אומנות אפוקסי

עבודות בניין

חשיבות המקצועיות והניסיון בעבודות אפוקסי

מקצועיות וניסיון של 18 שנים בביצוע אפוקסי יספקו לכם רמת ביצוע גבוהה במיוחד. מיומנות בביצוע אפוקסי, זה אמנות.

כולנו יודעים את החשיבות בבחירת איש מקצוע נכון, כולנו יודעים מהו ההבדל בין איש מקצוע מנוסה ומיומן לבין קבלן עבודה. אצלנו באמנות האפוקסי מספקים לכם שירות אישי וייחודי ומתחייבים לביצוע כל עבודה בניהולו האישי של בעל העסק, בכל פרויקט גדול וקטן. ככה זה כשמקפידים על איכות ביצוע.

פינישים. פינישים. פינישים.

עבודה מקצועית ואיכותית נבחנת בפרטים הקטנים, הידיעה שמלווה אותנו בכל פרויקט היא שבסוף של דבר, הפרטים הקטנים המפוספסים או מוקפדים הם אלה שנותנים את הציון לעבודה שבוצעה. כולם יודעים לעשות 85% עבודה ואף 95 % עבודה, אצלנו מתחייבים לאיכות של 100% ביצוע, שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, תהליכי עבודה נכונים, וחומרים מובחרים ללא פשרות. כך מגיעים לביצוע מושלם. למה להתפשר על פחות מזה?

הצעות מחיר הוגנות

באמנות האפוקסי אנו מתחייבים למחירים הוגנים. חשוב לנו לתת שירות מכל הלב, לא פחות מרמת העבודה שלנו ואנו יודעים שגם מחיר הוא חלק מהשירות. לכן אנו מתמחרים כל עבודה במחיר הוגן ומשתלם ללקוחות, בהתאם לסוג ההזמנה ותוך הקפדה על שמירת הרמה הגבוה ביותר של ביצוע.

אנו מספקים מגוון רחב של שירותים בתחום האפוקסי:

•ציפוי טרצו אפוקסי - צמנטי

•ציפוי אפוקסי עמיד כימי

•צבע אפוקסי

•ציפוי אפוקסי גמיש/אלסטי

•ציפוי אפוקסי אנטיסטטי

•ציפוי אפוקסי - אלומיניום/פלדה

•גראוט אפוקסי לפילוס רצפה

•גראוט מיוחד לשיחזור תפרים

•אפוקסי גמיש למילוי תפרים

•ציפוי אפוקסי לחדרי קירור

ייעוץ אישי

חברתנו מספקת ייעוץ אישי לפני הגשת הצעת מחיר לפרויקטים. בזמן הייעוץ האישי המזמינים יוכלו ללמוד על האפשרויות המתאימות לצרכים שלהם, הן ברמת החומרים, הן ברמת העובי, הצבעים, עיצוב וכו'.

לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים

חברת אמנות האפוקסי מספקת שירותים ללקוחות עסקיים כגון מפעלים, חברות הייטק וחניונים וכן ללקוחות פרטיים המעוניינים בשימוש בייחודיות האפוקסי לעיצוב רצפת החוץ והפנים. התקשרו עכשיו, וקבלו ייעוץ אישי מקצועי עם ניסיון של 18 שנה באמנות אפוקסי!

שלכם, 

אמנות האפוקסי

אומנות אפוקסי

אומנות האפוקסי מתמחים בביצוע עבודות של ציפוי אפוקסי.


תיאור


אומנות האפוקסי

אודותינו:

חברת אומנות האפוקסי הינה החברה המובילה בתחום ציפוי אפוקסי, בטון ורצפות.

אומנות האפוקסי מייצרת מגוון רחב של ציפויים אפוקסיים בעלי תכונות מגוונות, התוצאות המעולות של הציפויים הופכים אותם אידיאלים להגנה על מפעלים בתחומים שונים: תעשיית המזון, תעשיית הפארמצפטיקה, מפעלים כימיים, מחלבות, בתי חולים וחדרי קירור, אולמות קולנוע, ייצור, יצירת משטחים בעלי אופי אומנותי ועיצובי (עפ"י התאמה אישית), מרחצאות, מוסכים ועוד רבים, הגנה מקסימלית מפני שחיקה, שריטות, כימקלים ועוד.

הציפוי מגיע בכל גווני הראל

האפוקסי הינו חומר כבן חמישים שנה, שנתגלה במעבדות כימיות כבעל תכונות מעולות ומיוחדות ליישומים שונים. את התכונות היחודיות ניתן לקבל רק ע"י התאמה והבנת החמר, לפי תנאי השטח וצרכי הלקוח.

יתרונות האפוקסי:

בעל כושר התחברות מעולה לחומרים מגוונים (בטון, ריצוף, ועוד).
מתאפיין בחוזק ועמידה בשחיקה.
אטום למיים ונוזלים שונים.
עמיד בחומצות ובכימיקלים תוקפניים.
אנטי סטטי.
צבעוניות מגוונת ורחבה.

אומנות האפוקסי
אבי- 052-2590370
פקס: 08-6527772
מייל: omanut.epoxy@gmail.com

שם איש קשר: אבי

סיווגים