חזרה לשגרה? סקירת האתגרים העומדים בפני העסקים עם החזרה לשגרה לאחר הקורונה

בימים אלה, חברות ועסקים רבים מגלים שהחזרה לשגרה אינה החלום הוורוד אותו דמיינו במהלך הסגר ומוצאים את עצמם נאלצים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים. איך מתמודדים עם הפרות ההסכמים? האם זה כח עליון? האם ממהרים לתבוע? האם ניתן להציל חלק מההשקעות? כיצד נערכים עם הסכמים חדשים?

 

בנוסף, עסקים רבים נאלצים (או בוחרים כחלק מהסקת מסקנות מתקופת משבר הקורונה) לבצע צעדי התייעלות שונים, ביניהם פיטורי צמצום ושינויים בתנאי העבודה של העובדים. בנקודה זו המעסיקים נדרשים לקבל החלטות בשאלות לא פשוטות. למשל, האם להפחית 10% משכרם של כל העובדים או לפטר חלק מהם? איך קובעים מי מפוטר ומי ממשיך לעבוד? מה אומרים לעובדים שנכללו ברשימת המפוטרים? האם צריך לקיים שימוע בכלל (הרי מדובר בצמצומים הכרחיים)? האם ניתן לקיים שימוע קבוצתי לכל קבוצת המפוטרים? מה אומרים לעובדים שממשיכים לעבוד? מה מגיע לעובדים שעוזבים? מתי מקיימים את השיחות האלה?
 

מוזמנים לקרוא סקירה תמציתית של האתגרים בתחום המסחרי ובתחום דיני העבודה שכתבתי יחד עם עו"ד אברהם טסמה (מומחה לתחום דיני העבודה) העוסקת בהתמודדות עם הפרת חוזים במהלך ולאחר משבר הקורונה וכן בענייני פיטורי צמצום צעדי התייעלות ועוד

http://gbalaw.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A2%D7%93-%D7%91%D7%A8%D7%A2%D7%9E%D7%99--%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D">http://gbalaw.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A2%D7%93-%D7%91%D7%A8%D7%A2%D7%9E%D7%99--%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

גלעד בר-עמי משרד עורך דין

קיבלתם חוזה ארוך ומתיש מלקוח/ספק? עומדים בפני עסקה גדולה/צירוף שותף וחוששים להתקדם בלי חוזה- אין דאגה. עם שנות ניסיון רבות ועשרות עסקים בדיוק כמוכם נוכל להפוך את החשש להזדמנות.
משרד בוטיק העוסק אך ורק בתחום המסחרי ומציע מגוון שירותים משפטיים לעסקים מכל הסוגים (חברות, שותפויות, עמותות ועוסקים רשומים ופטורים).

בין השירותים המוצעים: ניסוח חוזים (עברית ואנגלית) לרבות חוזי רכש, חוזי שירותים, חוזי תחזוקה, חוזי שיתוף פעולה, הסכמי שותפים והסכמי מייסדים.

בנוסף, אייעץ ואנסח עבורכם את תנאי השירות, מדיניות הפרטיות והצגת המוצרים והשירותים באתר האינטרנט שלכם כך שיעמדו בדרישות החוק והפסיקה.

כמו כן אייעץ לכם בצליחה מכשולי הרגולציה העומדים בפני העסק שלכם.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: גלעד בר-עמי , Gilad Bar-Ami

קבוצות נטוורקינג

סיווגים