מירי סידור ישראלי

סדר שמכניס שמחה

סידור מטבח

 

אנחנו לא רוצים רק בית מסודר. כשהחפצים שלנו מרגשים אותנו ומכניסים בנו שמחה, אנחנו חיים יותר בתשוקה ביתנו. חשוב מאד שנבחר בקפידה את הדברים שאנחנו מכניסים הביתה. יש להם השפעה מכרעת על הרגשות שלנו.

**נכנסתי למקס והתחלתי לחלום חלומות**

שבוע שעבר עברתי ליד המקס, לא היה לי משהו מיוחד שהייתי צריכה ובכל זאת נכנסתי. אני אוהבת לעשות סיבוב אם אני עוברת במקרה ליד איזה סניף. אי אפשר לדעת מה אפשר למצוא שם שאני שאני צריכה ולא חשבתי עליו. 

**נעמדתי מול הסכו"ם שמזכיר לי חלום קטן שלי והתמלאתי משמחה** 

הגעתי לאזור של הכלי מטבח ואז עיניי נתקלו בסכו"ם מיוחד שעדיין לא יצא לי לפגוש לפני כן. בדיוק הייתי באמצע שיחה עם לקוחה. אני מודה שלרגע איבדתי ריכוז. הרגשתי ממש ריגוש כשנעמדתי מול הסכו"ם הזה. הצלחתי לדמיין איך אני מארחת אנשים בביתי ומוציאה את הסכו"ם המיוחד הזה ומתמלאת שמחה. 

**להכניס הביתה חיים חדשים**

הוא נראה ממש מיוחד ולא ממש מאפיין את מה שאני רגילה לראות במקס. אם יש משהו שאני מאד רוצה לאמץ עכשיו שאני גרה לבד, זה לארח כמה שיותר, מה שקודם לא היה לי. לכן כל דבר שקשור לאירוח מאד מרגש אותי. אני מצליחה לראות שם את החיים שאני רוצה ושואפת לחיות וככה אני יוצרת אותם. לפחות מהדברים הקטנים.

אני מכניסה הביתה את הדברים שמרגשים אותי ונותנים לי מוטיבציה לעשות משהו, מזכירים לי איזה חלום כמו לארח או לראות את עצמי אוכלת ארוחת בוקר עם בן זוגי. 

**לדברים שלנו יש השפעה מכרעת על הרגשות שלנו**

לדברים שאנחנו מכניסים הביתה אמורה להיות חשיבות והשפעה גדולה עלינו ועל הרגש שלנו שמלווה אותנו כשאנחנו נמצאים בבית שלנו. זו בדיוק הסיבה שמאז שעברתי לדירת גן שלי, הכנסתי רק דברים יפים ומיוחדים שמרגשים אותי. לא הייתי קונה משהו שאני רוצה או צריכה עד שהייתי רואה אותו ומרגישה איך הוא מצליח לרגש אותי והיום כל דבר בבית שלי נמצא במקום שהוא אמור להיות, בפינה המדויקת לו, וכל אחד מהדברים האלה מצליח להכניס בי ריגוש, תשוקה ושמחה כשאני רק מביטה בו. 

שימו לב שאתם מכניסים לביתכם דברים שמכניסים בכם התרגשות ושמחה ואפילו מתחילים לרקום לכם איזה חלום קטנטן שהייתם רוצים ליצור בחייכם.

לשריון יום לסידור הבית/מעבר דירה:
מירי - 050-3929171

מירי סידור ישראלי

ארגון וסידור הבית:

סידור וארגון מטבחים

חדרי משחקים

חדרי ארונות וכל חלל מבולגן

סידור ניירת ביתית

שירותי מעבר דירה:

מיון לפני מעבר דירה

אריזה לפני המעבר וחיבור למוביל מקצועי

פריקה וסידור הבית לאחר מעבר דירה ביום אחד



שם איש קשר: מירי

סיווגים