הדמיות חוץ

הקונספט החדשני שלנו, היוקרה והעבודה עם טכנולוגיות מתקדמות בדוגמת הדמיות תלת ממד, הם שמאפשרים לנו לספק מגוון של שירותים מתקדמים בתחום העיצוב והמיתוג ליזמים וקבלנים. כל אחד מחברי הצוות המקצועי של סטודיו דניאל מיכאלי מבצע הדמיות חוץ ברמה הגבוהה ביותר תוך שסופג השראה ללא הרף מפרויקטים נבחרים בארץ ובחו"ל.

אנו מזמינים אתכם לצאת אתנו לסיור וירטואלי בפרויקט שלכם תוך שמאפשרים לכם וללקוחות שלכם, לראות את התוצר הסופי, כבר בהתחלה. אנו מספקים הדמיות חוץ לפרויקטים מכל סוג וביניהם:

  • לבנייני מגורים ובתים פרטיים
  • לשכונות מגורים
  • לפרויקטים של תמ"א 38
  • לפיתוח עירוני ופיתוח נוף
  • לתכניות מכירה ושיווק

בעזרתן תוכלו לקדם את המותג ואת הפרויקט שלכם ביעילות ובקלות תוך המחשת התוצר הסופי ללקוח עד לרמת הפרט הקטן ביותר.

הדמיות חוץ כלי שיווקי נחוץ ויעיל

כיום האיכות של הדמיות חוץ הנה בלתי משתמעת לשתי פנים, וכבר קשה להבחין בין ההדמיה לבין תמונה אמיתית. בעזרת הדמיות אלו תוכלו לשווק כל פרויקט אל מול יזמים, דיירים ולקוחות הקצה ואף להשיג רישוי או אישורים מהעיריות בדרך מהירה ביותר. שיטות העבודה המתקדמות שלנו מאפשרות לנו להביא חדשנות אל הפרויקט שלכם, כך שאתם תוכלו לשדר קדמה ויוקרה ולבנות מותג חזק, מקצועי ואיכותי.

כי תמונה אחת שווה דירות פוטנציאליות רבות

בעזרת הדמיות חוץ תוכלו לקבל את התמונה הרחבה, ליצור אווירה, להמחיש את הנוף הנשקף מהחלונות, להתנסות בחומרי גלם ולראות כיצד הם מתקבלים, לשלב מרפסות או דירות גן בעיצוב הכללי ולקבל המון זוויות ראיה חדשות. בנוסף, ואולי הפרט הכי חשוב – יתאפשר לכם לשווק את התמונה המתקבלת ליזמים ולרוכשים פוטנציאלים היות והדמיות חוץ הן עוד כלי שיווקי שימושי הנמצא בארסנל הכלים שלכם, בבואכם למכור.

אל תסתפקו בהדמיות דו מימדיות שלא מראות לכם את התוצאה בבירור. לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי הדמיות חוץ צרו עמנו קשר ואנו נשמח לספק לכם את "התמונה השלמה" בהתאמה אישית לצרכים שלכם תוך ניצול הניסיון הרב שלנו בתחום - ובזמינות מרבית!

דניאל מיכאלי

דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות

הסטודיו לעיצוב פנים והדמיות אדריכליות הוקם בשנת 2011 על ידי האדריכל ומעצב פנים דניאל מיכאלי, מעצב המביא חדשנות, יצירתיות והמון רוח צעירה לעיצוביו השונים. הסטודיו מתמחה ביצירת הדמיות אדריכליות ריאליסטיות המאופיינות עם הרמה הגבוהה ביותר ומציע את שירותיו לתחום הנדל”ן והתעשייה, לאדריכלים, למעצבי פנים, ליזמים וללקוחות פרטיים. בין מאפייניו של הסטודיו ניתן למצוא הקפדה יתרה על סטנדרטים גבוהים של איכות, שימוש בטכניקות חדשות ובטכנולוגיה מתקדמת והתאמה מלאה לצרכים שלכם בדרך להצלחתו המלאה של כל פרויקט ופרויקט.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: דניאל

סיווגים

וידאו: