חוק הארכת תקופות (אישורים רגולטורים) - כשהמדינה נותנת לך לימונדה

החיים, הסינים ואולי בכלל העטלפים אילצו אותנו להשתתף בסרט הקורונה וכמו בכל סרט פופולרי גרוע – יש גם סרט המשך גרוע אף יותר.

אבל... מידי פעם מתווספת לחבית הלימונים הזאת גם איזו שהיא כוסית לימונדה ושבוע שעבר זכינו לקבל כוסית שכזו עם חקיקת "חוק הארכת תקופות (הוראת שעה – נגיף הקורונה החדש) (אישורים רגולטוריים), תש"ף-2020".

אז מה הוא אומר ולמי הוא עוזר?

בקליפת אגוז - החוק בעצם מאריך באופן גורף את תוקפם של הרישיונות והאישורים הנדרשים לביצוע פעולה מסויימת שתוקפם פג/יפוג בתקופה 10.3.2020 – 30.8.2020. כאשר (ככלל) תקופת הארכה היא 3 חודשים לאישורים/רישיונות שפקעו עד ה 30.6 ו – 10 שבועות לכאלו שפקעו/יפקעו בין ה – 1.7.-30.8.

המיוחד בחוק הזה הוא שבניגוד ל"הטבות" בירוקרטיות אחרות שמצריכות הגשת בקשות מסובכות טפסים אינסופיים וחוסר וודאות בהמתנה לתשובה – ההארכה במקרה הזה היא אוטומטית.

 

עם זאת, חשוב לשים לב שהחוק כולל מספר לא מבוטל של חריגים (הן לעצם ההארכה והן למשך ההארכה) וכן מאפשר לשרים הרלוונטיים להחריג רישיונות ואישורים שונים באמצעות צווים ספציפיים.

 

יש שאלות בקשר לחוק? רוצים לדעת האם האישור או הרישיון הרלוונטי אליכם מוארך? מוזמנים לכתוב בתגובות או לשלוח הודעה פרטית.

 

מעוניינים לקרוא טיפים ועדכונים נוספים - כנסו לאתר המשרד בכתובת-  http://www.gbalaw.co.il/">http://www.gbalaw.co.il

 

*שימו לב - האמור בפוסט זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו אלא מהווה מידע כללי בלבד, אין להסתמך עליו והוא אינו יוצר יחסי עו"ד- לקוח.


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

גלעד בר-עמי משרד עורך דין

קיבלתם חוזה ארוך ומתיש מלקוח/ספק? עומדים בפני עסקה גדולה/צירוף שותף וחוששים להתקדם בלי חוזה- אין דאגה. עם שנות ניסיון רבות ועשרות עסקים בדיוק כמוכם נוכל להפוך את החשש להזדמנות.
משרד בוטיק העוסק אך ורק בתחום המסחרי ומציע מגוון שירותים משפטיים לעסקים מכל הסוגים (חברות, שותפויות, עמותות ועוסקים רשומים ופטורים).

בין השירותים המוצעים: ניסוח חוזים (עברית ואנגלית) לרבות חוזי רכש, חוזי שירותים, חוזי תחזוקה, חוזי שיתוף פעולה, הסכמי שותפים והסכמי מייסדים.

בנוסף, אייעץ ואנסח עבורכם את תנאי השירות, מדיניות הפרטיות והצגת המוצרים והשירותים באתר האינטרנט שלכם כך שיעמדו בדרישות החוק והפסיקה.

כמו כן אייעץ לכם בצליחה מכשולי הרגולציה העומדים בפני העסק שלכם.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: גלעד בר-עמי , Gilad Bar-Ami

קבוצות נטוורקינג

סיווגים