רעש הובלות

הובלות בפתח תקווה

אחסון תכולת דירה

קיימים לא מעט מקרים בהם עלינו לפנות את הדירה בה אנו מתגוררים, בעוד הדירה החדשה אליה אנו אמורים לעבור אינה מוכנה/פנויה לאכלוס. בני הבית יוכלו להתגורר באופן זמני אצל בני משפחה, חברים או בבית מלון. אך מה עושים עם תכולת הבית? היכן מאחסנים את הרהיטים, מוצרי החשמל וכל הארגזים? כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים אחסון תכולת דירה יעיל, בטוח וזמין.
צוות המובילים שלנו מפנה את כל הרהיטים והארגזים מהדירה הנוכחית ומעביר אותם אל מתחם האחסון שלנו. בחירה בחברה אחת המסוגלת לספק לכם גם שירותי הובלה וגם שירותי אחסון חוסכת לכם כסף וזמן.

היכן מאוחסנת תכולת הדירה?
אחסון התכולה מתבצע במחסנים נקיים, מאובטחים, מסודרים ובטיחותיים. אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהרכוש שלכם נמצא בידיים טובות. כאשר יתאפשר המעבר לדירה החדשה נבצע בעבורכם הובלה של התכולה מהמחסן אל הכתובת החדשה.
עם חברת הובלות מקצועית לצדכם גם הובלות בשלבים הדורשות אחסון תכולת דירה לפרק זמן של כמה ימים עד כמה שבועות/חודשים, מתבצעות בקלות וללא דאגות.

למה כדאי לבחור אחסון תכולת דירה מקצועי?
אם אתם מתלבטים בין אחסון תכולת דירה מסודר בתשלום לבין פיזור כל הפריטים בין בתים של חברים ובני משפחה, אנו ממליצים לכם שלא לפזר את התכולה בכל מחיר. חשוב לזכור כי הזמן שלכם הוא משאב יקר ערך, כל יום של היעדרות ממקום העבודה לטובת העניין שווה ערך להפסד כספי. פיזור ואיסוף של תכולת הבית שלכם בין מספר מוקדים ידרוש מכם מאמץ רב לקראת אכלוס הדירה החדשה. רק אחסון תכולת דירה מקצועי יבטיח לכם שהרכוש שלכם נמצא במקום מוגן, נקי ומסודר.


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

רעש הובלות

חברת רעש הובלות היא חברת הובלות שמספקת שירותי הובלה ברמה גבוהה. הובלות, אריזות, שירותי אחסון, שירותי פירוק והרכבה, שירותי מנוף, הובלות קטנות וגדולות, תמצאו אצלנו. עם חברת הובלות מקצועית, מנוסה, רצינית, מסורה ואחראית, המעבר שלכם נמצא בידיים טובות.

כל ההובלות (קטנות, גדולות, פשוטות, מורכבות) מתבצעות על ידי צוות מובילים מקצועי ומנוסה. אל הצוות מצטרפים גם רכבי הובלה, ציוד הרמה מתקדם ובמידת הצורך גם מנוף. לנו יש את היכולת לבצע את כל סוגי ההובלות אל כל אזור בארץ. אנו שמים דגש על עמידה בזמנים, אמינות ועבודה מסודרת בהתאם למחירים שנקבעו מראש.

עם רעש הובלות אתם מקבלים תמורה מלאה בעד כספכם, שירות אישי, זמינות ובעיקר, עבודה מקצועית ללא פשרות.
100% שירות וזמינות! 100% אחריות! 100% מקצועיות! 100% מחויבות למחירים הוגנים!

שם איש קשר: אלכס קוצופנה

סיווגים