נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

מוצרים אורטופדים בתל אביב יפו

Vocally 3 - חייגן קולי לטלפון שולחני

מחיר : 1000 900 ₪
מחיר משלוח : 50 ש"ח
זמן אספקה : 7 ימים
פרטים נוספים:

Vocally 3 הוא חייגן קולי לטלפון שולחני נייח המאפשר חיוג לבעלי ראיה ירודה באמצעות פקודות קוליות בלי צורך לדפדף ברשימת אנשי הקשר. כמו כן, Vocally משחרר משתמשים בעלי מספר רב של אנשי קשר קבועים מלדפדף ברשימות ארוכות של אנשי קשר. המכשיר הופך טלפון שולחני רגיל לאלפון ייחודי - טלפון בהפעלה קולית.

קיימים 2 סוגים לבחירתך:

  • Vocally3 Freedom - הדגם הבסיסי מיועד למתקשרים לאותם מספרים באופן קבוע (60 זכרונות). השימוש קל ביותר: פשוט הרימו את השפורפרת, החייגן מייד ישאל אתכם את שמו של האדם אליו ברצונכם להתקשר. אם בכל זאת ברצונכם להתקשר למספר טלפון אחר (אשר אינו מוזן בזיכרון), ניתן להקיש על לחצני הטלפון לחיוג באופן רגיל.
  • Vocally3 Infinity - זהו הדגם המשופר המאפשר להתקשר לא רק למספרים המאופסנים בזיכרון (40 זכרונות) אלא גם לכל מספר אחר תוך מתן פקודה קולית של מספר הטלפון אליו מעוניינים לחייג.

מערכת Vocally3 - מאפשרת חיוג גם לאנשים בעלי קושי מוטורי בהפעלת מקשי הטלפון: 
כדי להפעיל את Vocally3 יש צורך בהרמה ואחזקת השפופרת או בלחיצה על כפתור הרמקול. עבור אותם האנשים שאין ביכולתם ללחוץ בעצמם עם היד על כפתור הרמקול מוסיפים מתנדבי מילבת למכשיר הטלפון הקיים, יציאה למתג. 
ניתן לחבר כל סוג של מתג וכך לאפשר לפתוח קו להפעלת החייגן וגם לענות לשיחות נכנסות על ידי תנועה של הראש או כל פעולה רצונית אחרת אליה מחובר מתג הפעלה                
שימו לב !!! אנחנו מפנים למילבת את כל מי שזקוק לפתרון כזה. ההתאמה נעשית ללא עלות ובהתנדבות מלאה. רק צריך להביא אליהם את מכשיר הטלפון...

לחצו למדריך למשתמש בעברית של מערכת Vocally3  

http://sfile.f-static.com/image/users/44546/ftp/my_files/Vocally%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA%20%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94%20%D7%91%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-3.pdf?id=12699565

 

 

מוצרים

נוח - מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

בנוח תמצאו את כל המוצרים לגיל הזהב: מוצרי נוחות כמו זכוכיות מגדלת, מוצרי בטיחות ועזר לאמבטיה, לחדר השינה ולמטבח, אביזרי הליכה וספיגה ועד למתנות עם קריצה לגיל הזהב.

שם איש קשר:

סיווגים