אומנות אפוקסי

עבודות בניין

והפעם - על מידה מפלסת

ישנם מקומות רבים המצריכים משטח ישר עם אפס אחוזי שיפוע, ללא כל קימורים וקיעורים המפולסים ברמה אבסולוטית. למקומות אלו נועד חומר המפלס, האפוקסי, חומר איכותי המבצע את הפילוס באמצעות שיטת יישום ייחודית.

מה היתרונות של מדה מתפלסת?

השימוש בחומר האפוקסי לצורך מדה מתפלסת מאפשר זמן ביצוע קצר במיוחד, ניתן לבצע שטח אחד של מאות ואלפי מטרים רבועים ביום אחד וזמן הייבוש של המדה הינה יום אחד בלבד. כך לדוגמא כאשר רוצים לבצע שיפור של מקום אך לא להפסיק את השימוש במקום לזמן ממושך המדה השימוש בציפוי המקום בשכבת אפוקסי מאפשר להגיע לאיכות ציפוי גבוהה במיוחד במהירות ועם יופי ואסתטיקה מרהיבים.

מי הלקוחות של מדה מתפלסת?

המדה המתפלסת יכולה לשמש עבור מקומות המעוניינים ליישם על המשטח משטחי PVC או משטחי פרקט וכדומה המצריכים רצפה מפולסת לחלוטין. אך היופי של המדה מאפשר גם למפעלים לעשות שימוש בשיטת ציפוי זאת על מנת לצפות משטחי ריצפה של מפעלים ומוסדות וכן מחסנים, קניונים, מרכזים מסחריים שאינם להפסיק את פעילותם לזמן ממושך.

אחידות

אחידות של מדה מתפלסת מאפשרת ליישם אותו גם במקומות עם מספר מפלסים ללא פגיעה באחידות המרקם בין מפלס למפלס ויצירת מראה אחיד.

על צבעים שמעתם?

מדה מתפלסת יכולה להגיע גם בצבעים וצורות דקורטיביות.

אנחנו בחברת אמנות האפוקסי נשמח מאוד לתת לכל אחד מכם שירות מקצועי ומיומן בשימוש במדה מתפלסת. אנחנו כמומחים באפוקסי מיישמים את המדה המתפלסת בשיטות מגוונות, עם צבעים, צורות דקורטיביות וגם בצורה הפשוטה לצורך יישום שכבות נוספות מעל.

אנו מתחייבים לספק לכם את השירות הטוב ביותר, לדאוג לכל הפרטים הקטנים במהלך העבודה וליישם את חומר האפוקסי מבלי להתפשר על שום פרט, קטן או גדול בזמן הביצוע.

המחירים שלנו הינם נוחים מאוד ומשתלמים מאוד, אנו רואים גם במחיר ההוגן את השירות האדיב והידידותי שלנו.

צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ אישי מקצועי.

שלכם, 

אומנות באפוקסי

אומנות אפוקסי

אומנות האפוקסי מתמחים בביצוע עבודות של ציפוי אפוקסי.


תיאור


אומנות האפוקסי

אודותינו:

חברת אומנות האפוקסי הינה החברה המובילה בתחום ציפוי אפוקסי, בטון ורצפות.

אומנות האפוקסי מייצרת מגוון רחב של ציפויים אפוקסיים בעלי תכונות מגוונות, התוצאות המעולות של הציפויים הופכים אותם אידיאלים להגנה על מפעלים בתחומים שונים: תעשיית המזון, תעשיית הפארמצפטיקה, מפעלים כימיים, מחלבות, בתי חולים וחדרי קירור, אולמות קולנוע, ייצור, יצירת משטחים בעלי אופי אומנותי ועיצובי (עפ"י התאמה אישית), מרחצאות, מוסכים ועוד רבים, הגנה מקסימלית מפני שחיקה, שריטות, כימקלים ועוד.

הציפוי מגיע בכל גווני הראל

האפוקסי הינו חומר כבן חמישים שנה, שנתגלה במעבדות כימיות כבעל תכונות מעולות ומיוחדות ליישומים שונים. את התכונות היחודיות ניתן לקבל רק ע"י התאמה והבנת החמר, לפי תנאי השטח וצרכי הלקוח.

יתרונות האפוקסי:

בעל כושר התחברות מעולה לחומרים מגוונים (בטון, ריצוף, ועוד).
מתאפיין בחוזק ועמידה בשחיקה.
אטום למיים ונוזלים שונים.
עמיד בחומצות ובכימיקלים תוקפניים.
אנטי סטטי.
צבעוניות מגוונת ורחבה.

אומנות האפוקסי
אבי- 052-2590370
פקס: 08-6527772
מייל: omanut.epoxy@gmail.com

שם איש קשר: אבי

סיווגים