שמעתם על אינסטלטור שעושה סתימות במקום לשחרר?

דיברנו עם אדון אינסטלטור ברחובות ובשפלה, שיסביר לנו מה ההבדל בינו לבין כל החובבנים שהחמירו את הסתימה בבניין, וזה מה שהוא הסביר לנו "אינסטלטור חובבן הוא מישהו שחושב שבגלל שהוא יודע שהמים זורמים מהברז, הוא כבר אינסטלטור, האמת היא שצריך לדעת הרבה יותר מזה."

הסיפור הזה הוא אמיתי לגמרי והוא אירע ברחובות. גברת אחת שגרה בבנין של 3 קומות ראתה שמרפסת הכביסה שלה מוצפת במים, והבינה שמקור המים הוא בצינור הביוב המרכזי של הבניין. במקביל התלונן גם השכן מלמטה שאצלו יש הצפה, ובעצם שתי הקומות האמצעיות קומה שנייה ושלישית סבלו מהצפה.

המים החלו לזרום ולהציף את שתי הדירות, וכפי שמקובל במקרי הצפה, עמדו בני המשפחה בכל דירה והחלו לספוג את המים בסמרטוטים ולסחוט אותם לתוך דליים שהתמלאו אט, אט בזה אחר זה.

החברה המנהלת את הבניין שלחה אינסטלטור מטעמה שילך ויבדוק מה הבעיה. והוא הגיע, הציץ, הסתכל, אמר סתימה קטנה, עשה משהו והלך. מסתבר שמה שהוא עשה גרם לשבר של בטון שנתקע עכשיו בצינור הביוב והחריף את הסתימה.

המים לא הפסיקו לזרום, הדיירים היו כבר מותשים מלנסות ולהוציא את המים, והתקשרו עם חברת הניהול. זו שלחה עוד אינסטלטור, וגם הוא בא הציץ, הוציא את שבר הבטון, אבל אז נשברה לו איזה חתיכת ברזל מהצינור ועכשיו היא עשתה את הסתימה.

בייאושם, פנו הדיירים אל אינסטלטור ידוע ברחובות ובשפלה, אחד כזה שמסוגל לפתור כל בעיית אינסטלציה, וראו זה פלא הגיע הבחור, ונפתרה כל הבעיה. וכל זה מדוע ? משום שאינסטלטור ברחובות ובשפלה מקצועי כמו שהשכנים הכירו, אין הרבה.

איך בוחרים אינסטלטור?

הסיפור הזה מובא לפניכם כדי שתקבלו עוד הוכחה לכך, שלא כל מי שמצהיר על עצמו שהוא אינסטלטור הוא כזה ובכל אופן כמו בכל תחום יש הבדל גדול בין אינסטלטור חובבן לאינסטלטור מקצועי, בין אם זה אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין וכו'. ואין ספק שלפחות יש אינסטלטור ברחובות ובשפלה שהוא מקצועי לגמרי וגם הוכיח את זה.

דיברנו עם אדון אינסטלטור ברחובות ובשפלה, שיסביר לנו מה ההבדל בינו לבין כל החובבנים שהחמירו את הסתימה בבניין, וזה מה שהוא הסביר לנו "אינסטלטור חובבן הוא מישהו שחושב שבגלל שהוא יודע שהמים זורמים מהברז, הוא כבר אינסטלטור, האמת היא שצריך לדעת הרבה יותר מזה."

למצוא אינסטלטור מקצועי ברחובות והשפלה

"בשביל לאתר למשל מקום של סתימה, צריך להבין את מפת האינסטלציה והצנרת בבית, להפעיל את הראש, לחפש את הביוב של הבניין למשל, להסתכל על הצינורות ולהבין מה עבור למה, ומה מוליך למה. בשביל זה לא מספיק רק אינסטלטור שיודע מאיפה זורמים המים, זה צריך להיות מישהו שמבין בהסתעפות של צנרת במקורות הזרימה ומסוגל לנתח את מפת האינסטלציה בבניין", כך הסביר האינסטלטור ברחובות ובשפלה שיודע את העבודה.

אינסטלטור עם ידי זהב!

יש אנשים שנולדו עם ידי זהב שיודעים בקלות להרכיב דברים, לפרק דברים וגם לתקן תקלות. אינסטלטור צריך סוג של כישרון כזה שהוא ידע לגעת בצינור, לשחרר מהר, לפרק, להרכיב ולעשות את כל זה מבלי לגרום נזק, הסביר לנו האינסטלטור ברחובות ובשפלה.

לשני האינסטלטורים שהגיעו לבניין לא רק שלא היו ידי זהב היו שתי ידיים שמאליות. אחד גרם לנפילת בטון לתוך הצינור והשני לנפילת ברזל, משום שהצינור היה חלוד והיה צריך לאחוז בו בעדינות כדי שלא יתפרק וכמו שקרה, יהפוך הוא עצמו לסתימה החדשה.

אינסטלטור אמיתי ומקצועי יודע ראשית איך לאתר את התקלה, למצוא בקלות את הבעיה, לא למשוך זמן, ולדעת מה הפיתרון האולטימטיבי הרצוי.

אינסטלטור מקצועי ידע למצוא פתרון לאורך זמן ולטווח ארוך והרבה פעמים אנו שומעים על תלונות נגד אינסטלטורים שתיקנו איזו בעיית אינסטלציה, אבל היא חזרה על עצמה, זמן קצר אחרי שתוקנה.

מה שזה אומר זה דבר אחד. דאגו לבחור את האינסטלטור שלכם אם זה אינסטלטור במודיעין, או אינסטלטור בראשון לציון, רק אחרי שתקבלו עליו המלצות, שתדעו שיש לכם עסק עם אינסטלטור מקצועי. מעבר להמלצות השתמשו בחושים שלכם כדי לבחון איך הוא ניגש לתקלה, האם הוא מבין מה שהוא עושה? האם הוא יודע להסביר מה הבעיה, ולפי מה שהוא יגיד לכם תוכלו לדעת אם יש לכם עסק עם אינסטלטור או עם חאפר!

ואם אתם מחפשים אינסטלטור ברחובות ובשפלה, תשאלו עליו על ידי הזהב הזה, ותמצאו אותו מהר!!!

הכי טוב שירותי אינסטלציה - אינסטלטור ברחובות

הכי טוב שירותי אינסטלציה

הכי טוב שירותי אינסטלציה - שירותי אינסטלטור בכל אזור השפלה והמרכז. חברה אמינה ומקצועית עם 28 שנות ניסיון. מומחים בכל התקלות ועבודות האינסטלציה: פתיחת סתימות, איתור תיקון נזילות, החלפה והתקנת אסלות וברזים, עבודות ביוב ועוד.

שם איש קשר: אבי

סיווגים