הדמיות פנים

הטכנולוגיה המתקדמת בתחום של הדמיות הפנים מאפשרת לספק תמונה ריאליסטית לחלוטין המאופיינת עם איכות גבוהה ועם כניסה לדקויות. הדמיות פנים ממוחשבות מהוות כלי יעיל ושימושי לשיווק פרויקטים מכל סוג ובכל סדר גודל החל בבניין פרטי, דרך שכונות מגורים ותמ"א 38 ועד לפיתוח שטח או נוף.

לא פעם ומתוקף תפקידם, אדריכלים ומעצבי פנים מראים ללקוחות שלהם תכנית אדריכלית אשר עבורם נדמה כאילו הייתה כתובה בשפה הסינית. כשזה המקרה, אין זה מפתיע שהלקוחות מתקשים להבין את התמונה השלמה תרתי משמע, בעוד שהאדריכלים או המעצבים גם הם, מתקשים להעביר את החזון העיצובי בדרך הכי נכונה. מקרים כמו אלו, מתרחשים לעיתים תכופות בענף התעשייה והנדל"ן והקושי להמחיש ללקוח את התוצר הסופי על הצד הטוב ביותר, עלול לא פעם לפגוע בהצלחת הפרויקט ואף למנוע את יציאתו לדרך.

כאן אנחנו בסטודיו דניאל מיכאלי נכנסים לתמונה

הסטודיו שהוקם בשנת 2011 מציע שירותי עיצוב והדמיות פנים ברמה הגבוהה ביותר לאדריכלים, מעצבי פנים ויזמים. בעזרת הדמיות פנים, המהוות נדבך חשוב בשלב התכנון הראשוני, ניתן לקבל החלטות חכמות ונכונות יותר, לנצל טוב יותר את החלל ולהמחיש ללקוחות את התוצר הסופי במדויק, כבר בתחילת הדרך וכך למנוע עיכובים מיותרים.

מה היתרונות של הדמיות פנים ולאלו פרויקטים הן מיועדות?

בעזרת שיטות עבודה מתקדמות מסוג אלו, ניתן להימנע, במהלך הפרויקט או בסופו מתיקונים מיותרים, או מחוסר שביעות רצון היות והתוצר הסופי יהיה ברור ומוסכם כבר בתחילת הדרך. כמו כן כל שינוי אותו מעוניינים לבצע, ניתן להמחיש דרך הדמיות פנים ולקבל על כך אישור לפני שמתחילים. לכן אין ספק שמדובר בטכנולוגיה אשר מובילה לחיסכון עצום בזמן ובמשאבים.בעזרת הניסיון והזמינות שלנו לביצוע הדמיות פנים איכותיות ומדויקות, תוכלו להמחיש את התוצר הסופי טוב יותר וכן לקבל תמונת מצב רחבה בעצמכם, שהדמיות דו מימדיות פשוט לא יכולות לספק. לפרטים נוספים או להזמנת השירות, צרו קשר כבר עכשיו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

דמיאל מיכאלי

דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות

הסטודיו לעיצוב פנים והדמיות אדריכליות הוקם בשנת 2011 על ידי האדריכל ומעצב פנים דניאל מיכאלי, מעצב המביא חדשנות, יצירתיות והמון רוח צעירה לעיצוביו השונים. הסטודיו מתמחה ביצירת הדמיות אדריכליות ריאליסטיות המאופיינות עם הרמה הגבוהה ביותר ומציע את שירותיו לתחום הנדל”ן והתעשייה, לאדריכלים, למעצבי פנים, ליזמים וללקוחות פרטיים. בין מאפייניו של הסטודיו ניתן למצוא הקפדה יתרה על סטנדרטים גבוהים של איכות, שימוש בטכניקות חדשות ובטכנולוגיה מתקדמת והתאמה מלאה לצרכים שלכם בדרך להצלחתו המלאה של כל פרויקט ופרויקט.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: דניאל

סיווגים

וידאו: