מירי סידור ישראלי

סדר שמכניס שמחה

איך נצליח בקלות ליצור סדר בבית שלנו?

איך נתחיל (סוף סוף) לסדר את הבית יותר בקלות?
 
אנחנו רוצים לחיות בבית מסודר וזה מאד חשוב לנו ולהלך הרוח שלנו. אבל לא תמיד יש לנו את הזמן לעשות את זה. ואז אנחנו פשוט מתעלמים ומדחיקים את המצב ונשארים לחיות בבית עמוס ומבולגן. העניין הוא שכשאנחנו בוחרים להתעלם מהמצב אנחנו מחבלים לא רק באיך שהבית שלנו נראה, אלא גם בהרגשה שלנו.
 
כשאנחנו מוותרים לעצמנו ואנחנו משאירים את עצמנו לחיות בבית עמוס, מבולגן ומוזנח, כל מה שנראה הפוך ומבולגן בחוץ מחלחל גם אלינו. לתוך החיים שלנו. לכן התעלמות זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות אם אנחנו חשובים לעצמנו.
 
**אז איך נוכל להתחיל ליצור שינוי בבית שלנו ובהלך הרוח שלנו?**
 
משימות קטנות **
 
בתור אחת שיש לה בעיות קשב וריכוז, אשתף אתכם במה לי עובד : פירוק למשימות קטנות. וזה עובד פלאים.
 
**משימות קטנות יוצרות לנו חיים קלים**
 
1.בחירה היא הצעד הראשון. איזה אזור בבית הכי חשוב לכם לסדר שיכול כבר להקל על ההרגשה שלכם? איפה אתם נמצאים רוב הזמן? איפה "הכאב" הכי חזק שלכם נמצא?
 
2. אחרי שבחרתם את האזור הרלוונטי שבו תרצו להתחיל, בחרו פינה מסוימת באותו איזור. למשל: מקום אחסון כמו הספרייה. היא כנראה עמוסה בספרים, ניירת ופיצ'פקעס שאתם לא באמת צריכים.
 
3. הכינו מראש שקיות אטומות. שקית אחת תהיה מיועדת לזבל ושקית שנייה תהיה מיועדת למסירה.
 
4. אחרי שבחרתם מקום אחסון, למשל הספרייה - התחילו במדף אחד בתור התחלה. הוציאו את תכולת המדף ומיינו את הדברים מחוץ למקום האחסון. כשהדברים כבר לא נמצאים במקום שאתם רגילים לראות אותם כבר תקופה, קל יותר לשחרר.
 
5. אחרי שבחרתם מה נשאר ומה לא, עצרו! אל תחזירו עדיין כלום למקום. התחילו לחלק לפי נושאים. לדוגמא: ניירת באזור אחד, ספרים באזור אחר וכך המשיכו בכל מקום אחסון אליו אתם ניגשים בהמשך.
 
6. אחרי שסיימתם למיין את כל מקום האחסון, העבירו ניגוב, והחליטו איך למקם את הדברים בחזרה למקום. סדרו את הכול בהתאם לשימוש שלכם באותו פריט. ספרים שאתם יותר אוהבים או שהם יותר בשימוש מקמו בגובה העיניים. כל מה שנראה פחות אסתטי ופחות בשימוש מקמו במדפים הגבוהים או הנמוכים.
 
וככה אתם לקוחים על עצמכם בכל פעם פרויקט חדש. ה"פרוייקט" הזה הוא בסה"כ מקום אחסון אחד שבו אתם מתמקדים בכל פעם. כשאתם מבינים מראש שהיום אתם מסדרים רק את הארון או אפילו שני מדפים (מה שתבחרו ומה שקל לכם יותר) יהיה לכם קל יותר לגשת למשימה.
 
מה שבטוח, התחילו לפעול.
 
התקדמות קטנה תמיד עדיפה על חוסר התקדמות.
 
ספרו לי אם זה עזר לכם.

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

מירי סידור ישראלי

ארגון וסידור הבית:

סידור וארגון מטבחים

חדרי משחקים

חדרי ארונות וכל חלל מבולגן

סידור ניירת ביתית

שירותי מעבר דירה:

מיון לפני מעבר דירה

אריזה לפני המעבר וחיבור למוביל מקצועי

פריקה וסידור הבית לאחר מעבר דירה ביום אחד



שם איש קשר: מירי

סיווגים