א.א.א איטום גגות

איטום בבני ברק

מהו איטום גגות מקצועי ואילות שיטות קיימות היום בשוק

מהו איטום גגות?

גגות של מבנים הם מן החלקים החשובים והרגישים ביותר במבנה. בבנייה של כל אחד מחלקי הבניין, אנו דואגים ליצירה של שכבות הגנה שונות, על מנת למנוע ולהרחיק מן הבניין נזקים שונים. גם גג הבניין דורש הגנה, כאשר החלק החשוב ביותר הוא ביצוע של איטום גגות. גג הבניין הוא החלק הרגיש ביותר בבניין, מאחר שהוא החלק החשוף ביותר לפגעי מזג האוויר. רטיבות אשר חודרת לגג מחלחלת אל כל חלקי הבניין, ועלולה לגרום לנזקים חמורים מאד הן בגג עצמו והן בבניין כולו, עד לסכנת קריסה, חס וחלילה, במצבים חמורים במיוחד. ביצוע של איטום גגות איכותי ימנע את הסכנה הזו, ויעניק הגנה מלאה לבניין כולו.

 

 

שיטות לאיטום גגות

ישנן 3 שיטות עיקריות אשר משמשות לאיטום גגות, כאשר חשוב להבדיל בין סוגי הגגות השונים, על מנת לבחור בשיטת האיטום המתאימה והטובה ביותר לגג.

זיפות גגות – שימוש בזפת לאיטום גגות היה נפוץ מאד בעבר, וגם כיום ישנם רבים שמשתמשים בה בשל מחירה הזול. אולם לזפת ישנם חסרונות רבים, אשר הופכים אותה לאפשרות המועדפת פחות: הצבע השחור של הזפת קולט חום, ולכן לא יעיל בעונת הקיץ; החימום של הזפת גורם לפליטה של חומרים רעילים; העמידות של הזפת אינה גבוהה, ויש צורך בחידוש תכוף שלה; וכן הלאה.

יריעות ביטומניות – שיטת איטום זו מתאימה לגגון בטון או בטקל, או לגגות מרוצפים. מדובר על 2 שכבות של יריעות איטום חזקות, אשר מונחות על כל שטח הגג, כאשר עליהן מונחת שכבה של אגרגט לבן – שנועדה להגן על היריעות בעונת הקיץ, מחום השמש.

חומרים פולימריים – חומרים פולימריים נמרחים על הגג בדומה לזפת, אך בניגוד לזפת, הם לבנים ואינם קולטים חום, וגם אינם פולטים חומרים רעילים בשום מצב, כך שהם מתאימים לשימוש בכל עונות השנה. עם זאת, חשוב לדעת שהאחיזה של החומרים הפולימריים בגג חלשה יחסית, ולכן הם מתאימים בעיקר לגגות שאינם מיועדים לדריכה. חשוב לדעת, שחומרים פולימריים מנוגדים ליריעות הביטומניות. לכן, אם אוטמים את הגג בשיטה אחת, לא תהיה אפשרות לאטום אותו לאחר מכן בשיטה השנייה. 

יורם טל

מנכל

א.א.א איטום גגות בעמ

א.א.א איטום גגות

א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום

א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558.

בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים .

אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב.

עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה.
אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.


שם איש קשר: יורם טל

סיווגים