מעברים, שינויים

עברים. שינויים
יש ילדים שקשה להם מאוד עם מעברים. מעבר בין המשחקים למקלחת או מעבר בין המקלחת לשינה או אפילו בחודשי המעבר בתחלופת הבגדים.
זה יכול להיות עם כל פעולה שהיא.
אז יש לזה שם. הטרמה (מהמילה טרום) 
אם אתם עדיין איתי, אז בטוח קרה לכם שהשעה היתה מאוחרת, כבר ממש מאוחר וילד צריך להתקלח, אבל הוא לא רוצה לעזוב את המשחק/טלוויזיה ומשם ריטואל קבוע של ויכוחים ומריבות בבית.
סביר להניח שילדכם צריך הטרמה. אז מה עושים? 
מודיעים לילד כמה דקות לפני הזמן "נשאר לך עוד 5 דקות לשחק ואז נכבה את המחשב/טלוויזיה ונכנס להתקלח".
למה? בכך שאתם מודיעים לו מה יהיה בעוד 5 דקות אתם מכינים אותו לפעולה הבאה שלו וכך קל לו יותר להפסיק את המשחק ולעבור לפעולה הבאה.
ואם בנושא מעבר מבגדי חורף לקיץ שקשה לילדכם לשנות, תנו לילדכם להמשיך ללבוש את בגדי העונה הקודמת עד שהוא בעצמו כבר יבקש לעבור לבגדי העונה הנוכחית. ואם עדיין קשה לכם ואתם נתקלים באתגרים בנושא, אתם מוזמנים לפנות אלי.


מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

שירה ברונפמן -שינוי מוביל שינוי

אימון הינו תהליך למידה מודרך מוכוון מטרה שתכליתו להעצים ולשכלל את הפוטנציאל האישי שלך ולפתח את יכולות החשיבתיות והרגשיות. ניתן להשיג את מטרה באמצעות שיפור הביצועים וההישגים בחייך האישיים והמקצועיים.
באימון נכנסים לתהליך חשיבה ממוקד ומותאים אישית.
נשים: כל אחת צריכה מידי פעם צריכה ליטוש קטן כדי לזכור /להכיר לעומק את החוזקות ועוצמות ולשם כך אני כאן.
ילדים ונוער: ”כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו“ ( הרב שלמה קרליבך) . באמונתי אין ”ילד רע יש ילד שרע לו“. אני חושבת שאנחנו ההורים רוצים אך ורק את טובתם של הילדים ולפעמים כל מה שנדרש זה רק הכוונה או מישהו חיצוני שיקשיב ויתן כלים ויכוון למקום הנכון ביותר את היקר לכם מכל.
”מאחורי כל ילד שמאמין בעצמו עומד מבוגר שהאמין בו קודם“.(מתיו יעקובסון)



10% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: שירה ברונפמן

קבוצות נטוורקינג

סיווגים