גלריה

  •  קוואנטום הילינג - QHHT ISRAEL- QUANTUM HEALING
  • זה מה שבאנו לכאן לעשות
+ הצג גלריה

מהו סשן QHHT ? או קוואנטום הילינג?

 

טכניקת ריפוי קוונטית QHHT®  

 מה זה קוואנום הילינג?  על מה כולם מדברים? Quantum Healing Hypnosis Technique®

מדובר בשיטה ייחודית לגשת אל תת המודע, שאותה פיתחה דולורס קאנון  ושכללה במשך כמה עשורים ואלפי מפגשים. 

השיטה הגיעה לארץ די מזמן אבל קיבלה הדים גדולים לאחרונה

 

היא גישה טיפולית שלוקחת אדם למצב סומנמבוליסטי (כמו זה שנחווה טרום שינה) באמצעות הדמיה. 

זהו כאמור מצב אשר בנסיבות רגילות נחווה פעמיים ביום בלבד:

  • הרגע לפני שאתה ער במודע
  • והרגע לפני שאתה נרדם

 

אז למה אנשים בזמן האחרון באים יותר ויותר לטפל בגישה הזו?

בתקופה זו של שינוי מהיר והתרחבות התודעה, הרעיון שקיים 'עצמי' גדול יותר וההכרה בתת-מודע כהיבט יודע כל הופכים מקובלים יותר ככל שהמדע והרוחניות מתכנסים כדי להביא את המיטב משתי הגישות לתוך שלל שיטות ריפוי באופן הזה שהן זמינות לכולם

חילופי רעיונות וידע באינטרנט האיצו את תהליך האינטגרציה, ו-QHHT® תופסת את מקומו הייחודי ככלי בפסיכותרפיה ההוליסטית, ברפואה המשלימה וככלי רוחני וכדרך חיים אפילו.

העידן שלנו המלא במידע שמגמיש את עצמו ואותנו ו'פותח את הראש' כך שבזמן קצר – ותראו כמה הכל הואץ עוד יותר עכשיו, אנחנו מקבלים דרבון והמרצה לאמץ ולהבין מושגים לא מוכרים, שמאתגרים את הדפוסים ההתניות והחינוך החברתי שלנו. 

עבורי ה QHHT® היה פריצות דרך מהממת והתרחבות עצומה ועוצמתית של התודעה, ואני רואה את זה גם הן עבור המטופלים שהגיעו ויצאו – לדוגמא במקרה של בעיות פוריות.. יצאו עם חיים חדשים תרתי משמע.

אנחנו נפתחים לדרך קלה ליצירת מציאות מודעת,

התפיסה שאנו יוצרים את העולם סביבנו דרך המחשבות שלנו, משלימה את תאוריית הפיזיקה הקוונטית והראיות המדעיות, הקובעות שכל דבר ביקום הידוע מורכב מאנרגיה. 

אפילו חומר פיזי הוא בעצם אנרגיה הרוטטת בקצב או בתדר שונה.

 מחשבה היא השלכה- הקרנה של אנרגיה המתבטאת בצורה פיזית ויש לה תכונות חיוביות או שליליות. 

לכן בעצם, אנחנו יוצרים וחווים את מה שאנחנו חושבים. 

ודרך החשיבה הזו גורמת לכולנו לקחת אחריות על מה שיצאנו להיות אחראיות למעשינו. לתדר שאנחנו מביאים. למילים שאנחנו אומרים, ולכוונות שלנו.  ללא קשר למערכת האמונות של האדם, זוהי גישה מתקדמת מאוד מבחינה תודעתית לחוות את החיים באופן הזה. וזוהי בעצם הפלנטה החדשה שנוצרת כעת.   

אז לאחר שיצרנו קשר עם תת המודע (SC) במהלך הפגישה ,אנחנו נבקש ממנו לזהות ולהסביר את הסיבה שעומדת בשורש כל בעיה, ולאחר מכן נשאל את SC אם מותר ואפשרי לרפא את המצב. 

אם ה-SC מסכים, הריפוי הוא מיידי, ללא אי נוחות, תרופות או ניתוח. 

במקרים רבים, לאחר שה-SC מגלה את מקור המחלה או הבעיה הפסיכולוגית, מתרחשת הקלה גדולה בגופו ובנפשו של המטופל, והוא משתחרר ממצבו.

בכל המקרים, לפני שהריפוי יכול להתרחש, האדם חייב לרצות להירפא. מהלך הריפוי גם לא יכול להפריע לשיעורי חייהם הנוכחיים או החוזים שהם עשו לפני התגלמותם. 

הנשמות שלנו נצחיות ואנו מגיעים לכדור הארץ כדי לצמוח וללמוד שיעורים דרך חוויות אישיות. חוויות ברמה האנושית

התת מודע גם משתמש בגישה מילולית לגבי ריפוי. כך שלדוגמא אם מטופל חווה מצב שהוא תוצאה של התעללות הזנחה או חוסר טיפול בגופו, ואם האדם לא נקט כל פעולה כדי לתקן זאת ואין לו רצון לשנות, התת-מודע יודע זאת מן הסתם . ההיגיון שלו יכתיב שאין טעם לרפא את המצב אם המטופל רק יחזור להתעלל בגוף ברגע שהוא נרפא.

אז.. 

זוהי גישה טיפולית שלוקחת אדם למצב סומנמבוליסטי (כמו זה שנחווה טרום שינה) באמצעות הדמיה. 

זהו כאמור מצב אשר בנסיבות רגילות נחווה פעמיים ביום בלבד:

  • הרגע לפני שאתה ער במודע
  • והרגע לפני שאתה נרדם

 

האם מסע בתדר תטא הוא היפנוזה?

שאלה טובה.

מסע בתדר תטא הוא דמיון מודרך עמוק מאוד.

אבל בשביל להרגיע ולהסביר אני רק אציין כאן שהסיבה שאסור למי שאינו מתחום הפסיכיאטריה או הפסיכולוגיה לעסוק בהיפנוזה היא ש בשנת 1975 הופנטה תלמידת התיכון יפה סויסה על ידי המהפנט אבישלום דרורי . היא נכנסה לתרדמת שנמשכה ימים אחדים ורק הפסיכיאטר והמהפנט ד"ר מוריס . בעקבות אירוע זה נחקק חוק [1] קליינהאוז הצליח בעזרת היפנוזה להעיר אותה השימוש בהיפנוזה .המתנגדים לחוק המאוד אפור הזה יטענו כי ”תחת חוק השימוש בהיפנוזה הישראלי, כולם אשמים בהיפנוזה - מטפלים, אמנים, מנהיגים דתיים ואפילו מורים ואמהות ששרות שירי ערש לילדיהן ”

אלא שבמקרה שלנו כאמור, לא מדובר בהיפנוזה פסיכיאטרית כפי שאנחנו מכירים אותה. כזו שבה המטופל אינו מודע למה שקורה אתו במהלך הטיפול והמטפל יכול לשלוט, לשתול סוגסטיות עמוקות ולתמרן את המטופל. כמו שאולי היינו רואים בקרקס.

כאן, כמו בשיטות ריפוי עוצמתיות אחרות שמשתמשות בגלי התטא של המוח שלנו ל'חלימה מודעת' ולריפוי, או יציאה למסעות רוחניים מסעות אסטרלים וראייה על חושית,

כאן מדובר במצב תודעתי שאליו אנחנו מגיעים פעמיים ביום לפחות לפני השינה וברגעי ההתעוררות בבוקר. ( וגם בנהיגה, וגם בצפייה בסרט מותח או כזה שאנחנו שקועים בו ומזדהים עם הדמות) זהו מצב תטא עמוק, מצב סומנמבוליסטי כפי שקוראת לו דולורס קנון. והוא מתאפשר תוך העמקה עוד מעבר לדמיון המודרך של גלי אלפא.

כאמור, המצב הסומנבוליסטי נחווה בדרך כלל פעמיים ביום: רגע לפני ההתעוררות ורגע לפני ההירדמות  

רוב המהפנטים אינם עובדים ברמה הסומנבוליסטית, כי היא לא מעניינת אותם.

כי להבדיל מהמצב העמוק של ההיפנוזה הפסיכיאטרית שבו אתה מתכנת סוגסטיות לתוך תת ההכרה של המטופל, הטכניקה הזו, העבודה עם תטא – התדר של הריפוי , כשהאדם רוב הזמן מודע למה שקורה, עלולה להניב תוצאות בלתי צפויות,

כגון חוויה מחדש של חיים קודמים. 

הסקרנות של המטופל כאן חופשיה לנוע ולחקור רגרסיות של חיים עבר, וחיים מקבילים או אחרים, בדמות כל מיני צורות של תודעה.

זוהי שיטה בטוחה ויעילה העוקפת את הפטפוט של המוח המודע ומתמקדת בהשגת מידע בלתי מוגבל כשהמטופל בעצם שרוי במצב הסומנבוליסטי,

שם מתאפשרים כאמור, מסעות בזמן ובכל מקום כדי לחיות מחדש את חייו הקודמים של כל אחד.

זהו כלי רב עוצמה לגשת לחלק היודע של כל מי שהאני – כל העצמיים שלי. והעצמנו, הזה נקרא ה'עצמי הגבוה', הנשמה העליונה, או בשפתה של דולורס קנון, ה SC  שהוא תת המודע – אבל הוא לא תת ההכרה ! הוא איננו נחות, אלא גבוה מאוד כמו הנשר שמכיר את המסע שלנו וצופה בנו מלמעלה. הנשמה עצמה. ללא מסיכות וללא דרמה. רק ידיעה מוחלטת , תודעת על שיודעת הכל מלפני ולפנים. והיא שומרת עלינו. היא הסמכות. עליה אנחנו סומכים והיא מפקחת על הבטיחות והשלווה שלנו – גם בזמן שאנחנו יוצאים למסע הזה.

כאשר אנו מתגלמים על פני כדור הארץ אנו שוכחים את חיינו הקודמים ואת הקשר לנפשנו, לרוח הנשמה ולמקור שברא הכל וגם אותנו.

באמצעות ההתחברות למידע הנשמתי שלנו אנחנו יכולים ליצור קשר עם התת מודע, ה SC. כל האנשים מכל רקע, תרבות, דת או מערכת אמונה יכולים להתחבר לשם. לידע שב"ספרייה האקשית" - התת-מודע, מכיוון שהוא שוכן מעבר למודע. 

המונח של דולורס The Subconscious, שאותו קיצרה מאוחר יותר ל- SC, הוא אותו חלק גדול מעצמנו שתמיד מחובר למקור, או אלוהים, ויש לו ידע בלתי מוגבל ויכולת בלתי מוגבלת גם לרפא את הגוף הפיזי. 

לפעמים מחלות נפשיות ופיזיות נטועות בטראומה מחיים קודמים; לפעמים הם קשורים לשיעורים הנלמדים בחייו הנוכחיים של אדם. או בחיים מקבילים או אחרים

כשאנחנו נעזרים בתת המודע כדי  לחיות מחדש את חיינו הקודמים ולקבל מסרי ריפוי והכוונה לרפא את עצמנו, אנחנו כאילו פתחתנו תיבת אוצרות, אוצר של ידע ותובנות אבודות שאותן חלקה דולורס קנון מתוך החוויות שהיו לה עם אלפי מטופלים. ישנם כיום 21 ספרים יוצאי דופן המכסים מספר עצום של מושגים מטפיזיים ומציגים דמויות היסטוריות כגון ישו ונוסטרדמוס, כמו גם חוצנים, עב"מים, מקורות החיים ומקור הבריאה כולה.

 

שאלה: האם הספרים שלדולורס קנון מצויים בעברית?

בקרוב יצא הספר הראשון בעברית שנמצא כבר בשלב העריכה בימים אלו.

אני שמחה לספר שהכבוד הוענק לי וקיבלתי את זכויות ההוצאה לאור לתרגם את הספר:

"בין המוות לחיים- שיחות עם נשמה"

בשבוע שעבר נמסר לי שהספר כבר בעריכה ובתהליך מואץ להוציא אותו מה שיותר מהר לקהל קוראי העברית.

כמה חיים קודמים יש לנו ? לכל אחד?

בשנת 1968, דולורס קאנון, יחד עם בעלה ג'וני קאנון, גילו שלא רק שניתן להחזיר אדם לתחילת חייו כעובר או תינוק – מה שקרוי ריברט'ינג, אלא שאפשר לגשת למידע שהוא מעבר לרגע הלידה ה'אחרונה' כדי לחיות מחדש מספר רב של חיים קודמים.

הגישה הקוונטית שמרפררת גם למציאות הקוונטית – של הפיסיקה המודרנית תדע לספר לך שיש לנו מעל מאות חיים קודמים וביחד אתם גם חיים מקבילים וביחד אתם חיים כסוגים שונים של תודעה שמאכלסת צמחים, בעלי חיים, רוחות טבע, ואפילו דברים רעיוניים, כמו

ספר – שרוצה ומבקש להכתב, טקס שרוצה לקום לתחייה ול'תדר'- לתקשר איזהשהו ערוץ אנרגיה שצריך להפתח לטובת איזשהו תהליך פלנטרי.

תהליך הרגרסיה והשיחה עם תת-המודע יכול להוביל את הדרך עבורך לחיות ולהיות בהוויה צלולה כמו קריסטל, או לחילופין של תפוח אדמה.

תת המודע הוא זה שקובע מהו הדבר המועיל ביותר עבורך לחוות נכון לאותו רגע שהגעת לסשן.מה מועיל לך לראות, וזה כמובן כולל טראומות מהחיים האלה שאולי תחזרי אליהם, או כולל לידה, חיי יומיום ואירועים חשובים.כולל חוויית מוות. 

במפגש יש בדרך כלל זמן מוגבל לחקור כל פעם מסע אחד או שניים של חיים אחרים. ומשם אנחנו שואבים המון המון מידע רלוונטי לשאלות שהגעת אתן, כדי לגלות מהם השיעורים, הדפוסים והבעיות החוזרות על עצמן. לזהות את הקשרים הקארמתיים שהם בעצם החוזים הנשמתיים שעשית עם האנשים סביבך, אלה שיש להם השפעה על החיים הנוכחיים שלך. ולבדוק אם יש צורך להתיר את ההסכמים והחוזים הללו.

תוכלי לבדוק גם את הניקיון והכיוונון של הגופים האסטרליים ואלה שמעבר – ולהבין מה צריך לאזן, או לפתור שם, להתוודע לקשר עם נשמות ומדריכים, וגם קשר עם ישויות אחרות שבאות אל תוך החיים שלך – וצריך לברר מה הסיבה שהם שם.

אז מה עושה המטפל במהלך הסשן כשאני במסע?

המתרגל – כך אנחנו קוראים לעצמנו, מוסמך לשאול שאלות ולבקש ליצור תקשורת עם תת המודע שלך כדי לנווט דרך המסע שלך אל מספר חיים קודמים בעולם הזה  וגם בעולמות אחרים,

להוביל אותך למצב שבין חיים למוות, שבו מצוי מידע מדהים שזמין לכולנו – גם בספריית האקאשי וגם בחדרים האחרים – שעליהם היא מספרת בספר שלה "בין המוות לחיים"):

  • חדר המארגים
  • אזור קבלת הפנים של המתים
  • חדר  הלידה של הנשמות
  • חדר מחשוב העל
  • בתי הספר במישורים השונים.. ועוד

וכשאנחנו יוצאים להשיג תשובות שאי אפשר, לא יכולת לדעת לולא הגעת או ניגשת לבדוק עם ה SC

לא יכולת לדעת מבלי לגשת למצב העמוק של התטא.

חיי העבר שהתת-מודע או SC בוחרים עבורך שתראי הם הנושא שתחווי – כמו לחיות מחדש מהלך חיים שנשמר שם בתאי הזיכרון שלך. את תזהי שם את עצמך מייד וגם את רוב ה'שחקנים' שיהיו שם אתך.

תמיד יוצגו לך גלגולי החיים הרלוונטיים ביותר לשאלות שלך נכון למצב שבו הגעת לטיפול, ובהתייחסות ישירה עם הבעיות איתן את מתמודדת.

המתרגל שואל ומתעד עבורך את התשובות לשאלות שהכנת מראש. 

מה ההבדל בין ה 'תת מודע' של דולורס קאנון שמוזכר כאן

 לבין התת מודע שמכירה הפסיכולוגיה העכשווית?

אל לנו להתבלבל עם הטרמינולוגיה הרפואית והפסיכולוגית הקונבנציונלית, השימוש של דולורס קאנון במילה Subconscious בא לתאר את עבודתה פורצת הדרך עם אותו חלק בתודעה האנושית שקשה לתאר כי הוא מעל ומעבר למוח המודע אך גם מקיף אותו.  הוא התודעה המורחבת – הנשמה והרוח שלנו, הוא העצמיים והמועצות וכל הצוותים המאכלסים אותם.

דולורס בחרה להשתמש במילה תת-מודע כדי לתאר את ההיבט הנסתר הזה של הקיום, משום שהוא שוכן ברמה הרבה יותר עמוקה ויודעת שלנו מאשר המוח המודע שלנו, שבו אנו משתמשים בחיי היומיום שלנו כדי לעשות את העבודה שלנו ולעסוק בקשרים עם אחרים.

במשך אלפי שנים, מורים דתיים ורוחניים התייחסו למה שדולורס קאנון כינתה את התת-מודע בתור ה'נשמה העליונה', 'תודעת ישו', 'תודעה גבוהה' , ה'מוח האוניברסלי' ו'האחדות עם המקור'.

התת-מודע עצמו, החלק הזה בכל הסיפור, החלק היש לומר ה'ענק'!  הזה  סיפר וגילה לדולורס ששמו , או איך שאנחנו קוראים לו אינו רלוונטי ואינו מהותי; 

הוא פשוט ישנו, והוא מוכן לתקשר ולעזור לכל אחד עם רצון וכוונה כנה.

כאשר יוצרים אתו קשר במהלך המפגש, מתרחשים שינויים ניתנים לצפייה אצל המטופל, לעתים גם אצל המתרגל ואצל כל מי שנמצא בחדר:

עלייה דרמטית ברמת האנרגיה המורגשת הגורמת לתחושות של שמחה ואהבה. 

העיקרון החשוב היחיד והראשוני של דולורס קנון וכל מתרגל בגישה שלה הוא שיש להבטיח תמיד את שלומו של המטופל. בכל מצב. ולשם כך לא אחת נעזרים ומבקשים את הסיוע הבלתי מוגבל של התת מודע, אתו ניתן להשאיר 'תדר, או ערוץ פתוח' ולשמור על קשר גם לאחר המפגש. למטרות הנחייה, ריפוי, והתחברות לידע ואהבה אינסופית

התת מודע במהלך הסשן יתבקש לחשוף מידע שאינו ידוע למודעות של המטופל מידע שיסייע בריפוי וחשיפת הגורמים השורשיים למחלות, פוביות, נפשיות ופיזיות כאחד

התת מודע תמיד בוחר את המידע המועיל ביותר לאדם השואל ומגיע לברר את הנושאים ש'על הפרק' בחייו.  מטבעו התת-מודע בדומה לנשמה, מבין את כל המצב וכל היבט של הפרט, כולל נושאים מחיים קודמים שעשויים להשפיע עליהם בחייו הנוכחיים.

 

 

מה דולורס קנון הצליחה לרפא בגישה הזאת?

להלן דוגמאות לתוצאות יוצאות הדופן שחוו דולורס קאנון ומתרגלי ה-QHHT® שלה עם לקוחות במהלך הפגישות שלהם:

• סרטן – סוגים שונים בשלבים שונים סולקו

• סחוס – שחזור בין מפרקים

• HIV – נמחק ומחסל

• לב – נרפא ללא צורך בניתוח

• כבד – התחדשות ושיקום לתפקוד מלא

• כליה – התחדשות ושיקום בתפקוד מלא

• פצעים – התחדשות העור ללא צלקות

• מיגרנות – הסיבות השורשיות מוסברות והוסרו

• הראייה – 20/20 ראיה משוחזרת ללא צורך בראייה מתקנת

• סוכרת – הסיבות מוסברות ומסירות

• מעיים – מצבים נפתרו

• גב – בעיות באזור האמצעי והתחתון נפתרו

• צוואר/כתף – כאב זוהה ונוקה

• ריאות - בעיות מזוהות ומתנקות

• עור - בעיות מזוהות ונמחקות

הכל אפשרי עם טכניקת הריפוי במישור הקוואנטום  של דולורס קנון QHHT®.

דולורס קנון – חוקרת ומפתחת הטכניקה, החלה את המחקר שלה על גלגול נשמות ועל ידע אבוד בסוף שנות השישים על ידי פיתוח QHHT®

הטיפולים הראשונים שלה היו מפגשי רגרסיה לחיים קודמים עם חיי מטופלת שסבלה מהשמנה. ומשם – הכל היסטוריה. (-:

המון חומר נמצא ברשת על הגישה ועל דולורס קנון בעצמה.

דולורס פתחה את האפשרויות לגלות שכל אדם יכול לקבל גישה לחוויות מחיי העבר ומחיי הנשמה בין הגלגולים, בדומה למתואר בעדויות של ד"ר מייקל ניוטון בספרו "מסע הנשמות", ועל כך כתבה ספרים והכשירה מטפלים בסדר גודל עולמי (כמו דר בריאן וייס)

במשך 45 שנות הקריירה שלה, הטכניקה שלה הוכיחה את עצמה כיעילה על אלפי אנשים בכל רחבי העולם ללא קשר לגילם, למין, לאישיותם, לסימפטומים הגופניים, לאמונותיהם הדתיות או לרקע התרבותי. 

כל העדויות של דולורס קנון ושל המטפלים והמטופלים שחוו את המסע תומכים באופן מובהק בהנחת היסוד  על פיה כולנו חיינו מספר חיים וגלגולים ולכולנו יש 'צוות עצמיים גבוה'/ 'תת מודע' המכיל את התשובות לכל שאלה שיש לנו בנוגע לעצמנו או לחיים שאנו חיים.

מוזמנים לפנות אליי כדי לתאם את 'המפגש של החיים' שלכם 

 054-3152390

https://www.facebook.com/nekooda2b/

 

מאמרים נוספים

QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי

QHHT
טכניקת הריפוי הקוונטית, משתמשת במצבי האלפא והתטא הטבעיים של המוח כדי להתחבר לתאי הזיכרון העתיקים ביותר שלנו ולהביא בהירות אל המרקמים והדפוסים העדינים העומדים בבסיסו של טבענו המורכב.
הגישה תעזור לנו לבחון את תפיסת המציאות שלנו תוך שאנו מזמנים אותה לקדמת הבמה
בטכניקה ייחודית ומרתקת המובילה את האדם למסע של הנפש, הגוף והרוח אל גלגולי החיים הקודמים ואל החיים האחרים שהנשמה חוותה.
חווית התרחבות הנשמה, היא ריפוי עמוק ומפתח לחיבור דרך ה'עצמי הגבוה', - מה שנקרא ה'תת מודע' לחלק ברוח שיש לו גישה לרשומות האקאשיות.
מסע ושיחה אינטימית ומרגשת עם הנשמה הגדולה

הסשן תומך במצבי חרדה, אבל, וסיטואציות בריאותיות גופניות.
התנסות בפרספקטיבות הייחודיות הללו מאפשרת ריפוי וצמיחה רב מימדית.

בכל יום ויום אני בהודייה והוקרה עמוקה על שהתאפשר לי להתוודע לפרקטיקה הזו. שיצרה בחיי ערך מוחשי והפכה אותם לחיי משמעות והבנה.
ואני עדה גם לתפנית שהגישה מחוללת בחיי היומיום של האנשים שהגיעו להתנסות בחוויה מעצימה זו.

אתם מוזמנים להצטרף אליי למסע הזה, שמרחיב את התודעה.
כל שדרוש הוא פשוט להתקרב, להסתקרן ולאפשר לתת המודע לכוון את הפגישה! :)

כמו פריחת האביב שיודעת מתי להנץ ולצבוע את עולמנו בצבעוניות ובזוהר ססגוני, כך הנשמה שלנו יום אחד מתעוררת ברגע האקראי ביותר. ומהרגע הזה הכל שונה.
הרגע הנצחי הזה קורה עכשיו.
ברוכים הבאים !!
נל עמית
מתרגלת בדרגה 2
נעים להכיר ♥

שמי נל קרן עמית ואני נטורופתית מומחית (ND) לפריון – הריון (וכל מה שאחרי) מזה כ 25 שנה

מרצה ומלמדת במגוון מסגרות,
יועצת כותבת ומתראיינת בנושאי פריון
מלווה נשים להצלחה בתהליכי פוריות, הכנה ושמירה על הריון בריא – עד הלידה.

מטפלת מוסמכת בריפוי תת מודע בשדה הקוונטי- QHHT
וכן ברפואה סינית, הומאופתיה, רפואת צמחים, מגע הוליסטי ועיסוי רקמות רכות.

…המוטו שלי בחיים הוא ש 'אם חשבת על זה או דמיינת את זה – יצרת את זה, זה פה'

אין דבר כזה שאין דבר כזה. כל אחד (ואחת) מאתנו הוא ישות אור שבאה לכאן להתנסות בחוויה האנושית.
מאחר והכל קשור לכל, גם החלקים בתוכנו, הכאבים, האמונות והזיכרונות – קשורים.
גם משהו ש'לא ידענו שאיננו יודעות אותו' יתבטא בכאב שמגיע כדי לספר לנו סיפור עמוק על עצמנו,
כשנזהה אותו נוכל לשחרר את ההסכם ביני לבין החלק בחיי שבחר בשביל הזה ולצאת למסע חדש.

את הידע שלי רכשתי (ועדיין רוכשת) כבר 30 שנים ללא הפסקה,
והוא כולל תחומי טיפול שונים וגישות שונות ברפואה הטבעית. מה שבמילה אחת מכונה 'נטורופתיה'.
ניסיון של מעל 25 שנים בליווי אישי והנחיית קבוצות, מוכיח ששילוב השיטות מועיל מאד,
ואני רואה את היעוד שלי כמלווה – מורת דרך, מסייעת לנשים בשלבי הפריון, ההיריון ועד הלידה (וגם אחריה)

סל הטיפולים שאני מביאה עמי לקליניקה: לימודי זן ובודהיזם, שיטת ההולודינמיקה, רפואה סינית,

רפואת צמחים, הומאופתיה קלאסית והומאטוקסיקולוגיה, תזונה מורחבת (אורתומולקולרית )

– QHHT : מסע קוונטי, ריפוי גמא ותטא, נוירו-פסיכו-אימונולוגיה, NLP ואימון Stars Edge* ,

טיפול (והוראה) בנטורופתיה.

הטיפול מכוון כולו להולדתך. להגשים אימהות – ולצאת בידיים מלאות.

איך זה יקרה ?

אין דרך אחת שמתאימה לכולן! כיוון שלכל אחת, לכל סיטואציה ואפילו לכל מצב רוח רגעי – מתאימה גישה אחרת, אני מתאימה את הדרך הייחודית לך ואת הכלים שמתאימים לך על מנת שתוכלי בהמשך לעבוד גם באופן עצמאי וללא תלות במטפל כלשהו.

בליווי איתי נתמקד בשאיפות האישיות שלך, נברר מה הוא הרצון האמתי שלך, המטרות שלך ומה נכון עבורך.

נעבוד בהתאמה לקצב האישי שלך, בדרך המדויקת לך לכיוון הגשמת מטרותייך, מבלי 'לשבור את הכלים' באורח חייך הנוכחי ומבלי לייצר עוד קושי על גבי האתגרים עימם את מתמודדת.

באיזה אופן ?

בראשית אנחנו נאבחן. זהו מפגש המחולק לשני חלקים:
החלק הראשון מוציא אותך עם אבחון גופני. הוא יהיה מורכב משלל האבחונים המוכרים ברפואה הטבעית:
אבחון הוליסטי בגלגל העין – אירידיולוגיה

הרפואה הסינית והאוריקולותרפיה (האוזן) והסוג'וק
הרפלקסולוגיה, ומתח השרירים בגופך – קינסיולוגיה ושיטת 'מח אחד'
האבחון הקולי – בשיטת Nanovoice (לפי תדרי הקול)

ובחלק השני נקבל שיקוף מדויק של המפה הרגשית-מנטלית שלך, באמצעות מסע לעומק תת המודע – שם נמצא כל המידע. נמצא את החסמים, הטראומות, המשברים, ההתניות והתכנותים; כל ההרגלים והתבניות האוטומטיות שאימצת לחייך. נשוחח עם העצמי הגבוה, נקבל את המפתחות, החיבור וההמלצות הממתינים לך מההדרכה הפרטית שלך.
מציעה אבחון שלם ומעמיק להבנת החסמים והחוזקות של מפת הפוריות הייחודית שלך בשיטת Nanovoice- התהודה הקולית.

♥ רק אחרי שיש לנו את הסיבה, ואת "הלמה" ואיפה כל זה נוצר, רק משם אפשר לקבוע תוכנית עבודה מותאמת אישית ומדויקת

♥ מעבר לעבודת העומק על אזורי 'טריגר', הטיפולים יכללו גם מגע מרפא המותאם לנשים בתהליכי פוריות, הריון צעיר, לקראת לידה ולאחריה

מזמינה אותך למסע פנימי מופלא עם הרבה תובנות ושינויים שיכולים להגיע כבר בפגישות הראשונות.

מתוך החזון הזה בשנת 2015 הוקם OMॐmama -מקום פשוט לאמהות.
תמיכה בתהליכי פוריות הריון ולידה.

מה אנחנו מציעות במרחב שלנו?
קליניקות לאבחון וטיפול בפוריות בגישות טבעיות
טיפול בתחזוקה ליווי וביסוס הריון ותמיכה בלידה.
טיפול וליווי לאחר הלידה- פוסט פארטום

קבוצות, הרצאות וסדנאות לפוריות טבעית ואמהות.

במקום
מרחב תומך לאם ולתינוק, ארוחות בוקר מפנקות, תומכות הריון ולידה שתפקידן לשחרר לך את הידיים כדי שתוכלי להתפנות לעצמך ולפגוש עוד חברות למסע.
מקום שבו נלמד מהסבתות אמנויות שנשכחו,כמו אריגה,הכנת שמיכות טלאים,עיסוי תינוקות,שזירה ועוד חוגים מתרבויות עתיקות



10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: נל (Nell) קרן עמית

קבוצות נטוורקינג

סיווגים