רעש הובלות

הובלות בפתח תקווה

הובלה ואחסנה באחד – ככה חוסכים כסף

בחירה בספק אחד שמסוגל לספק לכם כמה שירותים היא הבחירה הנכונה ביותר מבחינה כלכלית. כך תקבלו את המחירים הזולים ביותר ותחסכו לכם את כאב הראש הכרוך בעבודה מול כמה גורמים. כחברת הובלה רצינית ומקצועית, אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את כל השירותים הנלווים להובלות. אנו מספקים שירותי אריזה, נגרות, מנוף וגם אחסון. 

אחסנה דרך חברת ההובלה בה אתם מבצעים את ההובלה היא הפתרון הנוח ביותר. התכולה ממתינה במחסנים של חברת ההובלה עד למועד בו תועבר אל יעדה. עבודת ההובלה היא הזדמנות בעבורכם להתרשם מהצוות המקצועי ולהיות רגועים לחלוטין בידיעה שהפקדתם את רכושכם בידיים טובות. הבחירה בשירותי האחסנה שלנו היא האופציה הנוחה ביותר. אנו נספק את כל ההסברים, נציג את המחסנים ונבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

 

הקפידו על קבלת חוזה/הסכם כתוב המסדיר את נושא האחסנה. על החוזה לפרט את החובות והזכויות של כל אחד מהצדדים. חוזה הולם והוגן יכלול את הגדרת תקופת האחסון, אפשרות להארכה, מועד התשלום, הסכום, שיטת התשלום, התנאים במחסן, גישה אל המחסן, התייחסות למקרים בהם אחד הצדדים מפר את ההסכם. חוזה חוקי וכביל משפטית משרת את טובתכם ומגן עליכם מפני נוכלים.


שירותי אחסנה מסופקים על ידנו כשירות נלווה להובלה או כשירות בודד. אם אתם מתלבטים כיצד לבצע את ההעברה ואיך הכי כדאי לאחסן את התכולה, צרו קשר ונסייע לכם למצוא את הפתרון הנכון. 


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

רעש הובלות

חברת רעש הובלות היא חברת הובלות שמספקת שירותי הובלה ברמה גבוהה. הובלות, אריזות, שירותי אחסון, שירותי פירוק והרכבה, שירותי מנוף, הובלות קטנות וגדולות, תמצאו אצלנו. עם חברת הובלות מקצועית, מנוסה, רצינית, מסורה ואחראית, המעבר שלכם נמצא בידיים טובות.

כל ההובלות (קטנות, גדולות, פשוטות, מורכבות) מתבצעות על ידי צוות מובילים מקצועי ומנוסה. אל הצוות מצטרפים גם רכבי הובלה, ציוד הרמה מתקדם ובמידת הצורך גם מנוף. לנו יש את היכולת לבצע את כל סוגי ההובלות אל כל אזור בארץ. אנו שמים דגש על עמידה בזמנים, אמינות ועבודה מסודרת בהתאם למחירים שנקבעו מראש.

עם רעש הובלות אתם מקבלים תמורה מלאה בעד כספכם, שירות אישי, זמינות ובעיקר, עבודה מקצועית ללא פשרות.
100% שירות וזמינות! 100% אחריות! 100% מקצועיות! 100% מחויבות למחירים הוגנים!

שם איש קשר: אלכס קוצופנה

סיווגים