רוברט

עיצוב שיער ומספרות ברחובות

החלקת קראטין כהחלקה משקמת

החלקת קראטין היא החלקת שיער המיועדת לשיער שעבר הבהרה ושיער פגום והיא מומלצת ביותר לשיקום השיער בצורה היעילה והמהירה ביותר.

 

החלקת קראטין היא החלקת שיער המיועדת לשיער שעבר הבהרה ושיער פגום והיא מומלצת ביותר לשיקום השיער בצורה היעילה והמהירה ביותר.

 

בשיטה זו משתמשים בחלבון הקיים בשיער- חלבון הקראטין. קראטין זהו חלבון הקיים בשיער ואחראי על מראה השיער והברק שלו. כאשר הקראטין נפגם וצפיפותו פוחתת, מראה השיער נפגע והשיער הופך להיות יבש שברירי וחסר ברק.

החלקת קראטין מעשירה את השיער בחלבון קראטין המתמזג בשיער באופן טבעי ומבצע שיקום מראה בצורה מיידית ומהירה של השערה עם תוצאות מרשימות הנשארות לאורך זמן.

היתרון בביצוע החלקת שיער משקמת בשיטת החלקת קראטין הוא שהחומר הפעיל אינו מכיל פורמלין מסרטן כמו למשל בהחלקה ברזילאית שאיננה מותרת לשימוש בשל ריכוז פורמלין גבוה.

 

 

שלבי החלקת הקראטין

החלקת קראטין נעשית על פי סדר השלבים הבא, ואורכת לרוב, עד שעה וחצי:

  1. חפיפה ושטיפה של השיער, ולאחר מכן ייבוש בפן

  2. מריחה הדרגתית של חומר ההחלקה מבוסס הקראטין, על כל חלק (Section) של השיער, לפי הסדר (במקרים של שיער עבה ועקשן במיוחד יש למרוח כמות גדולה יותר של החומר).

  3. השארת החומר על השיער למשך שעה שלמה. השיער חייב להיות פזור וניתן לסרק מעט את השיער לעתים בשלב זה שכן רצוי לשמור עליו פזור אך גם בעל מראה “חלק”. בשלב זה ניתן להסתובב מחוץ למספרה, ללכת לסידורים, ורק אז לחזור למספרה, או להישאר בה, אך כן רצוי להימנע מחשיפה לרוח כי השיער צריך להישאר בתצורה חלקה כאמור.

  4. שטיפה במים בלבד של השיער

  5. ייבוש השיער בפן או במחליק שיער

החלקת קראטין כהחלקה משקמת

החלקת קראטין נקראת לעתים “החלקה משקמת”, משום שמשתמשים בה, בין היתר, גם כשיקום לשיער שכבר עבר החלקה אחרת (כמו החלקה יפנית שהיא קבועה). אם בוצעה החלקה יפנית לא כשורה, ונגרם נזק לשיער, לא ניתן לחזור על ההחלקה היפנית מחשש לקריעה חלקית (לעתים כמעט עד כדי קטיעה), של שערות. במקרים כאלה יעדיף הלקוח החלקה עדינה שאינה עובדת על פנים השערה אלא על החלק החיצוני שלה, ולמעשה יכולה רק לחזק אותה ולהקטין הסיכוי לקריעתה. החלקה כזו יכולה להיות החלקת קראטין (אם כי קיימות גם החלקות משקמות אחרות ואין הכרח לכך).

 

דוגמאות להחלקת קראטין המבוצעת במספרה :

 

לכניסה לגלריית התמונות המלאה לחצי כאן 

 

 

עדיין מתלבטת ?!
בכל שאלה את יכולה להתייעץ עם רוברט מעצבי שיער 08-9461444
או השאירי פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם

רוברט מעצבי שיער מומחה בהחלקת קראטין, תוספות שיער ושיקום שיער

 

 

 

 

חזרה לדף הבית 

 

רוברט מעצבי שיער מומחה בהחלקת קראטין, תוספות שיער ושיקום שיער

רוברט

מספרת רוברט מעצבי שיער ממוקמת בלב רחובות כבר למעלה מ-18 שנה ומנוהלת ע"י רוברט גולדפלד- מומחה מורשה של חברת היירדרימס לתוספות שיער, עיבוי שיער ומילוי שיער. מספרה מקצועית עם מעצבי שיער המתמחים בהחלקת קראטין, תוספות שיער ועוד. במספרה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סגנונות לעיצוב השיער, תסרוקות כלה וערב, תספורות אופנתיות ועדכניות, החלקת שיער משקמת, צבע טבעי לשיער מהמותג המוביל בעולם מרטין פיליפס ועוד.

שם איש קשר: רוברט

סיווגים