אינסטלטור- למצוא את הכי טוב

אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, חייב שתהיה לו סבלנות כמו לדוקטור כשהוא בא לתקן תקלה באינסטלציה.

אינסטלטור בהרבה מובנים צריך להיות כמו מנתח מוח- הוא רואה את הצנרת, הוא רואה את הבעיה והוא אמור להבין איך הוא פותר את הבעיה, בלי "להרוג" את הצינור וחלילה לא לגרום לחבלה נוספת.

אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, חייב שתהיה לו סבלנות כמו לדוקטור כשהוא בא לתקן תקלה באינסטלציה. הוא חייב להבין ראשית איך הצנרת של הבניין מסתעפת, לאן זורמים המים, מאיפה מתחילה סתימה, מה עלול לגרום לה, וכן להיות מצויד בכל הכלים והמכשירים להם הוא זקוק כדי לפתור את הבעיה.

כשמדובר בבניינים שמנוהלים ע"י חברת ניהול, הרבה פעמים לחברת הניהול הזו יש אינסטלטור קבוע שהם עובדים איתו, והרבה פעמים אם המסכן הזה כבר שחרר היום חמש סתימות ואתם הבניין השישי, סביר להניח שכבר אין לו כוח, להתחיל לחשוב, הוא יכניס איזה צינור ברזל וינסה לשחרר משהו, ולפעמים כשאתה עייף, כבר מאוחר ואין לך כוח, אתה עוד עלול לגרום נזק יותר גדול ולסבך את התקלה.

כשרוצים להזמין אינסטלטור צריך לדעת טוב מאוד עם מי יש לכם עסק. האם הוא אדם אמין, שנותן שירות טוב וגם לוקח אחריות על השירות שלו. שלא ישחרר להם את הסתימה, ואחרי יומיים ייסתם לכם שוב, והוא יגיד שזה לא במקום שהוא שיחרר אלא שזו סתימה חדשה - סתם לדוגמה ואם אתם - ורוב האנשים לא מבינים באינסטלציה יקבלו את הגרסה שלו, הרי שהוא ירוויח עליכם פעמיים.

לכן חשוב מאוד ליצור קשר עם אינסטלטור אמין, ולא רק ברמת השירות אלא גם ברמת התמחור, שהעלויות שלו יהיו סבירות, ויש איזה שהוא מחירון כללי של אינסטלטורים כמו  שיש היום מחירונים כמעט לכל דבר. אנשים הפסיקו לשלם, לפני שהם משווים מחירים, בודקים איפה הם יכולים לקבל את המחיר הטוב ביותר ואז יוצרים קשר עם בעל המקצוע. 

הכי טוב שירותי אינסטלציה – אינסטלטור ברחובות

הכי טוב שירותי אינסטלציה

הכי טוב שירותי אינסטלציה - שירותי אינסטלטור בכל אזור השפלה והמרכז. חברה אמינה ומקצועית עם 28 שנות ניסיון. מומחים בכל התקלות ועבודות האינסטלציה: פתיחת סתימות, איתור תיקון נזילות, החלפה והתקנת אסלות וברזים, עבודות ביוב ועוד.

שם איש קשר: אבי

סיווגים