iRoller

תוספות והשתלות שיער

אפשר לטפל בנשירת שיער

מרגע שגבר מתחיל לחשוש שהוא קיבל את הגנים מאביו הקרח מתחילה אצלו ריצה אחרי כל האפשרויות הנמצאות בשוק לטיפול בנשירת שיער כדי לחסום את התהליך של אותה התקרחות גברית, או לפחות להקטין אותו למינימום. 

התקרחות גברית אינה בהכרח הרמת ידיים

למרות שהאופנה בשנים האחרונות הפכה את הקרחת הגברית ללהיט, ושכל קירח ישר דומה לזמר ידוע או לפוליטיקאי מצליח, עדיין גברים היו מעדיפים שיער מלא. קרחות בכלל הן תופעה שכיחה יותר בקרב גברים, ויותר מ-90% מהגברים הקירחים נושאים את הגן הנפוץ שמדלדל את השיער מגיל מסוים.

מרגע שגבר מתחיל לחשוש שהוא קיבל את הגנים מאביו הקרח מתחילה אצלו ריצה אחרי כל האפשרויות הנמצאות בשוק לטיפול בנשירת שיער כדי לחסום את התהליך של אותה התקרחות גברית, או לפחות להקטין אותו למינימום. קודם כל הוא ילמד את כל השיטות להסתרת החורים המבצבצים בקרקפת, מתסרוקות "הלוואה וחיסכון", דרך שימוש בחומרים או קונסילרים מטשטשים ועד שימוש בחלקי פאות בהרבה מאוד כסף.

מה נשאר לעשות אחרי שמפסיקים להדחיק

התקרחות גברית, כאמור, תוקפת הרבה מאוד גברים בגילאים מתקדמים אבל לא יותר מידי. כל בני ה-40 כבר חוששים למראה שלהם ובודקים את עצמם כל בוקר במראה. הרעיון הוא מיד אחרי שמנסים את השיטות המסתירות למיניהן, להתחיל בכל זאת לנסות  לגרום לאזורים הבעייתיים להמשיך ולייצר זקיקי שיערות על מנת למנוע הקרחה גדולה יותר.

לפי הרפואה הסינית יש קשר ישיר בין מצבם של האברים הפנימיים, הכליות, הכבד והריאות אל אזור הקרקפת ונשירת השיער. כוח, חיות וזרימת דם באברים הללו כמו גם בעור הגולגולת יועילו למצבו של השיער ובכך נוכל לקבל טיפול בנשירת שיער למשל.

ומה שעשוי להאט התקרחות גברית הוא ללא ספק עיבוד המקום החלש באופן כזה שזקיקי שיערות ימשיכו ויצמחו בו. לכן הדבר החשוב ביותר הוא עיסוי אמיתי וקבוע של הקרקפת, מה שיזרים למקום דם רב יותר, יפתח זקיקים שנרדמו וייצור משטח פעיל. במקום ידי מעסה שאין לידינו כל יום ובכל שעה, ניתן להיעזר בקלות ב"מזו רולר" אותו מסרק מתוחכם שעושה את העבודה במצב של התקרחות גברית. המכשיר המצויד בעשרות זיזים קשיחים אכן מעסה היטב את המקום, מעלים רעלים מהאזור, פותח שבילים חדשים אל תוך הקרקפת ומאפשר החדרה של חומרים טבעיים רך ממריצים אל תוכה. אם נשלב עם הפעילות הזו גם שימוש בחומרים מטהרים ודיקור סיני, אפשר יהיה להתגבר על התקרחות גברית, הרבה לפני שמרימים ידיים.

בואו לגלות את hairoller השיטה המצליחה בעולם לטיפול בנשירת שיער ,
והצטרפו גם אתם לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ ובעולם

 

iRoller - טיפול בנשירת שיער והתקרחות

iRoller

iRoller הוא רולר מחטים אשר מתבסס על רפואה סינית עתיקת ימים ובעלת 95% הצלחה ומהווה טיפול בנשירת שיער והתקרחות. טיפול בהתקרחות וטיפול בנשירת שיער בעזרת רולר מחטים בתוספת ספריי הצמחים תחזיר את זרימת הדם הטבעית לקרקפת ותקנה לכם צמיחה מחודשת של שיער בריא.

שם איש קשר: אילן

סיווגים