Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

יעוץ שיווקי באינטרנט בראשון לציון

רוצים לתכנן את אתר האינטרנט שלכם? יופי, נתחיל?

אז החלטתם לבנות אתר אינטרנט ועכשיו אתם רוצים קצת לתכנן איך הוא ייראה ומה בדיוק אתם הולכים להציע בו? מצויין - קחו דף ועט והתחילו למלא את רשימת הדברים שאתם צריכים להכין לקראת בנייתו!

טוב, בניית אתר אינטרנט זו מלאכת מחשבת לא קטנה אם אתם רוצים שהאתר לא יהיה "כאבן שאין לה הופכין", כמו שאומרים.

אתם רוצים שהוא יהיה חד, ברור, קולע בול לשירותים / למוצרים שאתם מציעים ושהמבקר שיגיע לאתר שלכם לא יתבלבל ויחשוב שהאתר שלכם, שמציע שירותי שמאות מקרקעין, יובן כאתר של יועץ נדל"ן או להיפך. 

צריך להיות מאוד ברורים + מעניינים מספיק כבר בשניות הראשונות שאנשים מבקרים באתר שלכם לגבי מה שיש לכם להציע - למה?

כי המבקר שלכם "על אקסטזי" כשהוא מבקר באתר שלכם או בכל אתר אחר. אין לו זמן, הוא חייב תשובה עכשיו! הוא חייב שתענו לו על הצורך שלו - הוא חייב שתמצאו מזור למחלה שלו.

לכן, הוא יקדיש לכם 5 עד 8 שניות (במקרה הטוב) בשביל לראות אם האתר שלכם מעניין אותו או לא. 

מה כוללות 8 השניות האלו?

הן כוללות 2 שניות של זמן טעינה של האתר ועוד 3 עד 6 שניות של בחינת הכותרת, התמונה והתפריט שבאתר. זהו! אחר כך הוא כבר יחליט אם הוא רוצה להישאר ולבדוק עוד דברים אבל שימו לב - אתם צריכים לעבור במסננת הראשונית שהוא קבע לכם! 

תגדירו מטרה/ות ראשית/ות ומטרות משניות ולאתר שלכם:

  • כניסה למאמר מסויים
  • מילוי טופס מסויים
  • לחיצה על כפתור מסויים
  • צפייה בסרטון וידאו מסויים
  • שהייה מעל זמן מסויים בדף / באתר
  • צפייה בתמונה שלכם
  • מעבר לדף אודות שלכם

ובקיצור - הגדירו עבורכם את המטרות האלו - הם יהוו אבני הדרך לבניית מכלול הדפים באתר שלכם. הצמדו למטרות אלו - אל תאבדו בהם אחיזה. כל פעם שאתם לא בטוחים - חזרו לרשימת המטרות ושאלו את עצמכם - מה שאני רוצה משרת את המטרה/ות האלו או לא?

קצרה היריעה מלדבר על העניין הזה של מטרות. אנשים בונים אתרים "כי זה יפה ככה", "אני לא רוצה טלפון למעלה, זה מכוער" ועוד שלל אמירות של לקוחות שפשוט חושבים שאתר אינטרנט הוא אנדרטה לזכר לא יודע מה. האתר שלכם צריך להגשים את המטרה שלשמו הוא הוקם, אז אנא, "נא להתנהג (ולחשוב) בהתאם".

רצוי שהאתר שלכם יתן מידע נרחב ככל האפשר על התחום שלכם - חשבו על המבקר, תפסיקו לפאר את עצמכם יותר מדי ולחשוב "אני ואני ואני ואני" - זה לא מעניין את המבקר שלכם - יותר מזה, זה מעצבן אותו מאוד! תחשבו "איך אני יכול לעזור לך, אדוני / גבירתי המבקר/ת?". 

בואו קצת נעבור על הדברים הבסיסיים שצריכים להיות באתר שלכם:

א. הדף הראשי של האתר

זה דף חשוב באתר - ועדיין, אל תתלהבו מדי - הוא לא הכי חשוב. כל אחד מהדפים הוא דף חשוב. בעידן מנועי החיפוש, כל אחד מהדפים עשוי להיות דף חשוב, כי אין לכם ממש שליטה מלאה על מקורות התנועה לאתר שלכם. מבקר יכול "לנחות" בדף הראשי של האתר שלכם ומנועי החיפוש עשויים למצוא את אחד הדפים הפנימיים של האתר חשובים לא פחות למה שהמבקר שלכם חיפש באותו הרגע.

ובכל זאת - מה צריך להיות בדף הראשי של האתר?

  • צריכה להיות כותרת (HEADER) ברורה ומזמינה, שמסבירה במה עוסק האתר
  • רצוי שיהיה לוגו שלכם מתנוסס אי שם למעלה ולצידו דרכי יצירת הקשר איתכם. רצוי להסתפק בטלפון כדי לא להעמיס במידע.
  • חייבים לבחור בתמונה / מספר תמונות / וידאו שיתארו את השירותים / המוצרים שלכם - בגדול, יצירתיות גדולה מדי עשוייה ליצור בלבול אצל המבקר - רצוי מאוד שהמסרים יהיו פשוטים, ברורים, בלי תחכום - אל תשכחו את כלל ה-5 שניות (או 8 שניות, לאופטימיים שבכם).
  • מייד אחרי כן רצוי שתכניסו קצת טקסט שמסביר עליכם / על השירותים / על המוצרים שלכם, תמונות שלהם, ובגדול - כיד הדמיון הטובה עליכם. זה השלב שבו המבקר שלכם החליט שהוא רוצה לבחון את האתר שלכם קצת יותר. הוא מצא אותו רלוונטי. עכשיו, התפקיד שלכם הוא לנווט אותו לכיוון שהגדרתם אותו כמטרה.
  • יש לכם המלצות של לקוחות? הכניסו אותם כאן, בקטנה, או בקישור או בציטוט של אחד מהלקוחות עם האפשרות לעבור לדף ההמלצות המלא עליכם ועל העסק שלכם - זה סופר חשוב!
  • יש עוד המון אלמנטים שניתן להכניס לאתר, כיד הדמיון הטובה עליכם - וכמובן, לא לשכוח - הם חייבים לשרת את המטרה.
  • פוטר (FOOTER) - חלק תחתון לאתר. כל אתר טוב כולל פוטר מתאים עבורו. הפוטר בדרך כלל כולל את הדברים שאתם רוצים לשים עליהם דגשים. אותו הפוטר הוא גם חלק שמופיע בכל הדפים באתר, באופן רוחבי, אז כדאי לחשוב טוב מה אתם שמים שם. אני אשתדל להתייחס אליו בהמשך...

 

ב. דף אודות ("קצת עלינו")

הדף הזה צריך לכלול כל מה שאתם רוצים להגיד על עצמכם ועל המוצרים שאתם מציעים. הוא סוג של קורות חיים לבעלי העסק והעסק עצמו. תחשבו טוב טוב מהן התועלות שלכם, היתרונות שלכם ביחס לאחרים - זה מה שאנשים מחפשים למצוא בדף הזה - "למה תקנו דווקא ממני/מאיתנו?" - זו בדרך כלל השאלה שצריך לענות עליה בדף זה.

רצוי לכלול בו תמונות, וידאו וכמובן טקסט מתאים.

הנה מספר רעיונות למידע שרצוי לכלול בדף האודות שלכם:

  • אם מדובר בשירות - רצוי לפרט את הנסיון המקצועי של נותן השירות
  • אפשר גם לכלול מידע אישי על בעל העסק ("שלום, שמי גל קריכלי, אני בן 45 - אוטוטו 46, נשוי ליפעת, אהובתי, ואב ל-2 בנות מקסימות בנות 4 ו-13")
  • אפשר ורצוי להכניס לכאן גם את הנצחונות שלכם, את ההישגים שלכם, מבחינה מקצועית ("זכינו בתחרות האקטון העולמית בשנת 2018 בתחרות הבינלאומית שהתקיימה בטהראן - האיראנים הפתיעו אותנו עם קבלת פנים מחממת") או אחרת ("אני משתתף משנת 2007 בתחרות איש הברזל - הספורט זורם אצלי בעורקים")
  • אפשר להוסיף בדף הזה גם את רשימת הלקוחות שאיתם אתם עובדים או עבדתם עבורם בעבר. 
  • כל דבר שיכול להעיד על האופי המצויין שלכם,
  • על הדבקות שלכם במטרה,
  • על הדבקות שלכם במשימה,
  • על ההצלחות שהיו לכם,
  • על התועלות של המוצר,
  • על החזון שלכם,
  • על הסיבות בגללן הקמתם את העסק הזה.

ג. דף צור קשר

טוב, זה הדף של ה- MONEY TIME - זהו מונח מעולם הכדורסל ובדרך כלל, דף צור הקשר הוא מטרה עבור רוב בעלי האתרים. בדרך כלל הוא מטרה ראשית ולעיתים רחוקות הוא מטרה משנית.

לכן, חשוב מאוד להקפיד לבנות את הדף הזה באופן שבו השאיפה שלנו תהיה שכל מי שיגיע לדף הזה, ימלא את הטופס שבו.

הטופס של דף צור הקשר

אני רואה כל כך הרבה טעויות שאנשים עושים בטופס צור הקשר שזה משגע אותי.

נגיד ואתם יועצים עסקיים ויש לכם אתר אינטרנט. יצרתם טופס מילוי פרטים ובוא יש את השדות הבאים:

  • שם ושם משפחה (חובה למלא)
  • עיר (חובה למלא)
  • מספר תעודת זהות (חובה למלא)
  • מייל (חובה למלא)
  • טלפון (חובה למלא)
  • שדה הודעה (חובה למלא)
  • שלח

מה דעתכם? אם, נגיד, ייכנסו לדף הזה 1,000 אנשים. כמה מתוכם ימלאו את הטופס?

אף אחד! אני מבטיח לכם שלא יהיה פראייר אחד שימלא את הטופס הזה.

זוכרים שאמרתי לכם על הטבע התזזיתי של המבקר שלנו ושאין לו יותר מדי זמן בשבילכם והוא רוצה לסיים את המשימה ולחזור לרבוץ מול הטלוויזיה? זוכרים את כלל ה-5 שניות? גם הוא חל כאן, בדף צור הקשר שלנו.

זה בדיוק מה שאתם, באכזריותכם, בחוסר האכפתיות שלכם לזמן היקר שלו, עושים עם טופס ארוך כזה. למה מי אתם שתבקשו ממנו איפה הוא גר? למה מי אתם שתקבלו את מספר תעודת הזהות שלכם? ולמה, למה, למה הוא חייב למלא את כ ל   ה ש ד ו ת ? זה ממש מעצבן אותו. הוא סוגר את הדפדפן מעצבים ואומר לעצמו - "טוב, אין לי כח לשטויות האלה, האתר הזה הרס לי את המצב רוח לכל היום!!!"

כן, זה בזכותכם! תהנו!

הרי, בסופו של דבר, אותו יועץ עסקי - מה הוא צריך, בשורה התחתונה? לדבר עם המבקר, נכון? יופי, רצוי (לא חובה) שיהיה לו את השם שלו. הכי חשוב שיהיה לו את הטלפון של המבקר, כדי שיוכל ליצור איתו קשר. אם הוא ממש מתעקש ויש לו רשימת תפוצה שהוא רוצה למלא, כדי לשלוח לו "ניג'וסים" מדי פעם, שיבקש ממנו, במטותא מהמבקר, שימלא את המייל. ורצוי שלא לחייב אותו (אלא אם המטרה העיקרית של הטופס היא לרשום אנשים לרשימת תפוצה).  

אז בפעם הבאה שאתם מייצרים טופס לאתר שלכם - תתחשבו במבקר שלכם שאין לו זמן בשבילכם, כי הוא מחפש את הדרך לשלט הטלוויזיה ולסדרת הטלוויזיה שהוא כל כך רצה לראות ולא ציפה לבזבז כל כך הרבה זמן על מילוי טופס אצלכם באתר.

 

מה עוד צריך בדף צור הקשר?

רצוי שיהיה טלפון שניתן יהיה ליצור איתכם קשר טלפוני, כפתורי רשתות חברתיות - קישור לדף הפייסבוק שלכם, קישור לאינסטגרם שלכם, ליוטיוב שלכם, כתובת המייל שלכם, ואם יש לכם כתובת שאתם רוצים להשוויץ בה, רצוי לכתוב אותה וגם לצרף לצד המידע הזה מפה מפנקת שתאפשר למבקר להבין בדיוק איפה אתם ממוקמים על הגלובוס - בעידן גוגל, זה מאוד פשוט ומאוד יעיל!

 

ד. דף המלצות

טוב, זה כמובן נוגע לבעלי עסקים שיש להם כבר לקוחות + לא מתביישים לקחת מהם המלצות (זה שילוב - יש כאלו עם לקוחות אבל הם מתביישים! אתם יודעים מה אומרים על מי שמתבייש? מתייב...).

רצוי ללקט את ההמלצות מהלקוחות שלכם ולרכז אותם בדף זה. אין לכם מושג כמה השפעה יש לדף הזה על קבלת ההחלטה של המבקר ליצור איתכם קשר או לקבל החלטת רכישה של השירות / המוצר שלכם! 

אם יש לכם המלצות - השתמשו בדף הזה בחוכמה. 

אגב, לא תמיד ההמלצות באות בעקבות בקשה שלכם - לפעמים זה בא במפתיע - פוסט מחמיא בפייסבוק, מייל של לקוח מרוצה וכד'.

פיצ'רים אחרים

  • אם יש לכם צוות עובדים, הראו את הפנים שלהם, הכירו אותם לקהל לקוחותיכם. זה יעצים אתכם, יעצים את העובדים שלכם וגם יתרום לנראות שלכם בעיני המבקרים. אין מה לעשות, כשמבקר רואה שיש יותר מאדם אחד לבית העסק, זה חיזוק חיובי חשוב שצריך להשתמש בו.
  • אם יש לכם איזשהו מבצע על מוצר מסויים - תבליטו אותו בחלקים השונים באתר שלכם. תנו לו במה מתאימה. בכל זאת, מבצע!
  • כפתור וואטסאפ - הוסיפו כפתור וואטסאפ לאתר שלכם - בעידן של היום, זה פשוט, קל ומאוד יעיל. הרבה אנשים לא אוהבים להתקשר או לא יכולים להתקשר ופשוט יעדיפו לשלוח אליכם וואטסאפ עם הפנייה שלהם - אפשרו להם את זה!
  • כפתורי שיתוף של הדפים באתר - לפעמים, אני קורא מאמר מאוד מעניין על נושא מסויים ובא לי שאחרים גם ידעו עליו - קרה לכם? נו, ומה עשיתם? בדיוק! צרו אותם גם באתר שלכם! סופר חשוב - אחד הכלים היותר עוצמתיים בעידן הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכד') זה כפתור השיתוף! כולנו רוצים לשתף, אם בשביל לספר על משהו שאחרים ימצאו בו עניין ואם בגלל מניעים אגוצנטריים אחרים. כל אחד והמניעים שלו! שורה תחתונה - זה כפתור MUST !

זהו - תכינו את כל המרכיבים האלה ואתם מוכנים לבנות אתר אינטרנט.

גל קריכלי

054-5729923

בניית אתרי לואו קוסט

https://alowcost.co.il

 

Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

חברתנו מתמחה בקידום אורגני, קידום ופרסום ממומן ברשתות הפרסום השונות הקיימות כיום (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה ועוד) וכן בבניית אתרי אינטרנט המותאימים לקידום אורגני ונבנים על פי הנחיות והאלגוריתם של מנוע החיפוש המוביל כיום בעולם ובישראל – גוגל.

הקידום האורגני (הטבעי) - המעניין יותר את "רצי המרתון" (התוצאות בו אינן מיידיות לצערנו) - הוא כלי חשוב להצלחת עסק באינטרנט. נכון, יש היום רשתות חברתיות שונות אבל בסופו של יום כשאתם מחפשים לרכוש שירות או מוצר, עדיין, גם היום בעידן הפייסבוק, האינסטוש והוואטסאפ - רובנו מתחילים בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל. ולכן - אתם צריכים להיות שם במקום הנכון ובזמן הנכון!

הקידום הממומן / הפרסום הממומן - הוא הכלי לספרינטים - הוא כלי יותר חשוב למי שרוצה תוצאות / עבודות מיידיות. מדובר על קמפיינים ממומנים בשיטת "שלם לפי קליק" ובהם מפרסמים מודעה בה אתם מציעים שירות / מוצר למכירה - מי שמקליק על המודעה לאחר שחיפש את השירות או המוצר, מגיע אל האתר / דף הנחיתה שלכם. כאמור, זהו שירות שמאפשר לייצר מכירות כמעט מיידיות. מחירי הקליק נקבעים בהתאם לתחרות באותו תחום / ענף / מילת מפתח והם נעים בין 10 אג' לקליק ועד 1,000 ש"ח לקליק (שאלו את הסוחרים בשוק ההון / פורקס כמה הם משלמים לקליק).

בניית אתר אינטרנט - אנו שמים דגש על תוכן, אופטימיזציית תוכן והתאמת האתר למנועי החיפוש בגוגל - זאת, מבלי לזנוח, כמובן, את נושא הנראות של האתר – הגרפיקה, המבנה החזותי שלו והעיצוב הייחודי שלו, בהתאם למטרותיו ובהתאם למסרים שמבקש להעביר ללקוח הפוטנציאלי.

המטרה של האתר היא, בסופו של דבר, להגשים את מטרתו השיווקית, בהתאם ליעדים שנקבעו כשיצרו אותו. אנחנו נעזור לכם בהגדרת יעדים מעשיים שייגזרו כמובן מהמטרות שלכם, התקציב שלכם והאופי שלכם ושל העסק שלכם - כל אלו, בסופו של דבר, צריכים לבוא לידי ביטוי בבניית האתר.

האתר נבנה במערכת קוד פתוח, אשר לה אפשרויות רבות ומגוונות. האתר יכלול, כמובן, אפשרויות של שיתוף קהלים בנושאים בו הוא עוסק, משיכת קהלים לתכנים ויצירת משפך שיניע את הגולשים לפעולה – יצירת קשר עם הלקוח ו/או כל מטרה אחרת שתוגדר במסגרת הקמתו.

אנחנו אף מבצעים, בהתאם לצורך, חקר מילות מפתח עבור הלקוח, למיטוב ביצועי האתר.


שם איש קשר: גל קריכלי

סיווגים

וידאו: