Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

יעוץ שיווקי באינטרנט בראשון לציון

"יש לי דף פייסבוק" - הצחקתם אותי!

שיווק בעידן האינטרנט. לא רק פייסבוק! יש גם וריטיב, יש גם יוטיוב, יש גם טוויטר - ויש עוד דבר... 

אז הקמת עסק, צברת ידע, הלכת למס הכנסה, למע"מ, לביטוח לאומי, לרב השכונתי (לקבל ברכה כמובן) ואז מה? מחכים.

ומחכים

ומחכים.

ואז מעלים הודעה באחת קבוצות הוואטסאפ - "פתחתי עסק לתיקון נעליים - שתדעו" 

יש כמה מחמאות "כל הכבוד", "שיהיה בהצלחה", "איזה יופי", "מלך", "אלוף - סוף סוף החלטת" - 

ובסופו של דבר?

מחכים...

רואים שהפוסט בוואטסאפ לא הביא עבודה -

מעלים פוסט לפייסבוק (בשלב הזה בלי תמונה) - "כל מי שרוצה לתקן נעליים - מוזמן לפנות אליי ולתאם פגישה ביומן - אני מאוד עסוק" 

יש כמה לייקים, כמה מחמאות, בסגנון של הפוסט שהעליתם לוואטסאפ אבל עבודה? מה פתאום ? יוק!

ואז מישהו אומר לכם - "תעלה משהו עם תמונה - אחי, זה פייסבוק - תמונה אחת שווה אלף מילים" 

מורידים איזה תמונה של נעליים בלויות (בלי להתחשב בעניין זכויות היוצרים שיש לתמונה כמובן), מנסחים הודעה חדשה - מעלים אותה לפייסבוק בכמה דקות, מקבלים לייקים, חיבוקים, נשיקות, לבבות, תארים של אלופים בצה"ל - ויש כבר מישהו שפנה דרך המסנג'ר של הפייסבוק ושאל מאיפה אתם בארץ? אמרתם קריית אונו והוא אמר משהו כמו "אה, חשבתי שאתה באיזור שלי". "איפה?" אתה שואל בנימוס, קצת מאוכזב. "נהריה, חבל, טוב, אולי בהזדמנות, כשאהיה בקריית אונו אעבור אצלך" (האאא????)

וזהו. 

אז מה עושים עכשיו?

מחכים...

למה לחכות כל כך הרבה?

הקמתם עסק ?

עשו לכם רשימה של דברים שאתם צריכים לעשות - אחד הדברים הראשונים שבהם הוא אתר אינטרנט -

אתר האינטרנט שלכם צריך להיות כזה שיסביר על השירות שלכם, על המיקום שלכם, על התועלות שלכם ועל כל מה שאתם מציעים במסגרת המומחיות שלכם.

וכל זה - כמה עולה לכם? 

אני לא אשלה אתכם - יש כאלו שאפשר להקים בלי כסף (וזה נראה ככה), יש כאלה שלוקחים לכם 3,000 ש"ח לאתר ויש את המוצר שאני מציע לכם - "אתר אינטרנט בעלות של 100 ש"ח לחודש - בלי התחייבות לתקופה מינימלית" - זה אומר שאם החלטתם, חלילה, שאתם כבר לא רוצים להיות סנדלרים - מורידים את האתר, מפסיקים לשלם וחוזרים לשגרת חייכם או מתחילים פרוייקט חדש (ואתם יכולים לפנות אלינו גם לגביו).

אז תגידו לי, שווה לכם לחכות?

כי היום, בניגוד לעבר, "שיווק"  זה רק "שיווק באינטרנט". 

מיותר לומר שקיימים המון ערוצי שיווק - יש את וריטיב, פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין, יוטיוב - כולם ערוצים מעולים לשיווק העסק שלכם אבל בשורה התחתונה - אם אתם רוצים לשדר רצינות, יוקרה, מקצוענות וכל הדברים שמבדילים בין עסק שמכבד את עצמו לעסק שפחות - אתר אינטרנט הוא חובה!!!

גל קריכלי

הבעלים של Galgool - Promoting YOU Online

ושל המותג "אתר לואו קוסט"

לפרטים : 054-58729923

https://alowcost.co.il

Galgool - מקדמים אותך ברשת האינטרנט

חברתנו מתמחה בקידום אורגני, קידום ופרסום ממומן ברשתות הפרסום השונות הקיימות כיום (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה ועוד) וכן בבניית אתרי אינטרנט המותאימים לקידום אורגני ונבנים על פי הנחיות והאלגוריתם של מנוע החיפוש המוביל כיום בעולם ובישראל – גוגל.

הקידום האורגני (הטבעי) - המעניין יותר את "רצי המרתון" (התוצאות בו אינן מיידיות לצערנו) - הוא כלי חשוב להצלחת עסק באינטרנט. נכון, יש היום רשתות חברתיות שונות אבל בסופו של יום כשאתם מחפשים לרכוש שירות או מוצר, עדיין, גם היום בעידן הפייסבוק, האינסטוש והוואטסאפ - רובנו מתחילים בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל. ולכן - אתם צריכים להיות שם במקום הנכון ובזמן הנכון!

הקידום הממומן / הפרסום הממומן - הוא הכלי לספרינטים - הוא כלי יותר חשוב למי שרוצה תוצאות / עבודות מיידיות. מדובר על קמפיינים ממומנים בשיטת "שלם לפי קליק" ובהם מפרסמים מודעה בה אתם מציעים שירות / מוצר למכירה - מי שמקליק על המודעה לאחר שחיפש את השירות או המוצר, מגיע אל האתר / דף הנחיתה שלכם. כאמור, זהו שירות שמאפשר לייצר מכירות כמעט מיידיות. מחירי הקליק נקבעים בהתאם לתחרות באותו תחום / ענף / מילת מפתח והם נעים בין 10 אג' לקליק ועד 1,000 ש"ח לקליק (שאלו את הסוחרים בשוק ההון / פורקס כמה הם משלמים לקליק).

בניית אתר אינטרנט - אנו שמים דגש על תוכן, אופטימיזציית תוכן והתאמת האתר למנועי החיפוש בגוגל - זאת, מבלי לזנוח, כמובן, את נושא הנראות של האתר – הגרפיקה, המבנה החזותי שלו והעיצוב הייחודי שלו, בהתאם למטרותיו ובהתאם למסרים שמבקש להעביר ללקוח הפוטנציאלי.

המטרה של האתר היא, בסופו של דבר, להגשים את מטרתו השיווקית, בהתאם ליעדים שנקבעו כשיצרו אותו. אנחנו נעזור לכם בהגדרת יעדים מעשיים שייגזרו כמובן מהמטרות שלכם, התקציב שלכם והאופי שלכם ושל העסק שלכם - כל אלו, בסופו של דבר, צריכים לבוא לידי ביטוי בבניית האתר.

האתר נבנה במערכת קוד פתוח, אשר לה אפשרויות רבות ומגוונות. האתר יכלול, כמובן, אפשרויות של שיתוף קהלים בנושאים בו הוא עוסק, משיכת קהלים לתכנים ויצירת משפך שיניע את הגולשים לפעולה – יצירת קשר עם הלקוח ו/או כל מטרה אחרת שתוגדר במסגרת הקמתו.

אנחנו אף מבצעים, בהתאם לצורך, חקר מילות מפתח עבור הלקוח, למיטוב ביצועי האתר.


שם איש קשר: גל קריכלי

סיווגים

וידאו: