תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות באתר - האם חובה?

פעמים רבות בעלי עסקים קטנים ובינוניים בעלי אתר אינטרנט ואפילו חנות אינטרנטית שואלים אותי "האם גם האתר של העסק שלי צריך תקנון?" , או "מדיניות פרטיות זה לא רק לעסקים גדולים?"

התשובה היא שאין קשר בין הצורך בתקנון או מדיניות הפרטיות באתר לבין המחזור של העסק או מספר העובדים בו. הצורך תלוי באופן וסוג השירותים/מוצרים המוצעים באתר ובעסק. 

דג' - אם האתר שלנו שומר קבצי עוגיות cookies אנחנו חייבים להודיע על כך לגולשים. 

דוגמא נוספת - אם האתר שלנו מציע מוצרים למכירה יתכן ועלינו לפרסם מדיניות החזרת מוצרים וביטולים (שימו לב - המדיניות באתר אינטרנט עשויה להיות שונה מהשלט שנציב ליד הקופה!) או את תעודת האחריות.

בנוסף, תקנון שנכתב בעבור העסק שלנו ופעולותיו יאפשר לנו במקרים רבים להגן על עצמנו מפני תביעות או קנסות.

מעוניינים לבדוק האם חובה, כדאי או אין צורך להוסיף לאתר האינטרנט שלכם תקנון - פנו אליי לטלפון 039696912 ואשמח לסייע.

מעונינים לקרוא טיפים נוספים - כנסו לאתר המשרד בכתובת http://www.gbalaw.co.il/">http://www.gbalaw.co.il/


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

גלעד בר-עמי משרד עורך דין

קיבלתם חוזה ארוך ומתיש מלקוח/ספק? עומדים בפני עסקה גדולה/צירוף שותף וחוששים להתקדם בלי חוזה- אין דאגה. עם שנות ניסיון רבות ועשרות עסקים בדיוק כמוכם נוכל להפוך את החשש להזדמנות.
משרד בוטיק העוסק אך ורק בתחום המסחרי ומציע מגוון שירותים משפטיים לעסקים מכל הסוגים (חברות, שותפויות, עמותות ועוסקים רשומים ופטורים).

בין השירותים המוצעים: ניסוח חוזים (עברית ואנגלית) לרבות חוזי רכש, חוזי שירותים, חוזי תחזוקה, חוזי שיתוף פעולה, הסכמי שותפים והסכמי מייסדים.

בנוסף, אייעץ ואנסח עבורכם את תנאי השירות, מדיניות הפרטיות והצגת המוצרים והשירותים באתר האינטרנט שלכם כך שיעמדו בדרישות החוק והפסיקה.

כמו כן אייעץ לכם בצליחה מכשולי הרגולציה העומדים בפני העסק שלכם.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: גלעד בר-עמי , Gilad Bar-Ami

קבוצות נטוורקינג

סיווגים