אומנות אפוקסי

עבודות בניין

על חברת אומנות באפוקסי

זה לא עוד פרויקט, זאת אמנות. אמנות האפוקסי!

חברת אמנות האפוקסי הינה חברה מקצועית בתחום האפוקסי עם למעלה מ18 שנה של ניסיון וידע נדיר בעולם האפוקסי. השימוש בחומר האפוקסי מחייב ידע מקצועי ומיומנות רבה, אנו מתחייבים לכך לכל לקוח ולקוח. בעלים ומנהל החברה מוביל ומנהל ברמה המעשית כל פרויקט והזמנה, החל מרגע ההיכרות עם הלקוח ומתן הצעת מחיר ובזמן הביצוע בפועל. באמנות אפוקסי לוקחים אתכם אישית!

החזון שלנו

החזון של חברתנו הינה לספק שירותי אפוקסי מקצועיים למגוון רחב מאוד של לקוחות, ללקוחות פרטיים ועסקיים. לחשוף יותר ויותר אנשים ליופי המיוחד של חומר זה, ולתת לכל לקוח ולקוח את הביצוע המושלם ביותר. היעד שלנו הוא להפוך לחברה מובילה בתחום ואנו ניתן את השירות הטוב והמקצועי ביותר בדרך לשם. עם 18 שנים של ניסיון בביצוע ושירות, אין לנו ספק בכך.

העובדים שלנו

כל העובדים שלנו הינם עובדים כחול לבן ונבחרים אחד אחד. כל עובד ועובד בחברה הינו בעל ניסיון רב בתחום ועובר תקופת הכשרה והסתגלות בכניסה לחברה לנהלי העבודה המחמירים והקפדניים על מנת להתאים לסטנדרט העבודה הגבוה, וכן לאווירה החברית והמשפחתית בחברה.

טכנולוגיה וציוד עבודה

חברתנו עושה שימוש בציוד העבודה ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת להבטיח רמת ביצוע גבוהה במיוחד וכן זמני עבודה קצרים ככל האפשר. כל ציוד הקיים ברשותנו עובר בדיקת תקינות קבועה ותחזוקה שוטפת בכדי להבטיח שימוש רצוף ובאיכות מקסימלית.

לא מתפשרים על פרטים קטנים

המוטו שלנו בחברה הוא היחס אל הזמנות הלקוחות כאמנות, ובאמנות כמו באמנות כל פרט הוא משמעותי, אין עיגולי פינות, יש שיטת עבודה מסודרת וקבועה, ונהלים מיוחדים לכל עבודה. אנו יודעים כי בשורה התחתונה מה שקובע אצל הלקוח זה כמה זמן העבודה שלנו תחזיק מעמד ואיך נראה הפרויקט בסיומו. לדעת להבחין בפרטים הקטנים ולהקפיד על ביצועם בשלמות זה מה שהופך את העבודה שלנו לאמנות.

אנו גאים לתת שירות לכל לקוח, גדול וקטן ונשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב. לפרטים ומידע נוסף אודות עבודות אפוקסי צרו עמנו קשר ונעמוד לרשותכם עם ייעוץ אישי והצעת מחיר הוגנת!

שלכם, 

אמנות באפוקסי

אומנות אפוקסי

אומנות האפוקסי מתמחים בביצוע עבודות של ציפוי אפוקסי.


תיאור


אומנות האפוקסי

אודותינו:

חברת אומנות האפוקסי הינה החברה המובילה בתחום ציפוי אפוקסי, בטון ורצפות.

אומנות האפוקסי מייצרת מגוון רחב של ציפויים אפוקסיים בעלי תכונות מגוונות, התוצאות המעולות של הציפויים הופכים אותם אידיאלים להגנה על מפעלים בתחומים שונים: תעשיית המזון, תעשיית הפארמצפטיקה, מפעלים כימיים, מחלבות, בתי חולים וחדרי קירור, אולמות קולנוע, ייצור, יצירת משטחים בעלי אופי אומנותי ועיצובי (עפ"י התאמה אישית), מרחצאות, מוסכים ועוד רבים, הגנה מקסימלית מפני שחיקה, שריטות, כימקלים ועוד.

הציפוי מגיע בכל גווני הראל

האפוקסי הינו חומר כבן חמישים שנה, שנתגלה במעבדות כימיות כבעל תכונות מעולות ומיוחדות ליישומים שונים. את התכונות היחודיות ניתן לקבל רק ע"י התאמה והבנת החמר, לפי תנאי השטח וצרכי הלקוח.

יתרונות האפוקסי:

בעל כושר התחברות מעולה לחומרים מגוונים (בטון, ריצוף, ועוד).
מתאפיין בחוזק ועמידה בשחיקה.
אטום למיים ונוזלים שונים.
עמיד בחומצות ובכימיקלים תוקפניים.
אנטי סטטי.
צבעוניות מגוונת ורחבה.

אומנות האפוקסי
אבי- 052-2590370
פקס: 08-6527772
מייל: omanut.epoxy@gmail.com

שם איש קשר: אבי

סיווגים