נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

5 טיפים לבחירה ולקנייה של חיתולים למבוגרים

1. אפיינו את המשתמש כאשר תגיעו לבחור חיתול בפעם הראשונה, דעו לאפיין את המשתמש עבורו מיועד המוצר. שימו לב להתאמה עבור מין המשתמש - חיתולים מותאמים באופן שונה למבנה האנטומי של גברים ונשים. הכירו את משקלו ואת מבנה גופו של המשתמש כדי לבחור בגודל החיתול הנכון.

 

2. הכירו את הרגלי השירותים של המשתמש מידע אודות מספר הפעמים ביום בו נדרש המשתמש להטיל שתן או צואה יאפשר להתאים את רמת הספיגה הנדרשת, להימנע מ"דליפות" מחד ומחיתולים מגושמים מאידך. אנו יודעים כי זהו נושא שקשה לדבר עליו בפתיחות. אם אתם נדרשים לדבר על כך עם הוריכם, אנו ממליצים לכם לפנות אליהם בצורה הישירה ביותר. גם הם, כמוכם, יבינו כי התגברות מהירה על המבוכה תעזור במניעת מצבים במביכים אף יותר.

 

3. אפינו את הפעילות של המשתמש לחיתולים שונים רמות גמישות שונות. הכירו את הרגלי הפעילות השונים של המשתמש במהלך היום ואת התנועה הנדרשת עבורם. משתמשים רבים מוצאים שחיתול מסוג מסוים משמש אותם טוב במיוחד בשעות הלילה, חיתול מסוג אחר בשעות היום, וחיתול מסוג שלישי משמש אותם באופן הטוב ביותר להליכות ולפעילות מחוץ לבית.

 

4. הזמינו משלוח הביתה אריזות חיתולי המסוגרים גדולות ומסורבלות, וסביר שתעדיפו לשמור על דיסקרטיות ולא להסתובב עמן בידיכם בשכונת מגוריכם. בנוח אנו שולחים את מוצרי הספיגה ללקוחותינו עד פתח ביתם ללא תשלום נוסף (בהזמנה של 250 ₪ או יותר).

 

5. התנסו בעצמכם איך תדעו שבחרתם נכון? קודם כל התנסו עד שתמצאו את הסוג הנוח והמתאים ביותר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל דוגמאות להתנסות מתנה וללא התחייבות.


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים