איך אתה רוצה לבלוט בשוק תחרותי?

בתוך כל הרעש הפרסומי שהלקוחות נתקלים בו מדיי יום,כל בעל עסק מחפש 'מקום שקט'.

מקום שבו הלקוחות יכולים לקבל ברוגע פרסום, בלי עוד 243 הצעות במקביל.

 עם השנים המקומות השקטים הופכים לנדירים.כמעט ואין כאלה יותר.

 אבל יש מקום אחד כזה, שהוא עוצמתי בטירוף, נגיש לכולם ו... כמעט אף אחד לא משתמש בו.

 כן. אני מדבר על דואר.לא דואר אלקטרוני (אימייל).דואר פיזי.אמיתי.

כזה שאפשר למשש ביד.

 פעם תיבות הדואר היו מפוצצות מדיי יום.והיום?כמעט שממה.

 מי שמפרסם בדואר רגיל, זוכה לאחוזי חשיפה של 100%,

אחוזי פתיחה (קריאת המודעה) היסטריים,

ועם עבודה נכונה גם אחוזי הצלחה משמעותיים.

 בטח שאלת את עצמך עכשיו.

אם זה כל כך טוב, למה לא כולם משתמשים בזה?

 למה?

 1. כי זה דורש הרבה עבודה

2. כי זה דורש ידע ומומחיות איך לעשות את זה

3. כי אם לא יודעים לעשות את זה נכון, אז ההוצאות גבוהות ב-30% עד 65% לעומת אם עושים זאת במקצוענות עם כל הטריקים הכי חשובים

 אז מה הפתרון?

 להיעזר במקצוענים לדיוור ישיר.

חברת סופר מייל הקיימת למעלה מ35 שנים עושה בדיוק את זה

כל כאב הראש, הדפסה, עיטוף החומר שיצא בדואר, אריזה, חסכון בהוצאות דיוור, שליחה בפועל.

פשוט פתרון מלא ומקיף.

 אז אם בא לך לנסות אפיק פרסום שאין בו 'רעש פרסומי',אפיק שבו הלקוחות שלך קשובים לך,

אפיק שבו אחוזי הפתיחה, קריאה ותשומת לב הם ענקיים,

ולהיעזר בחברה שתחסוך לך את כל העבודה, ואת רוב העלויות,

תפנה אלי ואשמח לעזור לך

רונית שפירא

יועצת השיווק 0522751483

בתוך כל הרעש הפרסומי שהלקוחות נתקלים בו מדיי יום,כל בעל עסק מחפש 'מקום שקט'.

מקום שבו הלקוחות יכולים לקבל ברוגע פרסום, בלי עוד 243 הצעות במקביל.

 עם השנים המקומות השקטים הופכים לנדירים.כמעט ואין כאלה יותר.

 אבל יש מקום אחד כזה, שהוא עוצמתי בטירוף, נגיש לכולם ו... כמעט אף אחד לא משתמש בו.

 כן. אני מדבר על דואר.לא דואר אלקטרוני (אימייל).דואר פיזי.אמיתי.

כזה שאפשר למשש ביד.

 פעם תיבות הדואר היו מפוצצות מדיי יום.והיום?כמעט שממה.

 מי שמפרסם בדואר רגיל, זוכה לאחוזי חשיפה של 100%,

אחוזי פתיחה (קריאת המודעה) היסטריים,

ועם עבודה נכונה גם אחוזי הצלחה משמעותיים.

 בטח שאלת את עצמך עכשיו.

אם זה כל כך טוב, למה לא כולם משתמשים בזה?

 למה?

 1. כי זה דורש הרבה עבודה

2. כי זה דורש ידע ומומחיות איך לעשות את זה

3. כי אם לא יודעים לעשות את זה נכון, אז ההוצאות גבוהות ב-30% עד 65% לעומת אם עושים זאת במקצוענות עם כל הטריקים הכי חשובים

 אז מה הפתרון?

 להיעזר במקצוענים לדיוור ישיר.

חברת סופר מייל הקיימת למעלה מ35 שנים עושה בדיוק את זה

כל כאב הראש, הדפסה, עיטוף החומר שיצא בדואר, אריזה, חסכון בהוצאות דיוור, שליחה בפועל.

פשוט פתרון מלא ומקיף.

 אז אם בא לך לנסות אפיק פרסום שאין בו 'רעש פרסומי',אפיק שבו הלקוחות שלך קשובים לך,

אפיק שבו אחוזי הפתיחה, קריאה ותשומת לב הם ענקיים,

ולהיעזר בחברה שתחסוך לך את כל העבודה, ואת רוב העלויות,

תפנה אלי ואשמח לעזור לך

רונית שפירא

יועצת השיווק 0522751483

רונית שפירא

יועצת שיווק 

חברת סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים  קטנים ובינוניים

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים

חברת "סופרמייל" הינה חברת בוטיק לעיטוף ודיוור ישיר בהנהלת רונית ואבי ,
המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
סופרמייל מספקת שירותי עיטוף ואריזה לקהל הלקוחות שלה למעלה מ- 36 שנה.
איתנו תוכל להרחיב את מעגל השירותים שלך עבור לקוחותיך וביחד נשמור על הלקוחות שלך קרוב אליך .
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו ערוכים לספק שירותי עיטוף ודיוור מהירים במיוחד , עיטוף מכתבים, עיטוף לוחות שנה ,
אריזת ספרים, אריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ , הדבקה על ידי דבק נתיק , קיפול ידני .
 נעטוף עבורך את המוצר במעטפת ניילון או במעטפת נייר המתאימה לך במהירות וביעילות

 נשביח עבורך את רשימת האקסל נחסוך כתוצאה מכך נחסוך לך כסף רב בביול הדואר

 נדביק את מדבקות המען ונמיין על פי חוקי הדאר כפועל יוצא נזרז את הגעת דברי הדאר ללקוחותיך .

 ההובלה וטיפול במשלוח דואר לכל הכמות , יקנה לך חסכון בזמן יקר .

 במסגרת השירות המיוחד שלנו תקבל הנחה משמעותית במחיר הבולים והמשלוח .

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 36 שנה במסירות, באמינות ובדיקנות
השירות המיוחד שלנו יקנה לך שקט נפשי .
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים
לדוגמא :המרכז למודעות אוסנת רובין , אוניברסיטת ת"א, תאטרון אורנה פורת , א.ש.טיקוצקי, הפיל הוורוד,
דפוס סולן, המכללה האקדמית לישראל, דאטהפרו, הרוח הישראלית, עמותת מלבב, הישיבה הגבוהה , עמותת ילדות אבודה ,העמותה לקידום החינוך בתל אביב דפוס דימונה , ומפיקי דפוס.


שם איש קשר: רונית שפירא

קבוצות נטוורקינג

סיווגים