אינסטלטור שיצא צדיק בכל המובנים !

אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, כמו כל איש מקצוע חייב להבין מהי הבעיה, לנסות לעלות עליה ולתת את הפתרון הכי נכון והכי זול בזמן הכי קצר.

כמה אנשים באמת מבינים באינסטלציה? לפעמים יש לך איזה סתימה בבית שהופכת לך את כל היום, ואז אתה מתפלל שתגיע לאיזה אינסטלטור שיודע מה שהוא עושה- חוץ מלקחת כסף !!!

אינסטלטור זה מקצוע מאוד קשה, מאוד מייגע אבל, דורש מומחיות הרבה יותר גדולה מלהכניס איזה ברזל ולשלוף את הסמרטוט שסתם לכם את השירותים. אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, כמו כל איש מקצוע חייב להבין מהי הבעיה, לנסות לעלות עליה ולתת את הפתרון הכי נכון והכי זול בזמן הכי קצר.

כמו בהרבה תחומים, גם בתחום האינסטלציה יש לא מעט חאפרים שקוראים לעצמם אינסטלטור וחושבים שתמיד מדובר במשהו שהם יצליחו לתקן, ואז התואר שלהם יצדיק את המקצוע שלהם, אבל הרבה פעמים- וזה קורה לא מעט מברבר אותך איזה אינסטלטור בסיפורי פוגי, כשהמים בינתיים שוטפים לך את הבית ואין לו מושג מה הוא צריך לעשות.

מערכת המים בבניין או בבית פרטי, עד כמה שהיא נראית פשוטה, אתה פותח ברז והמים זורמים, עלולה להיות גם מסובכת. במיוחד אם מדובר בבניינים ישנים שצינורות המים שלהם כבר חלודים, שנוצרו בהם חורים, או שכל דבר קטן תוקע אותם, כי הם צינורות מהסוג הישן, בצול הקטן שלא כל דבר עובר בהם.

חוץ מזה למערכת צינורות מים בבניין יש הסתעפויות, וחיבורים וניקוזים וחיבור לשכנים וכו' וכו', כך שאם קורה משהו לשכן שלך, זה עלול להגיע מהר מאוד גם אליך, וזה יגיע אליך הרבה יותר מהר- אם תזמין אינסטלטור שלא יודע ולא מבין את העבודה שלו.

סתימה למשל, אם היא נוצרת במקום מסוים בצנרת של בנין, אי-טיפול מיידי בשחרור הסתימה אמור להתחיל להציף גם את הקומות התחתונות או העליונות, תלוי איפה הסתימה ממוקמת ומה עשה האינסטלטור כדי לשחרר אותה ואם הצליח.

הכי טוב שירותי אינסטלציה – אינסטלטור ברחובות

הכי טוב שירותי אינסטלציה

הכי טוב שירותי אינסטלציה - שירותי אינסטלטור בכל אזור השפלה והמרכז. חברה אמינה ומקצועית עם 28 שנות ניסיון. מומחים בכל התקלות ועבודות האינסטלציה: פתיחת סתימות, איתור תיקון נזילות, החלפה והתקנת אסלות וברזים, עבודות ביוב ועוד.

שם איש קשר: אבי

סיווגים