iRoller

תוספות והשתלות שיער

פתרון קליל לשיער הדליל

במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

 

לא רק תרופות פולשניות-

                                                                                                                               

במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

 

שיער דליל ניתן לשיפור ולשינוי

שיער דליל מקובל בהרבה מאוד תרבויות, כמו למשל כל העמים הצפוניים שניחנו במעט שיער דקיק. לעומתם עמי אפריקה למשל הם בדרך כלל עתירי שיער מתולתל וקשיח. כך או כך אדם שבאופן לא טבעי פתאום מסתכל במראה ומגלה שכמויות השיער שעל ראשו פחתו, נלחץ מהמצב. הסיבות לדאגה גדולות וקשורות גם לאפשרות שאותו שיער דליל רומז על בעיה גופנית אחרת.

אבל עיקר ההפתעה נובעת מהמראה המשתנה בעקבות השינויים בשיער. אין מה לעשות - המסגרת התסרוקתית שלנו קובעת את המראה הכללי ואת הרושם שאנו עושים מהפגישה הראשונה ועד לאין-ספור כאלה. בכולן הלוק הכללי שלנו נוצר מהמון פרטים כמו סגנון לבוש, דרך התבטאות, ריחות וכו' אבל גם ובעיקר השיער המעניק את המראה המושלם.

מרגע שאנחנו מזהים על ראשינו שיער דליל, שינויים בכמות המחלפות שעל ראשינו ומראה בעייתי כללי על הקרקפת, מתחיל המרוץ אחר מציאת פתרונות לבעיה. גם נשים וגם גברים סובלים ממנה במידה דומה, והפתרונות אכן דומים – מכיסוי המקום בעזרת חלקי פאות וקונסילרים מטשטשים ועד כדורים שבאים לפתור אבחון קצת יותר קשה כמו תקלות הורמונליות.
 

דיאטה צמחונית בעיקר, גדושה בשמנים ובצמחים המחזקים את הריאות, את הכליות ואיברים פנימיים נוספים, יועילו בסופו של דבר גם לשיער דליל. שימוש במסרק איי רולר בתוספת תמציות ריפוי סיניים כמו: תמצית דקל המסור (סופלמנטו), תמצית פרי השרעול, תמצית רימניה, תמצית רוזמרין רפואי, תמצית ארכובית (פוליגנום) ותמצית אמלה (אמבליקה) עשויים לשפר את המצב על ידי אותו רעיון: עיסוי באמצעות פטישונים קטנים בכל האזור המוגבל, הזרמת דם חדש וצעיר וריענון המקום .

בואו לגלות את hairoller השיטה המצליחה בעולם לטיפול בנשירת שיער ,
והצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ובעולם

 

iRoller - טיפול בנשירת שיער והתקרחות

iRoller

iRoller הוא רולר מחטים אשר מתבסס על רפואה סינית עתיקת ימים ובעלת 95% הצלחה ומהווה טיפול בנשירת שיער והתקרחות. טיפול בהתקרחות וטיפול בנשירת שיער בעזרת רולר מחטים בתוספת ספריי הצמחים תחזיר את זרימת הדם הטבעית לקרקפת ותקנה לכם צמיחה מחודשת של שיער בריא.

שם איש קשר: אילן

סיווגים