Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

יעוץ שיווקי באינטרנט בראשון לציון

אתר לואו קוסט - גל קריכלי - Galgool

מחיר: 100.00 ₪
מה הלקוח מקבל
אתר אינטרנט תדמיתי, מעוצב ברמה גבוהה בעלות חודשית של 100 ש"ח לחודש.

האתר כולל את הדפים הבסיסיים הבאים:
דף הבית
דף צור קשר
דף אודות העסק ("קצת עלינו")
דף נוסף לבחירת הלקוח - דף מאמרים / המלצות / מוצרים / שירותים וכד'
פרטים נוספים
גל קריכלי
054-5729923
בניית האתר תיעשה בתוך 60 ימים מיום אישור ההזמנה ובכפוף לשיתוף פעולה מלא מצד הלקוח.

התכנים - ניתן לייצר תכנים רלוונטיים עבור הלקוח
תמונות - ככל שיש ללקוח תמונות עבור האתר, הוא יספק אותן ואנחנו נערוך אותן ונתאים אותן לאתר האינטרנט. במידה ואין ללקוח תמונות - אנחנו נשים תמונות רלוונטיות מתוך מאגרי תמונות רלוונטיים.

Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

חברתנו מתמחה בקידום אורגני, קידום ופרסום ממומן ברשתות הפרסום השונות הקיימות כיום (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה ועוד) וכן בבניית אתרי אינטרנט המותאימים לקידום אורגני ונבנים על פי הנחיות והאלגוריתם של מנוע החיפוש המוביל כיום בעולם ובישראל – גוגל.

הקידום האורגני (הטבעי) - המעניין יותר את "רצי המרתון" (התוצאות בו אינן מיידיות לצערנו) - הוא כלי חשוב להצלחת עסק באינטרנט. נכון, יש היום רשתות חברתיות שונות אבל בסופו של יום כשאתם מחפשים לרכוש שירות או מוצר, עדיין, גם היום בעידן הפייסבוק, האינסטוש והוואטסאפ - רובנו מתחילים בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל. ולכן - אתם צריכים להיות שם במקום הנכון ובזמן הנכון!

הקידום הממומן / הפרסום הממומן - הוא הכלי לספרינטים - הוא כלי יותר חשוב למי שרוצה תוצאות / עבודות מיידיות. מדובר על קמפיינים ממומנים בשיטת "שלם לפי קליק" ובהם מפרסמים מודעה בה אתם מציעים שירות / מוצר למכירה - מי שמקליק על המודעה לאחר שחיפש את השירות או המוצר, מגיע אל האתר / דף הנחיתה שלכם. כאמור, זהו שירות שמאפשר לייצר מכירות כמעט מיידיות. מחירי הקליק נקבעים בהתאם לתחרות באותו תחום / ענף / מילת מפתח והם נעים בין 10 אג' לקליק ועד 1,000 ש"ח לקליק (שאלו את הסוחרים בשוק ההון / פורקס כמה הם משלמים לקליק).

בניית אתר אינטרנט - אנו שמים דגש על תוכן, אופטימיזציית תוכן והתאמת האתר למנועי החיפוש בגוגל - זאת, מבלי לזנוח, כמובן, את נושא הנראות של האתר – הגרפיקה, המבנה החזותי שלו והעיצוב הייחודי שלו, בהתאם למטרותיו ובהתאם למסרים שמבקש להעביר ללקוח הפוטנציאלי.

המטרה של האתר היא, בסופו של דבר, להגשים את מטרתו השיווקית, בהתאם ליעדים שנקבעו כשיצרו אותו. אנחנו נעזור לכם בהגדרת יעדים מעשיים שייגזרו כמובן מהמטרות שלכם, התקציב שלכם והאופי שלכם ושל העסק שלכם - כל אלו, בסופו של דבר, צריכים לבוא לידי ביטוי בבניית האתר.

האתר נבנה במערכת קוד פתוח, אשר לה אפשרויות רבות ומגוונות. האתר יכלול, כמובן, אפשרויות של שיתוף קהלים בנושאים בו הוא עוסק, משיכת קהלים לתכנים ויצירת משפך שיניע את הגולשים לפעולה – יצירת קשר עם הלקוח ו/או כל מטרה אחרת שתוגדר במסגרת הקמתו.

אנחנו אף מבצעים, בהתאם לצורך, חקר מילות מפתח עבור הלקוח, למיטוב ביצועי האתר.


שם איש קשר: גל קריכלי

סיווגים

וידאו: