נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

9 טיפים שישאירו אתכם עסוקים גם לאחר הפרישה לגמלאות

הפרישה לפנסיה מביאה עמה המון זמן פנוי • כעת תוכלו למלא את לוח הזמנים שלכם בעיסוקים שיעשו לכם טוב וישאירו אתכם חיוניים ופעילים לאורך זמן • הנה הדרכים לעשות זאת נכון

 

1. אגדו יחד שאיפות ורצונות שלכם מהעבר וטפחו תחביבים חדשים. קחו דף ועט ורשמו לעצמכם את הדברים שתמיד רציתם לעשות בזמן שעבדתם אך לא היה לכם את הזמן. ייתכן שחשבתם להתנסות בנגרות ובעבודה בעץ, בציור בצבעי שמן, בנגינה בגיטרה, או אפילו בחקירת נושא המעניין אתכם במיוחד. שמרו וטפחו את רשימת "משימות לגמלאות" והתמקדו בהגשמת חלום אחד בכל פעם.

 

2. קראו ספרים בתחומי העניין שלכם או הרחיבו אופקים בהתנסות בסוגות ספרים בהם טרם התנסיתם, כגון מדע בדיוני, רומנים רומנטיים, או ביוגרפיות. אל תאפשרו לקשיים בקריאה לעצור אתכם – היוועצו באופטומטריסט או רופא עיניים והצטיידו בעזרים שיקלו עליכם את חוויית הקריאה.

 

3. טיילו למקומות עליהם חלמתם להגיע. אם חלמתם לאכול שוקולד בשוויץ או ללגום יין בחבל בורגנדי שצרפת או ליהנות טיפול טבעי בהודו - כעת הזמן לעשות זאת. התחשבו בגילכם ובמצבכם הבריאותי וציידו את עצמכם בכל עזרי ההליכה להם תזדקקו כדי לעבור את הטיול בקלות.

 

4. טיילו בחיק הטבע. טיולים באזורים שלווים ובלתי מתועשים משפיעים טובה על הגוף ועל הנפש. תכננו טיולים בשבילי ישראל, צאו להביט בכוכבים בערב והזמינו חברים לארוחת פיקניק בפארק הקרוב לביתכם.

 

5. שמרו על גופכם והקפידו על כושר. התנסו בסוגי ספורט חדשים ובפעילויות כושר שניתן לבצע גם בבית ואל תוותרו על הליכה יומית של כחצי שעה – שעה ביום.

 

6. תיהנו עם הנכדים הקטנים. נכדים יכולים להכניס המון אור ושמחה לחייכם לאחר הפרישה. שווה להקדיש מספיק זמן על מנת לשחק איתם, לדאוג עבורם למתנות, לעזור להם בלימודים ולצפות בהם גדלים ומתפתחים.

 

7. הצטרפו לקבוצות המיועדות לגילכם. חברת אנשים הדומים לכם תוכל לעזור, לעודד ולכוון אתכם בהגשמת שאיפותיכם. ייתכן מאוד שתמצאו שותפים פוטנציאלים שישמחו להצטרף אליכם להרפתקאות ולחוויות דומות.

 

8. שימו ריבים ויריבויות ישנות מאחוריכם. עכשיו הזמן להפסיק לנטור טינה, לבאר את הבעיות ואולי אפילו להציל קשרים אבודים עם משפחה או חברים.

 

9. התנסו בכתיבה. עם ניסיון של שנים רבות, יש בכם ידע וחוויות אותם תוכלו לשתף עם אחרים. אולי היה לכם בעבר רעיון לרומן, ייתכן שעכשיו הזמן להוציא אותו לפועל. גם אם אינכם מרגישים שיש לכם מה לשתף - התחילו לכתוב עמוד אחד. אתם עשויים לגלות שרצף המילים פשוט יבוא מעצמו.


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים