מירי סידור ישראלי

סדר שמכניס שמחה

סידור הבית

הבית צועק הצילו!

אנחנו לא תמיד מספיקים לעמוד במטלות שהחיים מעמידים בפנינו. מיום ליום אנחנו מרגישים יותר מאותגרים עם קצב החיים המטורף שנכפה עלינו. אנחנו רצים ממקום למקום, נזכרים בעוד משימה שצריכה להיכנס ליומן וכנראה שגם היא, גורלה יהיה להיתקע שם בזמן הקרוב  עד שתתבצע ותחזיר לנו אוויר קל לנשימה עד למשימה הבאה.

אז אמנם אנחנו לא יכולים ללבוש את חליפת הסופרמן שלנו ולהעלים ביום אחד את כל המשימות שבכוונתם לעזור לנו ולהתקדם עוד צעד קטן במירוץ החיים, אבל אני מאמינה שבחיים כמו בחיים תמיד יש פתרון לכל דבר.

כנראה שהמטלה הכי גדולה שלנו שקרוב לוודאי לא נמצאת אפילו ברשימת המשימות שלנו היא לסדר את הבית שלנו. המקום שממנו מתחיל הכל. יצירת מחשבותינו ופעולותינו. אנחנו דואגים לטפל ברוב הדברים שמטרידים אותנו או דורשים טיפול, והבית שלנו, הדבר שבאמת קובע את איכות חיינו לא זוכה לשום התייחסות.

הדרך הנכונה והבריאה ביותר לגשת לפרוייקט שנקרא  ארגון מחדש של הבית שלנו היא לחלק אותו למשימות שמורכבות מפעולות קטנות  ופשוטות שלא מאיימות עלינו עד שהפרוייקט יגיע לסיומו. אם לצורך ההדגמה אני רוצה לעשות סדר ומיון בחדר הארונות שלי אני לוקחת על עצמי פעם בשבוע לבצע פעולה קטנה שלא אמורה להימשך יותר מעשרים דק'.

פעולות בפרוייקט חדר ארונות:

בכל משימה ששיבצתי ביומן לגשת לארון, אוציא את כל הבגדים ממדף מסויים ואתחיל למיין. מה שבמצב טוב ובשימוש חוזר לארון ומה שלא, ימצא את דרכו לשקית התרומות. אחרי שסיימתי למיין את כל הבגדים אחזור לארון כל פעם לקפל מדף נפרד כשהפעם אני עושה מיון בין בגדים שיותר בשימוש לכאלה שקצת פחות וככה מעמידה כל בגד במקום הראוי לו בארון. מפעם לפעם הארון כבר יקבל צורה ואנחנו נתחיל לנשום ולחייך יותר כשניגש לפתוח שוב את הארון שלנו.

הסוד הגדול כדי שהדברים אכן יצאו אל הפועל הוא לשריין ביומן כל פעולה שאנחנו אמורים להקדיש לה זמן. ברגע שהיא שם, יגדלו הסיכויים ששדברים אכן יקרו והבית שלנו יתחיל להיראות אחרת.

אז למה לדחות? החליטו שעכשיו זה הזמן הנכון ותהיו נחושים  להתחיל את פרוייקט חייכם.

בהצלחה,

מירי

מומחית בסידור בתים

מירי סידור ישראלי

ארגון וסידור הבית:

סידור וארגון מטבחים

חדרי משחקים

חדרי ארונות וכל חלל מבולגן

סידור ניירת ביתית

שירותי מעבר דירה:

מיון לפני מעבר דירה

אריזה לפני המעבר וחיבור למוביל מקצועי

פריקה וסידור הבית לאחר מעבר דירה ביום אחד



שם איש קשר: מירי

סיווגים