דרך צלחה ליווי עסקים לצמיחה

יעוץ וליווי עסקי בתל אביב יפו

בלבול בעסק

בעסק קורים דברים שונים כל יום מחד או כמה פעמים ביום. לפעמים נוצר בלבול בין הדברים שקורים ואנחנו לא מצליחים לחבר בין הנקודות . זה מבלבל. פעם ככה ופעם ככה. ואז אנחנו נותנים פרשנויות או נופלים לאמונות שמכשילות אותנו. 

"אני לא יודע מה לעשות"

"מה יהיה"

"העסק שלי מצליח או לא"

"בוטלה לי עבודה!"

"יש פוטנציאל גדול לקבל הזמנה"

המציאות בחיים בכלל ובעסק בפרט היא לא חד ערכית- טובה או רעה שחור או לבן. בחיים בכלל ובמהלך התנהלות העסק בפרט קורים דברים שונים בכיוונים שונים ולפעמים הנקודות לא מתחברות למנהלי העסק . זה קורה בעיקר בגלל הפרשנויות שלנו והנטייה שלנו להדחיק דברים ו"יהיה בסדר" או הפחד מקטסטרופה. מכשלון.

אז מה עושים?

קודם כל מתחברים לעובדות . עובדות קשיחות שלא ניתן להתווכח אתן- מספרים. מה נכנס ומה יצא מהעסק. כמה חסכונות יש וכמה התחייבויות. ההכנסות מהעבודה וההוצאות הישירות שלה.

מספרים לא משקרים. מה שקורה לפעמים זה שאנשים לוקחים את המספרים ומעוותים אותם לכיוון שאותו הם רוצים. לא במודע אלא מתוך רצון לא להתמודד עם התוצאות (ההנחה הן שהן גרועות).

אז בואו אתן לכם דוגמא של שלוח שלי שמתנדנד בין ימים של "אנ צריך לסגור את העסק. זה לא עובד" לבין ימים של "ואללה זה מצליח לי!"

הלקוח "ירש" עסק משפחתי כושל ביחד עם אחיו . בשנת 2016 לאחר חצי שנה של עבודה היה שם הפסד של כמה מאות אלפי ש"ח. לפני כמה שבועות נפגשתי עם הלקוח שלי שהיה ב"מרה שחורה" – זה היה שבוע של משכורות, ולא היה לו כסף לשלם כי לא הגיע סכום כסף גדול מלקוחות. ניתוח פשוט של מאזן הבוחן העלה שהעסק מתחיל להרוויח – כסה את כל ההתחייבויות  בחצי שנה! שזה הישג נדיר במחוזותינו. ברגע שהלקוח הבין איפה הוא נמצא הוא גם הבין שהעסק במגמה טובה ושהלחץ הכספי הוא נקודתי- תזרימי ולא אומר שהעסק כושל . ומפה כבר אפשר לקבל רעיונות להמשך העבודה  , לתכנון וליישם. בהצלחה !

נורית אילוז

מובילה עסקים להצלחה 

דרך צלחה ליווי עסקים לצמיחה

כבר 20 שנה אני מעצימה עסקים קטנים ובינוניים לפריצות דרך. מעבר לרקע האקדמי שלי ולניסיון עם מאות עסקים במגוון תחומים, הבנתי במהלך השנים שליווי עסקי להצלחה צריך לבוא מהלב בראייה של התמונה הגדולה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

ליוויתי מאות עסקים בתחומים שונים: הקמת עסק, הקמת סטארטאפ, בדיקות כדאיות, מחקרי שוק, פיתוח עיסקי, שיווק, מכירות, גיוס משקיעים, גיוס אשראי מהבנק ומקרנות שונות ISO: 9001 עוד.

ציטוטים נבחרים של לקוחות

בכל פעם שאני נתקלת בבעיה וצריכה לקבל החלטה אני חושבת "מה נורית הייתה אומרת? " ואז פועלת ומקבלת תוצאות טובות (סילביה מ.)

"את מלווה אותנו ברגישות רבה . בזכות התקשורת הבינאישית הגבוהה שלך את מעבירה לנו מסרים בחדות ובמהירות. משאירה אותנו עם כללי אצבע וכלים ליישום עצמי בעסק" ד. אזולוס



במהלך השנים אספתי צוות של מקצוענים שאכפת להם ואנו עובדים כיחידה אחת בכל פרוייקט.

אחריות


אתם מקבלים תעודה של 100% אחריות לשירותים שלנו* . במידה ולא תהיו מרוצים אחרי חודש תקבלו את כל כספכם בחזרה



20% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: נורית אילוז

סיווגים