השלוב המנצח

שילוב של מספר ערוצי שיווק

אני תמיד ממליצה לשלב קמפיין של דיוור ישיר עם שיווק דיגיטלי (עם "שיווק מחדש" - שזה שיווק שרודף אחרי הלקוח ברגע שהוא נכנס לאתר שלך).

מה דעתך לקרוא עוד?

 

האם העסק שלך יגדל לרמה שהיית רוצה השנה כפי שתכננת?

או שעליך להחיות מחדש את המטרות והיעדים שלך כדי שהמכירות יחזרו לתלם?

יש משפט שאומר: מטרה בלי תוכנית זה פשוט לבקש משאלה.

אז אם היית רוצה שהעסק שלך יישאר קטן ולהיאבק על כל שקל - המייל הזה לא בשבילך.

נשארת? יופי :)

אז נסתכל רגע על הנתונים.

מה ההבדל בין המספרים שלך השנה יחסית לאותה תקופה שנה שעברה?

האם הם בעלייה או בירידה?

אם הרווחים שלך בעלייה (לא משנה של כמה), אני מצדיעה לך. הדרך הנכונה היא להמשיך לעשות מה שעשית עד כה.

אבל אם הרווחים שלך תקועים במקום או בירידה - חובה עליך להתחיל לקדם ולשווק את העסק.

אם חשבת שלידים עומדים להופיע באורח פלא בפתח העסק - לצערי, התשובה שלילית.

לידים צריך להשיג.

אני רוצה להראות לך 3 דרכים שיעזרו לך להיות איש שיווק טוב יותר ולקדם את העסק שלך ביעילות ובלי מאמץ.

 

אני מאמינה שחלק מהשיטות מוכרות לך (אולי אפילו ניסית אותן בעצמך). אולי יש שיטה אחרת שעובדת בשבילך.

בכל מקרה, אני כאן כדי לכוון ולעזור :)

 

1. לברוח מהשחיקה היומיומית, לקחת פסק זמן ולתכנן איך להגדיל את העסק

לפעמים כדי לראות מה בדיוק קורה בעסק, צריך להסתכל עליו מבחוץ.

בעלי עסקים צריכים לג'נגל כל הזמן בין הדרישות היומיות של ניהול עסק.

וכשעסוקים בניהול העבודות הפנימיות של העסק, מתנתקים ממה שקורה עם המסלול של העסק – כלומר איך באמת להגדיל אותו.

לכן אני ממליצה מדי פעם לקחת פסק זמן, ללכת למקום שנוח לך ונעים לך לשהות בו, בלי הפרעות ובלי הטרדות של מיילים וטלפונים.

מקום שיעזור לך לנקות את הראש ולבחון דברים מחדש.

אולי יתגלה לך שצריך איזשהו ייעוץ לעסק, אולי לשלב שיטת שיווק חדשה שלא ניסית עד כה, אולי יש תחום בעסק שאפשר לפתח יותר.

מה שזה לא יהיה - נקודת המבט שלך תשתנה.

 

2. ליצור לקוחות חדשים חודש אחרי חודש בעזרת שיווק שעובד על טיס אוטומטי

אם ברצונך לייצר לידים חדשים כל הזמן, מחובתך לשווק את עצמך כל הזמן.

הנוסחה מאוד פשוטה:

זרימה של פרסום החוצה =  זרימה של לקוחות פנימה.

הבעיה היא שלבעלי עסק קטן יש מספיק על הראש גם בלי לנהל כל הזמן קמפיינים לשיווק.

אז מה עושים?

פשוט עושים.

מתחילים השבוע, היום, עכשיו קמפיין שיווק.

האמת היא שזה יותר פשוט ממה שחשבת:

• בוחרים קהל יעד ואיזו הצעה מפתה אפשר להציע להם.

• יושבים להכין עכשיו מייל או מכתב שמתאר מה המבצע.

זה לא חייב להיות מתוחכם מדיי או מעוצב מדיי.

העיקר שיהיה מנוסח באופן ברור, קריא ומזמין.

אם ההצעה תהיה מספיק טובה – הלקוחות כבר יבואו.

 

3. שילוב של מספר ערוצי שיווק

אני תמיד ממליצה לשלב קמפיין של דיוור ישיר עם שיווק דיגיטלי (עם "שיווק מחדש" - שזה שיווק שרודף אחרי הלקוח ברגע שהוא נכנס לאתר שלך).

כך הלקוחות שלך ייתקלו בך בכל מקום שבו שוהים - גם פיזית בעסק וגם במרחב הווירטואלי.

צריך עזרה נוספת בנושא?

לפרטים נוספים 052-2751483

רונית שפירא 

סופרמייל 

052-2751483 יועצת עיטוף ודיוור ישיר

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "סופרמייל" הינה חברת בוטיק לעיטוף ודיוור ישיר בהנהלת רונית ואבי ,
המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
סופרמייל מספקת שירותי עיטוף ואריזה לקהל הלקוחות שלה למעלה מ- 36 שנה.
איתנו תוכל להרחיב את מעגל השירותים שלך עבור לקוחותיך וביחד נשמור על הלקוחות שלך קרוב אליך .
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו ערוכים לספק שירותי עיטוף ודיוור מהירים במיוחד , עיטוף מכתבים, עיטוף לוחות שנה ,
אריזת ספרים, אריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ , הדבקה על ידי דבק נתיק , קיפול ידני .
 נעטוף עבורך את המוצר במעטפת ניילון או במעטפת נייר המתאימה לך במהירות וביעילות

 נשביח עבורך את רשימת האקסל נחסוך כתוצאה מכך נחסוך לך כסף רב בביול הדואר

 נדביק את מדבקות המען ונמיין על פי חוקי הדאר כפועל יוצא נזרז את הגעת דברי הדאר ללקוחותיך .

 ההובלה וטיפול במשלוח דואר לכל הכמות , יקנה לך חסכון בזמן יקר .

 במסגרת השירות המיוחד שלנו תקבל הנחה משמעותית במחיר הבולים והמשלוח .

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 36 שנה במסירות, באמינות ובדיקנות
השירות המיוחד שלנו יקנה לך שקט נפשי .
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים
לדוגמא :המרכז למודעות אוסנת רובין , אוניברסיטת ת"א, תאטרון אורנה פורת , א.ש.טיקוצקי, הפיל הוורוד,
דפוס סולן, המכללה האקדמית לישראל, דאטהפרו, הרוח הישראלית, עמותת מלבב, הישיבה הגבוהה , עמותת ילדות אבודה ,העמותה לקידום החינוך בתל אביב דפוס דימונה , ומפיקי דפוס.


שם איש קשר: רונית שפירא

קבוצות נטוורקינג

סיווגים