מירי סידור ישראלי

סדר שמכניס שמחה

סידור הבית וההשפעה שלו עלינו

**הבלגן בבית שלנו הוא מראה לדימוי העצמי שלנו**

 

הדבר המהותי שאולי אנחנו לא שמים לב אליו במודעות שלנו, בשונה מהבלגן בבית שלנו, הוא הדימוי העצמי שלנו. כשאנחנו חיים בבית מבולגן אנחנו למעשה בתוך תוכנו מזניחים את עצמנו. הבית שלנו הוא שיקוף מאד ברור לאיך אנחנו חושבים ורואים את עצמנו.

תחשבו על זה רגע, כשאנחנו באמת אוהבים את עצמנו, אנחנו באופן טבעי גם מכבדים את עצמנו. אנחנו נדאג להרגיש טוב עם עצמנו ונפעל כדי שזה יקרה, כך אנחנו מבטאים כמה אנחנו חשובים לעצמנו. 

כשאנחנו חיים בבית עמוס ומבולגן אנחנו למעשה כבר כבולים בתוך הדימוי העצמי הנמוך שהולך אתנו לא מעט שנים. כשאנחנו נמצאים במקום הזה אנחנו לא תמיד מודעים למי שאנחנו ולמה שקורה סביבנו. בדיוק כמו הבלגן בבית שלנו.

**הבית שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו**

יש לנו נטייה להתעלם ולהדחיק את הדברים שאיתם אנו אמורים להתמודד ומאתגרים אותנו. בכל תחום בחיים. בדיוק כמו המצב בבית שלנו. רובנו חיים עם בעיית העומס והבלגן וכבר מקבלים את זה כשגרת חיים. אנחנו מעבירים שנים בהתנהלות הזאת שנראית לנו רגילה ואפילו כבר נעשית מאד טבעית עד שמגיע השלב שבו אנחנו כבר לא יכולים להתעלם מהעומס והבלגן שסובבים אותנו. כי כשאנחנו מזניחים ומזניחים המצב רק הולך ונהיה הרבה יותר גרוע.

 

**הבלגן בבית שלנו הוא מראה לדימוי העצמי שלנו**

 

הדבר המהותי שאולי אנחנו לא שמים לב אליו במודעות שלנו, בשונה מהבלגן בבית שלנו, הוא הדימוי העצמי שלנו. כשאנחנו חיים בבית מבולגן אנחנו למעשה בתוך תוכנו מזניחים את עצמנו. הבית שלנו הוא שיקוף מאד ברור לאיך אנחנו חושבים ורואים את עצמנו.

תחשבו על זה רגע, כשאנחנו באמת אוהבים את עצמנו, אנחנו באופן טבעי גם מכבדים את עצמנו. אנחנו נדאג להרגיש טוב עם עצמנו ונפעל כדי שזה יקרה, כך אנחנו מבטאים כמה אנחנו חשובים לעצמנו. כשאנחנו חיים בבית עמוס ומבולגן אנחנו למעשה כבר כבולים בתוך הדימוי העצמי הנמוך שהולך אתנו לא מעט שנים. כשאנחנו נמצאים במקום הזה אנחנו לא תמיד מודעים למי שאנחנו ולמה שקורה סביבנו. בדיוק כמו הבלגן בבית שלנו.

 

ומאד קל לראות את זה בהתנהלות היומית שלנו. אנחנו לא נשקיע מחשבה במה נלבש היום ונשלוף מהארון את הדבר הראשון שאנחנו רואים, לא נדאג בשום צורה לאיך שאנחנו נראים מבחוץ וזה גם לא ממש מעניין אותנו. כל חדר בבית שלנו יהיה מהול בבלגן ששוכב כבר שבועות במקרה הטוב, אם לא שנים באותו המקום. כל תא בבית שלנו עמוס בדברים ישנים שצריכים היו מזמן להיזרק. וזה רק קצה המזלג.

**כשאנחנו בבית שלנו אנחנו מחזקים את הדימוי העצמי הנמוך שאנחנו נמצאים בו**

 

אחרי תחקיר שעשיתי בתחום שלי נחשפתי לזהויות שמסתתרות בנו כשאנחנו נכנעים וחיים בצורת חיים כזאת. "אני כישלון", אני אבודה", " איך הידרדרתי", "איך הפסקתי להשקיע בעצמי ", "אני מרגישה שוויתרתי לעצמי" הן חלק מהאמונות ומהמחשבות שהולכות אתנו כשאנחנו נמצאים במקום הזה. ואלה הן בדיוק המחשבות והאמונות שמשקפות את הדימוי העצמי שלנו.

 

למעשה אני הבנתי שכשאנחנו משקיעים בבית שלנו אנחנו בוחרים בלהשקיע בעצמנו. ברגשות ובתחושות שאנחנו רוצים לחוות. זו צריכה להיות המחשבה שמלווה אותנו כשאנחנו עושים כל פעולה בבית שיכולה לפתוח לנו את הלב ולגרום לנו להיות יותר מאושרים.

יש לנו את האפשרות לקבל החלטות בכל תחום בחיינו שיובילו אותנו להרגיש טוב יותר, מאושרים יותר. כל פעולה הכי קטנה שנעשה לעבר הכיוון הזה היא תחילת הדרך של מי שאנחנו רוצים להיות ואיך אנחנו רוצים לראות את עצמנו.

 

לייעוץ בקשר לסידור הבית, דברו איתי!

מירי- 050-3929171

מירי סידור ישראלי

ארגון וסידור הבית:

סידור וארגון מטבחים

חדרי משחקים

חדרי ארונות וכל חלל מבולגן

סידור ניירת ביתית

שירותי מעבר דירה:

מיון לפני מעבר דירה

אריזה לפני המעבר וחיבור למוביל מקצועי

פריקה וסידור הבית לאחר מעבר דירה ביום אחד



שם איש קשר: מירי

סיווגים