עיצוב פנים

שירותי עיצוב הפנים מטעם סטודיו דניאל מיכאלי ניתנים בליווי הדמיות תלת ממדיות ומאפשרים לכם לדעת, להבין, לראות ולחוות איך יראה החלל, עד לרמת הפרט הקטן ביותר. אתם תוכלו לראות את התמונה הכללית כבר בהתחלה ולא כשיהיה כבר מאוחר מדי לבצע שינויים וכך לזכות לחיסכון מרבי הן בעלויות והן בזמנים.

חלל ריק כמו בית חדש או בית שעבר שיפוץ, לא פעם מקשה עלינו לראות את התמונה המלאה ולהבין איך אפשר להפיק את המרב ממנו. עבור מעצב פנים אמן, הרי שחלל מסוג זה מהווה דף חלק שרק מחכה להתהוותה של היצירה הבאה. בסטודיו של דניאל מיכאלי אנו רואים את התחום של עיצוב פנים כאמנות לשמה וכדי לחלוק עמכם את החזון ולהפוך אתכם לשותפים מלאים ליצירה, אנו ניצור עבורכם תכנית תלת ממדית שתאפשר לכם לראות את התמונה השלמה.

לא תאמינו מה אפשר לעשות בחלל שלכם

עיצוב פנים זהו תחום הדורש ראיה מרחבית. אין זה מספיק רק להגיע לחלל ולטוות תכנית עיצוב, אלא שיש להכיר את בעלי הבית או העסק לעומק, להבין את הצרכים שלהם, ללמוד על הסגנון אותו הם מעדיפים וליצור עיצוב בהתאמה אישית, תוך שילוב האסתטיקה והחזון העיצובי של המעצב. לכן, כדי שנשדר על אותו הגל ועל מנת לערוך תאום ציפיות כבר בהתחלה, אנו עובדים עם טכנולוגיות חדשניות כגון הדמיות אדריכליות, שעוזרות לכל אחד להבין מה הוא צפוי לראות בתום הפרויקט ואף לחוות את דעתו ולהפוך לשותף.

למה לבחור בעיצוב פנים מטעם הסטודיו של דניאל מיכאלי?

הסטנדרטים הגבוהים עליהם אנו לא מתפשרים, ההשראה המרובה, החדשנות והקדמה, הזמינות המרבית, התוצר האיכותי ומשב הרוח הרענן הפכו לסימני ההיכר שלנו והם גם אלו שמייחדים אותנו. בעזרת עיצוב פנים שלנו המשלב שיטת עבודה ייחודית והדמיות תלת ממד - אתם יכולים להיות בטוחים לאורך כל הדרך שאכן תזכו לקבל את בית החלומות שלכם.

לפרטים נוספים או לתיאום פגישת ייעוץ והיכרות, צרו עמנו קשר ואנו נשמח להעמיד לרשותכם את כל הניסיון שצברנו בתחום - ולעזור לכם לנצל את החלל על הצד הטוב ביותר.

דניאל מיכאלי

דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות

הסטודיו לעיצוב פנים והדמיות אדריכליות הוקם בשנת 2011 על ידי האדריכל ומעצב פנים דניאל מיכאלי, מעצב המביא חדשנות, יצירתיות והמון רוח צעירה לעיצוביו השונים. הסטודיו מתמחה ביצירת הדמיות אדריכליות ריאליסטיות המאופיינות עם הרמה הגבוהה ביותר ומציע את שירותיו לתחום הנדל”ן והתעשייה, לאדריכלים, למעצבי פנים, ליזמים וללקוחות פרטיים. בין מאפייניו של הסטודיו ניתן למצוא הקפדה יתרה על סטנדרטים גבוהים של איכות, שימוש בטכניקות חדשות ובטכנולוגיה מתקדמת והתאמה מלאה לצרכים שלכם בדרך להצלחתו המלאה של כל פרויקט ופרויקט.

10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: דניאל

סיווגים

וידאו: