רעש הובלות

הובלות בפתח תקווה

פירוק והרכבת ארונות

מחיר: לא צויין מחיר
מה הלקוח מקבל
כחברת הובלות רצינית שמספקת ללקוחות שלה מענה מלא, אנו מבצעים גם פירוק והרכבת ארונות במהלך ההובלה. פירוק של ארונות חיוני למטרת ההובלה, לא נוכל להעביר את הארון בשלמותו. לעתים, גם ספריות, מיטות ורהיטים נוספים נכון יהיה לפרק לקראת ההובלה.

פירוק והרכבת ארונות במהלך הובלה יתבצעו בצורה הטובה ביותר על ידי איש מקצוע. עבודה מקצועית תבוא לידי ביטוי בהעברת הארון אל יעדו ללא פגע. הצוות המקצועי שלנו נעזר בניסיון, ידע מקצועי ובכלים הנכונים בכדי להבטיח פירוק מהיר ונכון של כל ארון ללא פגע. אם יש לכם ארון אחד שצריך לפרק ולהרכיב או כמה ארונות, אנו נבצע בעבורכם את מלאכת הפירוק וההרכבה.

התקשרו אלינו עוד היום ותיהנו מחברת הובלות מקצועית המסוגלת לספק את כל השירותים הנלווים הדרושים להובלה מהירה, יעילה ומוצלחת. הובלה שתסתיים בהעברת כל הרהיטים אל הבית החדש ללא פגע.
פרטים נוספים
גם אם שמרתם את חוברת ההדרכה להרכבת הארון ואתם מאמינים שתוכלו לבצע בעצמכם את הפירוק וההרכבה, נמליץ לכם שלא לעשות זאת. פירוק של ארון אינו דומה להרכבה ראשונית של רהיט. במהלך הפירוק ישנו פוטנציאל רב לגרימת נזקים, יהיו מקרים בהם הנזק לא יאפשר הרכבה חוזרת של הרהיט. ביצוע העבודה על ידי נגר בעל ניסיון מצמצם משמעותית את הסיכונים לגרימת נזקים לארון.

במהלך מעבר הדירה אתם תהיו עסוקים מאוד. פירוק והרכבת ארונות על ידינו מתבצע יחד עם ההובלה. תוכלו להתחיל במהרה לפרוק את הארגזים ולסדר את הבית ללא עיכובים נוספים, הארונות ימתינו לכם מורכבים בחדרים המתאימים.

אם אתם מחפשים את הדרך הנכונה, היעילה והקלה ביותר למעבר דירה או הובלה של ארון, התקשרו עכשיו אלינו ותגלו חברת הובלות רצינית ומקצועית.

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

רעש הובלות

חברת רעש הובלות היא חברת הובלות שמספקת שירותי הובלה ברמה גבוהה. הובלות, אריזות, שירותי אחסון, שירותי פירוק והרכבה, שירותי מנוף, הובלות קטנות וגדולות, תמצאו אצלנו. עם חברת הובלות מקצועית, מנוסה, רצינית, מסורה ואחראית, המעבר שלכם נמצא בידיים טובות.

כל ההובלות (קטנות, גדולות, פשוטות, מורכבות) מתבצעות על ידי צוות מובילים מקצועי ומנוסה. אל הצוות מצטרפים גם רכבי הובלה, ציוד הרמה מתקדם ובמידת הצורך גם מנוף. לנו יש את היכולת לבצע את כל סוגי ההובלות אל כל אזור בארץ. אנו שמים דגש על עמידה בזמנים, אמינות ועבודה מסודרת בהתאם למחירים שנקבעו מראש.

עם רעש הובלות אתם מקבלים תמורה מלאה בעד כספכם, שירות אישי, זמינות ובעיקר, עבודה מקצועית ללא פשרות.
100% שירות וזמינות! 100% אחריות! 100% מקצועיות! 100% מחויבות למחירים הוגנים!

שם איש קשר: אלכס קוצופנה

סיווגים