רוברט

עיצוב שיער ומספרות ברחובות

מי אמרה שיער חלק ולא קיבלה?

כיום, יותר ויותר נשים מחפשות פתרון קבוע לשיער שלהן, פתרון אשר יגרום לשיער שלהן להיות חלק וישר לאורך זמן ויחסוך מהם את הטרחה בללכת כל שבוע להחלקה מחודשת, את הפתרון הזה נותנות להן ההחלקות השונות, כאשר אחת הדומיננטיות ביותר שבהן עקב האיכות והיתרונות שלה היא החלקת קראטין.

מהי החלקה?

החלקה היא למעשה הפיכת השיער לחלק וישר במקרה והוא אינו כזה מטבעו. לא מעט נשים נהנות מההתקדמות הטכנולוגית בתחום עיצוב השיער אשר מאפשרת להן לקבל את השיער החלק שתמיד חלמו עליו ומעולם לא היה להן.
כיום ישנן מספר רב של שיטות החלקה של השיער, ישנן החלקות על ידי פן העתיק והמוכר לכולנו, אמנם החלקה כזו מציעה פתרון לשיער חלק אך ורק למספק ימים מעטים ונעלמת היישר לאחר חשיפה למים ולחפיפת השיער, לכן היא שיטה פחות יעילה למי שחולמת להתעורר בכל בוקר עם שיער חלק לאורך זמן ללא טיפול וקביעת תור כל כמה ימים אצל מעצב השיער שלה.
שיטה הדומה לפן היא שיטת המחליק, מכשיר חשמלי ביתי אשר מאפשר להחליק את השיער אמנם החיסרון שלו הוא בדיוק כמו החלקת הפן, הוא מחזיק כמה ימים ונהרס עם החשיפה הראשונה למים.
כיום, יותר ויותר נשים מחפשות פתרון קבוע לשיער שלהן, פתרון אשר יגרום לשיער שלהן להיות חלק וישר לאורך זמן ויחסוך מהם את הטרחה בללכת כל שבוע להחלקה מחודשת, את הפתרון הזה נותנות להן ההחלקות השונות, כאשר אחת הדומיננטיות ביותר שבהן עקב האיכות והיתרונות שלה היא החלקת קראטין.

היתרונות של החלקת קראטין על בסיס אורגני:

*החלקת קראטין הינה החלקה לטווח ארוך של חודשים רבים על ידי חלבון הקראטין אשר ידוע כמשקם ובריא מאוד לשיער.
*לשיטת החלקה כמו החלקת קראטין ישנם יתרונות רבים מעל החלקות אחרות שכן, החלקה זו אינה הורסת את השיער ואף בריאה לו באופן יחסי לשיטות החלקה אחרות.
*כיום, עם הפיתוח של שיטת החלקת קראטין כל אחת יכולה ליהנות משיער חלק במראה טבעי, יפה ובריא להפליא.
 

ההמלצה הגורפת היא ללכת למעצב שיער אשר מתמחה באופן יסודי ומקצועי בהחלקה כמו החלקת קראטין ולא להתפתות למחירים זולים. בחומרי החלקת קראטין קיימים מוצרים רבים והזולים שבניהם מכילים כמות פורמלין גבוהה מהרגיל. בהחלקת קראטין על בסיס אורגני רמת הפורמלין מזערית מאוד ולכן אינה רעילה.
מומלץ לבחור במעצב שיער מוכשר ביותר בעל ותק וניסיון רב בתחומו אשר התמקצע ברמה הגבוהה ביותר בתחום של החלקת קראטין על בסיס אורגני.

רוברט תוספות שיער

רוברט

מספרת רוברט מעצבי שיער ממוקמת בלב רחובות כבר למעלה מ-18 שנה ומנוהלת ע"י רוברט גולדפלד- מומחה מורשה של חברת היירדרימס לתוספות שיער, עיבוי שיער ומילוי שיער. מספרה מקצועית עם מעצבי שיער המתמחים בהחלקת קראטין, תוספות שיער ועוד. במספרה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סגנונות לעיצוב השיער, תסרוקות כלה וערב, תספורות אופנתיות ועדכניות, החלקת שיער משקמת, צבע טבעי לשיער מהמותג המוביל בעולם מרטין פיליפס ועוד.

שם איש קשר: רוברט

סיווגים