים...
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
אביטל יקירתי Wine& Tales חן חן. מסכים לגמרי שהקוראים מתחברים למסרים חיוביים אבל עוד יותר מכך למסרים שעובדים על הרגש שלהם/ חיבור רגשי. אחרי הכל מה שכואב/ מציק לנו זוכה לתשומת לב רבה יותר מאתנו. בקרוב מאוד טיפים מעשיים!
SObhSweq/wRedSUQWaiJ7g==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
איריס לביא תרגום ועריכה
אבי, בהחלט טיפ שאחשוב עליו כשאני כותבת תכנים או טיפים חדשים!
ליאור שרון משרד להנהלת חשבונות וראיית חשבון
אהבתי את הטיפ רק חבל שקראתי אותו אחרי שכתבתי מאמר שלי :)
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
תודה ובהצלחה ביישום הטיפ בפעמים הבאות
EYALDIGITAL
כתיבה יפה ונכונה...
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
תודה רבה איל- מיסטר דיגיטל!
סוכן ביטוח ומנהל סיכונים משפחתיים איתי ביטון
כל כך נכון.
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
חן חן
קריפטו קואצ'ינג - המקום שלך להבין את העולם של כסף דיגיטלי
לדעתי, בלי רגש אין תקשורת. אנחנו פועלים לפי רגש… אז אתה צודק בהחלט! 😉👍
מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן
נכון בהחלט ותודה רובין !
JK21NqzEBLZ1e288R3N05A==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
FZ86jB/5MvzjRIG7QCD4cQ==
להזנת תגובות, אנא התחבר/י למערכת: כניסת עסקים כניסת לקוחות
+ טען עדכונים נוספים