א.א.א איטום גגות

איטום בבני ברק

החיבור בין מים לבטון הוא קטלני- איטום גגות מיד!

החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...

זה מה שעלול לקרות לגג שלכם, אם לא תכינו אותו כל חורף לקראת הגשמים, ולא תבצעו פעולת אטימה הרמטית כמו איטום גגות, שכן, כל טיפה - ולא צריך יותר מזה שתזרום ותחלחל לקירות הבניין או לתקרת דירות השכנים בקומות העליונות תיצור עובש וזה מסוכן.

החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...

זה מה שעלול לקרות לגג שלכם, אם לא תכינו אותו כל חורף לקראת הגשמים, ולא תבצעו פעולת אטימה הרמטית כמו איטום גגות, שכן, כל טיפה - ולא צריך יותר מזה שתזרום ותחלחל לקירות הבניין או לתקרת דירות השכנים בקומות העליונות תיצור עובש וזה מסוכן.

העובש משתייך למשפחת הרעלנים הביולוגיים ונוצר כתוצאה מעיבוי של אדים בתוך חלל סגור. העיבוי מתרחש כתוצאה מספיגה של אדי מים הנוצרים בחלל שבחדר, האוויר פולט אדי מים שהם בעצם הלחות שנספגת בקיר ומתחילה לייצר עובש.

 

איך מזהים עובש על הקירות?

הסימנים הראשונים שתראו המציינים עובש על הקירות, הוא הופעתם של כתמים חומים שחורים על הקיר ובעיקר בחיבורים שבין הקירות לתקרה. הסימנים הללו הם עדות לקיומה של פטרייה שמתמקמת ומתפתחת יפה מאוד על מצע לח וחם, וזה בדיוק מה שהקיר הרטוב שלכם מציע לה.

במקרה קיומה של פטרייה יש צורך לבצע טיפול יסודי להעלמת הפטריות אך גם לבדוק מהו המקור למים שיצרו אותה. לעיתים זה פיצוץ בצנרת של דירה של מים שחלחלו דרך הרצפה עד לתקרה של הדירה שמתחת, לעיתים זהו איטום חיצוני רעוע, בידוד טרמי לקוי ואז קירות הבית חשופים ללחות, רטיבות וליצירת פטריות.

 

איטום גגות- הקדימו איטום לפטרייה!

איטום גגות זה הדבר הראשון והחשוב שיש לבצע במקרה של הופעת פטריות על הקיר או על התקרה. איטום גגות ניתן לעשות בשיטות שונות, כאשר כל אחת מהן מותאמת לסוג גג שונה ומשמשת כפתרון האולטימטיבי לכל מקרה לגופו.

אחד הפתרונות בתחום איטום גגות בעיקר ישנים, היא יצירת שיפועים מחומר בשם בטקל אשר "מפנים" את המים לזרום החוצה. בטקל עשוי מתערובת בטון בעלת משקל נמוך, המאפשרת בידוד וזרימת המים ומהווה פתרון מצוין לצורך איטום גגות שאין בהם מרזבים או פתחי זרימה אחרים למים. יציקת הבטקל נעשה באמצעות משאבה מיוחדת.

שיטת איטום גגות נפוצה היא זיפות גגות. מקובל למרוח בין 2 ל-3 שכבות של זפת כאשר מעליהן מורחים שכבת דבק אקרילי כדי לכסות על הצבע השחור של הזפת, שלא יקלוט חום בתקופת הקיץ ויגרום לחימומו של כל הבניין.

שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות המתאימה לגגות מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.

יריעות ביטומניות משמשות גם לאיטום קירות ומרצפות ויתרונן הוא שיש להחליפן רק מדי כ-10 שנים, ומשום שהן לבנות, הן אינן מושכות חום למשל כמו הזפת.

 

לעיתים זו רצפה רטובה!

הרבה פעמים קיומם של מים על קירות ותקרות ולחות בקירות, נובעים מריצוף לקוי, אותו הניחו כפי הנראה על אדמה לחה, מה שיוצר תופעה של רטיבות מתמשכת בלי יכולת אמיתית לפתור את הבעיה. מה שצריך לעשות במקרה כזה, זה פשוט להוציא את כל הריצוף ולהחליף את האדמה.

ישנן המון סיבות לתקרה לחה, ולעיתים כאמור זהו פיצוץ של צינור אצל השכנים שיצר את התקר הרטובה, אך בכל מקרה איטום גגות היא הפעולה החשובה ביותר שצריך לבצע, משום שגם אם עשיתם איטום, הוא מתבלה וייתכן שבגג נוצרו סדקים והם עלולים להעביר את המים אליכם הביתה. איטום גגות יכול להציל כל תקרה.

א.א.א אוטמים בע"מ- מומחים באיטום גגות ומבנים.

א.א.א איטום גגות

א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום

א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558.

בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים .

אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב.

עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה.
אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.


שם איש קשר: יורם טל

סיווגים