איך לכתוב באופן אפקטיבי?

 

אמנם אין נוסחה סודית לכתיבת תוכן באיכות גבוהה, אולם בעזרת הטיפים הבאים תוכלו לשפר את רמת והאפקטיביות של התוכן שלכם:

  1. השתמשו בכותרות קצרות ומעוררות עניין. הכותרת מכתיבה במידה רבה האם הקוראים ימשיכו בקריאת המאמר שלכם ובמידה ואינה מעוררת עניין, מעוררת רגש או גורמת לקורא לרצות ללמוד יותר על הנושא, לא תוכלו להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם עם כתיבת המאמר.
  2. צרו פתיון שיעורר תשומת לב. יש לכם כשלוש שניות לתפוס את תשומת לבם של הקוראים לאחר הכותרת. למשפט הראשון יש תפקיד מכריע האם הם יישארו או יינטשו אתכם. אי לכך חייבים למשוך אותם ולהוביל אותם באופן חלק לתוך הנקודה הראשונה שלכם.
  3. עשו מחקר מעמיק. לפני שאתם יושבים וכותבים, עליכם ללמוד היטב את הנושא בו בחרתם כולל נתונים סטטיסטיים, עובדות חשובות ופרטים שיבססו את הטענות והתאוריה שלכם, ומעל לכל את האמינות שלכם אצל הקוראים.
  4. התמקדו במטרה אחת. עליכם לזהות לפחות מסר אחד מרכזי שברצונכם להעביר לפני שהתחלתם לכתוב. זכרו זאת בעת הכתיבה, ואל תשכחו לקשור את הדברים שלכם בחזרה לנקודה העיקרית ככל האפשר.
  5. השתמשו בכתיבה מיוחדת ומקורית. כשאתם מביעים את העמדות שלכם, חובה עליכם להפגין מקוריות וייחודיות, ולהימנע מקלישאות ומשפטים נדושים שיגרמו לאי נוחות ותרעומת בקרב הקוראים.
  6. אופטימיזציה של תוכן דיגיטלי. התוכן הדיגיטלי הטוב ביותר מורכב לעתים קרובות מפסקאות קצרות, משפטים קצרים ומילות מפתח.
  7. עריכה וקריאה של המאמר. אחרי שכתבתם את הטיוטה הראשונה, חזרו וקראו אותה מספר פעמים כדי לראות כיצד ניתן לשייף ולשפר את מה שכתבם. כל מקצה שיפורים שכזה יוכיח את עצמו גם אם אתם מיומנים בכתיבה.

כתיבת תכנים אפקטיבית היא קריטית בהפיכת המבקרים באתר ללקוחות מרוצים. בנוסף, חשוב לכתוב באיכות גבוהה היות ומנועי החיפוש סורקים תכנים ללא הרף, וערוכים לתגמל אתרים בעלי מאמרים הכתובים באיכות גבוהה על ידי הענקת דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

 


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

מעבדת המילים - כתיבה שיווקית ותוכן

אבי אובליגנהרץ מומחה בכתיבת תכנים שיווקיים, כתבות תדמית ומיתוג, כתבות אינפורמטיביות, כתיבה וניסוח הודעות לעיתונות, כתיבת תכנים ותוכן שיווקי לאתר, עריכה לשונית ושכתובים, תרגום מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית

שם איש קשר: אבי אובליגנהרץ

קבוצות נטוורקינג

סיווגים