א.א.א איטום גגות

איטום בבני ברק

איטום גגות במרכז

אזור המרכז הוא האזור בעל צפיפות הבנייה הגבוהה ביותר מכל חלקי הארץ. כל מי שעוסק בתחום הבנייה והשיפוץ יודע כי באזור המרכז תהיה לו עבודה רבה ושוטפת הרבה יותר מאשר בכל אזור אחר. 

אזור המרכז הוא האזור בעל צפיפות הבנייה הגבוהה ביותר מכל חלקי הארץ. כל מי שעוסק בתחום הבנייה והשיפוץ יודע כי באזור המרכז תהיה לו עבודה רבה ושוטפת הרבה יותר מאשר בכל אזור אחר. עבודות בניין רבות פורחות באזור המרכז, אך היום נקדיש את המאמר לעבודות של איטום גגות במרכז. איטום גגות במרכז חשוב מאד, בעיקר מכיוון שאזור המרכז הוא אזור משופע מאד בגשמים, בעונות החורף, ולכן חשוב מאד להגן על גגות המבנים במרכז מפני חלחול של מי גשמים וכל רטיבות אחרת, אל תוך המבנה.

 

החשיבות של איטום גגות במרכז

 

הגג הוא החלק החשוף ביותר של הבניין. הוא פונה ישירות אל מקורם של כל פגעי מזג האוויר, ולכן חשוב מאד להגן עליו מן הפגעים הללו. הגשמים הם המפגע המשמעותי ביותר לכל סוג של מבנה, משום שרטיבות נוטה לחדור ולחלחל בקלות רבה למקומות שאינם מוגנים מספיק, ובהמשך לגרום נזק משמעותי. איטום גגות במרכז מונע נזקים של מים ורטיבות לבניין כולו, ולכן חשוב מאד להשקיע בו בצורה נכונה וטובה.

 

איטום גגות במרכז – השיטות

 

3 שיטות עיקריות משמשות כיום לאיטום גגות במרכז: זיפות, הנחת יריעות ביטומניות ומריחת חומרים פולימריים. הזיפות הוא השיטה הזולה ביותר, ולכן הוא עדיין נפוץ במקומות מסוימים, אולם למעשה זוהי השיטה המומלצת פחות מכולן. העמידות של הזפת נמוכה, מה שאומר שיש צורך בחידוש שלה מידי שנה על מנת לוודא שהאיטום מלא ומושלם. הזפת גם שחורה, מה שגורם לכך שבעונת הקיץ בגג מתחמם מאד, הזפת נפגעת ונהרסת וחומרים רעילים נפלטים ממנה. יריעות ביטומניות וחומרים פולימריים הם השיטות המומלצות והפופולאריות ביותר כיום לאיטום גגות במרכז. השימוש ביניהם מתחלק בדרך כלל כך, שחומרים פולימריים מתאימים בעיקר לגגות שלא מיועדים לדריכה, ואילו יריעות ביטומניות מתאימות לגגות בנויים המשמשים את דיירי הבניין למטרות שונות. היריעות הביטומניות מונחות על הגג באמצעות חימום והדבקה. החומרים הפולימריים נמרחים על הגג, ועליהם מונחת שכבה של אגרגט לבן, להגנה מפני השמש בעונת הקיץ – מכיוון שגם החומרים הפולימריים הם כהים.

א.א.א אוטמים

א.א.א איטום גגות

א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום

א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558.

בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים .

אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב.

עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה.
אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.


שם איש קשר: יורם טל

סיווגים